بازدید 10102
۲
با حکم رئیس آملی لاریجانی صورت گرفت

اژه‌ای؛ مامور رسیدگی به حادثه دریاچه سد کارون ۳

رئیس قوه‌قضاییه، دادستان کل کشور را مسئول بررسی علت وقوع حادثه‌ای کرد که طی روزهای گذشته به وقوع پیوسته و منجر به جان باختن چهارده تن از هموطنانمان شد.
کد خبر: ۳۳۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵ 03 August 2013
رئیس قوه‌قضاییه دادستان کل کشور را مسئول بررسی علت وقوع حادثه سقوط مینی‌بوس به دریاچه سد کارون ۳ کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه، به دنبال حادثه سقوط می‌نی‌بوس در سد کارون ۳ و مرگ چهارده نفر از هموطنان، رئیس قوه قضاییه با صدور دستوری دادستان کل کشور را مأمور بررسی حادثه دریاچه سد کارون کرد.

متن کامل ابلاغ رئیس قوه قضاییه به شرح زیر است:

حجت الاسلام‌والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای

دادستان محترم کل کشور

خبر حادثه ناگوار سقوط خودرو حامل عده‌ای از هموطنان عزیز به دریاچه سد کارون در استان خوزستان که منجر به کشته شدن آنان گردید، موجبات تأثر همگان خصوصاً خانواده‌های این عزیزان را فراهم آورد.

نظر به ضرورت بررسی همه جانبه علت وقوع این حادثه دلخراش و عوامل بوجود آمدن چنین شرایطی که تعداد زیادی از مردم و اهالی منطقه برای دسترسی به محل زندگی خود ناچار هستند از مسیری پرخطر عبور نمایند، لازم است با اعزام هیأتی ویژه به منطقه با همکاری مسئولین استانی نسبت به بررسی همه جانبه موضوع اقدام و نتیجه به اینجانب منعکس شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲
اصلا مهم ترین کار و پر فایده ترین کاری که افرادی متشخصی مثل آقای رضایی می توانند بکنند همین است - عدم وجود همین حلقه است که باعث بدبختی کشورهای جهان سوم شده است - ببینید با یک سفر چقدر کمک شد به انعکاس این فاجعه - چقدر رضایت مندی بوجود آمد- حالا اگر سفر نمی کردند باز به بوته فراموشی سپرده می شود - باید این کارها بیشتر شود باید تمام احزاب وارد همین نوع کارها شوند - یعنی ورود کنند در جاهایی که به مردم بی دفاع و مظلوم و بی تریبون ظلم و ستم شده- یعنی صدای مردم ستم دیده باشند - خدا پسند تر و مهم تر از پست ریاست جمهوری همین کارها است - نه اینکه یک گوشه ساکت بنشینند
مردمی که بی صدا در آبهای سد کارون 3 غرق شدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی