بازدید 10368

سیل جنوب سیستان و بلوچستان را فرا گرفت

کد خبر: ۳۳۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷ 05 August 2013
در پی بارندگی های شدید شب گذشته و بامداد امروز در سیستان و بلوچستان ، سیل بخش های جنوبی این استان را فرا گرفت.

به گزارش ایرنا ریزش شدید باران و نیز جاری شدن سیل خسارات زیادی به منازل خشت و گلی، زمین های کشاورزی و راه های روستاهای شماری از مناطق روستایی جنوب سیستان بلوچستان وارد کرده است.

فرماندار قصرقند در این خصوص گفت : وقوع سیل شب گذشته در این شهرستان هیچ گونه خسارت جانی نداشته اما خسارات مالی برجای گذاشته است.

ˈکوروش محمدیˈ روز دوشنبه در نشست ستاد بحران قصرقند افزود: براساس برآورد اولیه وقوع سیل 30 میلیارد ریال به بخش های زیربنایی مناطق روستایی و شهری این شهرستان خسارت وارد کرد.

وی اظهار داشت: بارندگی های 24 ساعت گذشته در جنوب سیستان و بلوچستان باعث تخریب سیل بند حفاظتی شهر قصرقند، تخریب منازل خشتی و گلی، جاده های شهری و روستایی، منابع آبی، باغات و مزارع کشاورزی این شهرستان شد.

رییس ستاد مدیریت بحران قصرقند گفت: بر اساس گزارش های رسیده بیشترین خسارت به بخش های مرکزی و تلنگ این شهرستان وارد شده است.

وی گفت: ارتباط بیش از چهل روستا به مرکز شهرستان قصرقند قطع شده است و تردد در آنها امکان پذیر نیست.

بخشدار تلنگ از توایع شهرستان قصرقند نیز گفت که راه های ارتباطی 31 روستا در این بخش بر اثر وقوع سیل و جریان یافتن روان آب قطع شده است.

ˈمحمد شاهوزاییˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس برآورد اولیه تاکنون افزون بر پنج میلیارد ریال خسار به بخش های زیربنایی بخش تلنگ وارد شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست