بازدید 2121

اعزام انفرادی به عتبات عالیات ممنوع است

کد خبر: ۳۳۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴ 01 August 2013

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: هزینه‌های اعزام به عتبات عالیات در این دوره نیز مانند دوره گذشته است و حداقل هزینه اعزام به صورت زمینی و هوایی به ترتیب 788 هزار تومان و یک میلیون و 117 هزار تومان است.

به گزارش فارس، مسعود اخوان گفت: با مصوبه بانک مرکزی از این پس به زائران زمینی عتبات عالیات نیز به ازای هر نفر 200 دلار داده می‌شود که این ارز تنها به افرادی داده می‌شود که از طریق کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات اعزام ‌می‌شوند.

وی ادامه داد: ارز زائران عتبات عالیات فقط از بانک های ملت و سامان قابل دریافت است و اعزام‌های انفرادی به عتبات عالیات نیز بر اساس مصوبات ممنوع است و با تمهیداتی که اندیشیده شده است هیچ زائری نمی‌تواند به طور انفرادی به عتبات عالیات اعزام شود.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج خاطر نشان کرد: قیمت‌ها در این دوره از اعزام‌ها هیچ تفاوتی با دوره‌های قبل نداشته است و حداقل هزینه اعزام به صورت زمینی 788 هزار تومان و حداکثر هزینه اعزام به صورت زمینی 850 هزار تومان است و حداقل و حداکثر هزینه اعزام به صورت هوایی نیز به ترتیب یک میلیون و 117 هزار تومان تا یک میلیون و 313 هزار تومان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی