بازدید 40496

مسعود رجوی کجاست؟!

کد خبر: ۳۳۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰ 02 August 2013
محسن حدادی در خبرآنلاین نوشت:

او حالا باید هم پول خرج کند و آدم کرایه کند تا راهپیمایی روز قدس مردم در واشنگتن و برخی شهرهای اروپایی را به هم بریزند تا پاسخی باشد به همه الطاف خفیه و آشکار صهیونیست​ها.
مسعود رجوی که از دهه پنجاه رهبری مجاهدین را بر عهده داشت، بالغ بر یک سال است که تصویر و سخنرانی زنده ای در تلویزیون های وابسته به گروهش از خود نشان نداده است.

بعضی می گویند او در سنگرهای ضد اتمی داخل پادگان اشرف که با چندین ردیف خاکریز و سیم خاردار محصور شده مستقر است و نیروهای آمریکایی باقی مانده در داخل اشرف صرفا به منظور حفاظت از او حضور دارند. عده ای معتقدند که او همچون مابقی صدامی ها به اردن رفته و در کنار آنان در آنجا مستقر می باشد. تعدادی هم چنین ارزیابی میکنند که او به نقطه ای در اروپا یا هر جای دیگر نقل مکان کرده و کلا زیاد هم در امور سازمان مجاهدین خلق نقش بازی نمی نماید و با ثروت های هنگفتی که طی این سالیان جمع کرده مشغول زندگی خودش است.

ولی خبری که اخیراً وبلاگ نویسان ساکن شهرکهای یهودی سرزمین های اشغالی منتشر کرده اند نشان می دهد که او تحت نظارت دولت آمریکا در سرزمین های اشغالی و در حمایت سران رژیم صهیونیستی زندگی می کند. آرون نام وبلاگی (Aron's Israel Peace Weblog) است که نویسنده آن یهودی ساکن شهرکهای یهودی نشین است تحت عنوان وبلاگ صلح اسرائیل که ادعا می کند شخصی را در خانه های مجلل شهرک های اطراف تل آویو دیده که شبیه مسعود رجوی رهبر مخالفان جمهوری اسلامی است. هرچند پست مربوط به خبر دیده شدن رجوی در این وبلاگ بلافاصله از سوی مقامات رژیم جعلی اسرائیل برداشته شد ولی ظاهر امر نشان می دهد احتمال حضور رجوی و دیگر اعضای ارشد سازمان منافقین در سرزمین های اشغالی بالاست.

چندی پیش باشگاه ایرانیان مقیم اروپا که با نام پن (Pen) در فرانسه فعالیت می کنند در سایت رسمی خود درباره این سوال که رجوی ها در کجا زندگی می کنند نوشت که آنها به هیچ وجه در پاریس زندگی نمی کنند. این باشگاه گفت آنها تنها برای برگزاری کنفرانسهای خود تحت شدیدترین تدابیر امنیتی دولتی به این شهر می آیند و به سرعت به مکان نامعلومی انتقال داده می شوند. این باشگاه اسناد و شواهدی مستند آورده که نشان می دهد آنها در اروپا یا آمریکا زندگی نمی کنند و به نظر می رسد تحت حمایت صهیونیستها عملیاتهای تروریستی علیه مردم فلسطین و حزب الله لبنان را سازماندهی می کنند.

این احتمال بسیار قوی است که رجوی این روزها را در آغوش اسرائیلیها باشد چرا که امنیت او در حال حاضر تنها و تنها در این نقطه جعلی و حامیان غیر مشروع او، تامین میشود و او دیگر در هیچ کجای دنیا نمیتواند به راحتی نفس بکشد!

او حالا باید هم پول خرج کند و آدم کرایه کند تا راهپیمایی روز قدس مردم در واشنگتن و برخی شهرهای اروپایی را به هم بریزند تا پاسخی باشد به همه الطاف خفیه و آشکار صهیونیست​ها. او حالا خوب می​داند سازمان منافقینی که خودش آنها را مجاهدین می​داند، زیاد به او و رهبری او فکر نمی​کنند چرا که او خیلی وقت است خودش را برای این افراد آفتابی نکرده است! رهبری سایه نشین در هیچ کجای دنیا، دوام نخواهد داشت. همانطور که ظلم صهیونیست​ها در سرزمین​های اشغالی.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار