بازدید 28527
۳
«پنجمعه» با «تابناک»

هم‌نوا با تار کیوان ساکت شوید + فیلم

ارکستر مجلسی تهران ‌به رهبری بردیا کیارس کنسرت اجرا می‌کند که قطعاتی به آهنگسازی حمید متبسم اجرا خواهد شد، سالار عقیلی،‌ خواننده ارکستر خواهد بود. گروه موسیقی «وصل یار» ۱۸ تا ۲۱ مرداد ماه سال جاری به خوانندگی وحید تاج، میزبان علاقه‌مندان موسیقی تلفیقی در تالار وحدت خواهد بود.‌ اجرای نمایش «باغبان مرگ» با بازی آتیلا پسیانی و طناز طباطبایی تمدید شد.
کد خبر: ۳۳۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۲ 01 August 2013
آخرین هفته ماه مبارک رمضان در حالی می‌گذرد که گرمای هوا اندکی رو به کاهش نهاده و به همین نسبت شاهد افزایش برنامه‌های فرهنگی هستیم و از این پایان هفته، بسیاری از برنامه‌هایی که برگزاری‌اش به زمان بهتری موکول شده بود، دوباره از سر گرفته می‌شود.

به گزارش «تابناک»، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پیش روست و در این روز نیز بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی در جریان است که نماز جمعه روز قدس از اهم آنهاست. همچنین در روزهایی که گرمای هوا تا اندازه‌ای فروکش کرده، می‌توان از این فرصت برای استفاده از موقعیت‌های فرهنگی این آخر هفته بهره برد.

مهم‌ترین رخداد این هفته در حوزه سیتما، افزون بر استمرار تقابل بر سر خانه سینما، بی‌‌گمان نامه پوران درخشنده بود که خواستار یاری و کمک مردم به کودکان مبتلا به بیماری EB (کودکان پروانه‌ای) شده بود.

در بخشی از این یادداشت آمده بود:

«در ناکارآمد بودن نهادهای مسئول، تنها اراده همیاری ما می‌تواند مرهمی بر دردهای بی‌درمان جامعه باشد. دامنه نیاز‌ها و درماندگی هم‌وطنانمان گسترده تا بی‌‌‌‌نهایت، چاره‌ای جز این باقی نمی‌گذارد که دائما دست یاری طلبی‌‌ام به سوی همه دغدغه‌مندان این آب و خاک دراز باشد. باخبر شدم که روز چهاردهم مرداد ماه، گردهمایی برای حمایت از کودکان EB بر گزار می‌شود. نام این بیماری برایم نا‌آشنا بود. اطلاعاتی به دست آوردم که قلمم توان بازگویی آن را ندارد. به سایت این انجمن نگاهی بیندازید، خواهی دید که چه می‌گویم. مشخصا روی صحبتم با شما جوانان نازنین داخل و خارج از کشور است که شور کار داوطلبانه و همیاری ملی دارید، فراموش نکنید که: پروانه‌های EB کوچک‌تر از آنند که در ازدحام بی‌رحمی‌ها دیده شوند...».

در حوزه موسیقی نیز درگذشت فرانسیس‌لیپت، مدرس گروه کر و همسر دکتر محمد سعید شریفیان، جامعه موسیقی را عزادار کرد تا در ماه‌های گذشته، اهالی موسیقی فرصت درآوردن پیراهن مشکی را از تن نداشته باشند.

در حوزه هنرهای تجسمی نیز این هفته خبری تکان‌دهنده منتشر شد. در اکتبر گذشته، هفت تابلوی نقاشی از موزه «کنستال» شهر روتردام در هلند توسط شخصی به سرقت رفت. سارق نخست تابلو‌ها را درون یک خانه متروکه پنهان کرد، ولی پس از پیگیر‌ی‌های پلیس، ‌از ترس رسوا شدن، همه این هفت تابلو را ـ که ارزش تقریبی آن‌ها ۱۲۲ میلیون دلار برآورد‌ شده ـ در ‌اجاق خانه‌اش سوزاند. تابلوهای به سرقت رفته، آثاری از پیکاسو، هنری ماتیس، کلود مونه، پل گوگن و... بوده‌اند. این تابلو‌ها با کمک شش نفر تنها در زمانی کمتر از دو دقیقه از موزه روتردام به سرقت رفت.


هیس! وقت فریاد نیست

با آغاز اکران‌های عید فطر از امروز و تکمیل سینماهای میزبان اکران عید فطر تا روز جمعه با عدد قابل پذیرش، امید به رونق گیشه سینما‌ها دوباره رو به فزونی نهاده و انتظار می‌رود در کنار فیلم «گذشته» که همچنان در سینماهای ایران می‌فروشد، شاهد گیشه‌های پررونق دیگری باشیم تا به خصوص سینماهایی ‌که حداکثر یک یا دو سالن دارند و انعطاف پذیری پردیس‌های سینمایی را ندارند، بیش از این آسیب نبینند و بتوانند پیش از رسیدن فصل سرما و افت مخاطب، بخشی از هزینه‌های ادامه زندگی‌‌شان را بازگردانند.

«هیچ کجا، هیچ کس» ساخته ابراهیم شیبانی، «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی و «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» به تهیه کنندگی و کارگردانی پوران درخشنده، سه فیلم جدی است که به اکران عید فطر رسیده و دیدن هر کدام از آن‌ها قابل تأمل است. «فرزند چهارم» ساخته وحید موساییان نیز از دیگر فیلم‌های اکران شده در ژانر فاخر است که توصیه‌ای برای دیدن آن نمی‌کنیم!

هم‌نوا با تار کیوان ساکت شوید + فیلم

هر سه فیلم مورد توصیه، ملودرام اجتماعی است و از استانداردهای لازم برخوردارند تا پس از دیدن آنها، از هزینه کردن بلیت سینما پشیمان نباشید؛ اما اگر قرار باشد میان این سه فیلم، اولویت نخستی فرض کرد، «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از منظر تماشاچیان جشنواره فجر سی و یکم جایگاه به مراتب محکمتری دارد و توصیه می‌کنیم برای احتیاط، نخستین فیلمی که در روزهای آتی بلیتش را می‌خرید، دهمین فیلم پوران درخشنده باشد.

در این فیلم که شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان و مهدی ماهانی با حضور امیر آقایی، حضور افتخاری ستاره اسکندری و با معرفی نیما صفایی ‌نقش آفرینی می‌کنند، داستان دختری به نام شیرین (طناز طباطبایی) روایت می‌شود که دو بار تا آستانه ازدواج پیش می‌رود اما ازدواجش به هم می‌خورد. او در سومین تجربه‌اش دچار بحران می‌شود و برای رهایی از این بحران، تصمیمی خونبار می‌گیرد؛ تصمیمی که پرده از حقایقی تلخ در زندگی او و دیگران بر‌می‌دارد.

هم‌نوا با تار کیوان ساکت شوید + فیلم

این هفته در بخش «سی دقیقه با تابناک» نیز می‌توانید فیلم «آخرین نبرد / Le Dernier Combat / The Last Battle» نخستین فیلم بلند لوک بسون، محصول سال ۱۹۸۳ سینمای فرانسه را نگاه کنید. فیلم صامت آخرین نبرد با بازی جان رنو، ژان بوایز و ژولیوه، داستانی آخرالزمانی را با مختصاتی متفاوت از بیشتر فیلم‌های آخرالزمانی که سراغ دارید، روایت می‌کند. پس از بروز یک فاجعه نامشخص، گروههای کوچک بازماندگان در حالی در میان خرابه‌ها زندگی می‌کنند که قدرت سخن گفتن خود را از دست داده‌اند. مرد جوانی یک هواپیمای ابتدایی می‌سازد که می‌تواند او را دور از دسترس سر دسته تبهکاران محلی قرار دهد که با در اختیار قرار گرفتن ذخیره آب، کنترل منطقه را در دست گرفته‌اند.

اگر به سینمای فرانسه و سبک کاری لوک بسون علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم دیدن این فیلم تحسین شده از سوی منتقدان را از دست ندهید و روز جمعه پس از اذان مغرب در «تابناک» به تماشای آن بنشینید.


بازگشت سنتی‌خوان‌ها ‌روی صحنه؛ از سالار عقیلی تا وحید تاج

از مهم‌ترین اخبار موسیقیایی، این که محمد معتمدی و عالیم قاسم‌اف با یکدیگر هم‌آواز خواهند شد. این اجرا در قالب یک فستیوال موسیقی در کشور تونس برگزار می‌شود.

محمد معتمدی که این روز‌ها در زمینه اجرای صحنه‌ای در داخل و خارج از کشور بسیار پرکار است، اجرای جدیدش را دوازدهم مرداد ماه سال جاری در فستیوال «کرتاژ» به روی صحنه خواهد برد. «عالیم قاسم‌اف» خواننده شهیر آذربایجانی است که جایزه بهترین خواننده سال ۱۹۹۹ را از سوی یونسکو را دریافت کرده ‌است.

گروه موسیقی «حنانه» نیز دهم مرداد ماه به دعوت ترکیه ‌در این کشور و در کنار مزار مولانا اجرا خواهد داشت. این کنسرت شامل دو بخش، به اجرای مقام‌های تنبور اختصاص خواهد داشت.

در بخش دوم قطعات فولکور ایرانی برای مخاطبان اجرا می‌شود. اجرای قطعاتی از موسیقی خراسان، بیرجند، کرمانشاه، کردستان، لرستان و قطعات آذری جزو برنامه‌هایی است که «کابوکی»، «باران بارانه»، «لیلا خانم»، «ساری‌گلین» و... از جمله این قطعات به شمار می‌رود‌. در این کنسرت، حسن خدایی‌نیا (کمانچه)، آهو ایرانی (عود)، سیروس ملکی (خواننده)، فرید قاسمی (دهل، تنبک) و آسیه احمدی (دف و دایره) کامران همت‌پور (سرپرست، آهنگساز، تنبور و سه‌تار) گروه موسیقی را همراهی خواهند کرد.

هم‌نوا با تار کیوان ساکت شوید + فیلم

همچنین در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان، شاهد آغاز دوباره کنسرت‌های موسیقی هستیم و خوانندگان خود را آماده می‌کنند تا در هفته‌های پیش روی، بار دیگر اجراهای زنده‌ای داشته باشند.
در همین راستا، کنسرت گروه کر فلارمونیک ایران از هجدهم تا بیستم مرداد ماه ساعت ۲۰:‌۳۰ در تالار رودکی اجرا می‌شود تا بدین ترتیب از آلبوم «سایه کمر» نیز رونمایی شود.

در این کنسرت، نخست قطعات دوئت، تریو و کوارتت توسط گروه کر شصت نفری فلارمونیک ایران اجرا می‌شود؛ سپس چند نیایش و دعای خاموش مادر توسط گروه کر چهل نفری نوجوانان پارس تقدیم مخاطبان می‌شود و در ادامه این دو گروه ترکیب می‌شوند و در کنار یکدیگر به اجرا می‌پردازند؛ در پایان نیز قطعاتی از آلبوم اجرا خواهد شد.

هم‌نوا با تار کیوان ساکت شوید + فیلم

ارکستر مجلسی تهران نیز به رهبری بردیا کیارس در سالن همایش‌های برج میلاد کنسرت می‌دهد. در این کنسرت که قطعاتی به آهنگسازی حمید متبسم اجرا خواهد شد، سالار عقیلی، خواننده ارکستر خواهد بود. این اجرا هفتم و هشتم شهریور ماه و هر شب در دو سانس به روی صحنه خواهد رفت. نوازندگان ارکستر مجلسی تهران را بیشتر نوازندگان سابق ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک تشکیل می‌دهند که پدرام فریوسفی، تینا جامه‌گرمی، علی جعفری‌پویان، سهراب بره‌مندی، آتنا اشتیاقی، نگار نوراد، مجید اسماعیلی و... از نوازندگان نام‌آشنای ارکس‌تر به شمار می‌روند.

هم‌نوا با تار کیوان ساکت شوید + فیلم
گروه موسیقی «وصل یار» ۱۸ تا ۲۱ مرداد ماه سال جاری به خوانندگی وحید تاج میزبان علاقه‌مندان موسیقی تلفیقی در تالار وحدت خواهد بود. گروه موسیقی «وصل یار» که از سال ۸۲ فعالیت خود را در عرصه موسیقی آغاز کرده، با ‌سازهای سنتی، کوبه‌ای و قبیله‌ای و ترکیبی از خوانندگان و گروه کر و هنرهای بصری تلاش کرده ‌ـ به گفته سرپرست گروه ـ فضایی متفاوت در عرصه موسیقی ‌تجربه کند. این گروه پایه فعالیت خود را بر تلفیق و نوآوری قرار داده است.

مبنای طراحی کلی این اثر موسیقایی نمایشی هم بنا بر نوازندگی سازهای ایرانی، جهانی و کوبه‌ای همراه با جلوه‌های ویژه پرسپکتیو پرده، نور و تصویر بوده که به گفته علاءالدین پژهان کارگردان آن، تعدادی از آن‌ها برای نخستین بار ‌زنده ‌روی صحنه به نمایش گذاشته شده است.

ابراهیم اثباتی (آهنگساز و سرپرست گروه)، امجد ابراهیمی (دف، دایره، تاس)، حامدابراهیمی (کمانچه، ویلن)، حسین قاسم‌زاده (نی، سنتور، دودوک)، ابراهیم یساول‌زاده (قانون)، سعید بهرامی (عود)، نعیم شاه مرادخانی (دف، بندیر)، میثم امینی (ادو، درام و کاخن)، شادرخ گلچین معانی (دیجیریدو)، فرهنگ سرخوش (گیتار فلامینگو)، بهفر بزرگی (پن فلوت)، نگار نورزاد (ویلنسل)، ساتگین نمازی (پیانو)، موژان ملا مختاری (ویلنسل)، مهرداد علیزاده (پرکاشن و کاخت)، رزماری عیسی‌پور، ریچارد عیسی‌پور و مریم شریف‌زاده (گروه کر)، سپیده وصالی، سپیده پزشک‌پور، افسانه نام آور، سولماز نیک گو، نعیمه حقیقت جوان، مریم اعرابی، سورینا بی‌رنگی، شیوا شعیبی، نسترن شمس، نسیما حفیظی، پیوند ارشدی، شادی مولایی (گروه دف) ترکیب نوازندگان این کنسرت را تشکیل می‌دهند.


از تمدید نمایش پسیانی و طباطبایی تا تقدیر از کیانیان و کرمی

در حوزه تئاتر نیز همچون حوزه سینما، شاهد یک اتفاق ارزشمند هستیم و نمایشنامه خوانی «بعد از هرگز»، ساعت 9 شب شنبه 12 مرداد در فرهنگسرای ارسباران صورت خواهد پذیرفت و درآمد حاصله از فروش بلیت این نمایشنامه خوانی به نفع یک بنیاد خیره جمع آوری خواهد شد. «بعد از هرگز» که متنی از هاله مشتاقی نیا است و شایسته ایرانی کارگردانی‌اش می‌کند، حکایتِ شش زن در یک آرایشگاه زنانه است.

لعیا زنگنه، زیبا بروفه، مهشاد مخبری، غزاله جزایری، شایسته ایرانی و فهیمه امن زاده روز شنبه پیش رو به نمایش نامه خوانی می‌پردازند تا پس از جمع آوری کمک‌ها، آنچه حاصل آمده صرف کودکانی شود که مشکلات درمانی حادی دارند و از این منظر، باید به برگزارکنندگان این برنامه دستمریزاد گفت.

هم‌نوا با تار کیوان ساکت شوید + فیلم

اما گالری آرته، میزبان گروه پرفورمنس ـ نمایش «موسیقی آب گرم» به کارگردانی میلاد شجره است. نمایش موسیقی آب گرم بر پایه دو داستان کوتاه از مجموعه داستان‌های کوتاه موسیقی آب گرم چارلز بوکوفسکی، نویسنده معاصر آمریکایی است. اجرای پرفورمنس را مهرداد مصطفوی، میلاد شجره، ویدا طیباتی، سینا زینلی و امیرحسین فردی بر عهده دارند. پرفورمنس ـ نمایش موسیقی آب گرم در تاریخ‌های ۱۱ تا ۲۱ مرداد ماه در گالری آرته اجرا خواهد شد.

سایر عوامل اجرایی این نمایش عبارت است از: طراح و کارگردان: میلاد شجره، دستیار کارگردان: وریا پذیرا، موسیقی: پویا پورامین، نیما عقیانی و عکاس مانی لطفی‌زاده. زمان اجرای این نمایش سی دقیقه است که در روزهای یازدهم تا هفدهم ‌مرداد ماه ساعت ۱۹ و در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مرداد ماه ساعت ۱۷ خواهد بود. علاقه‌مندان برای حضور و دیدن این پرفورمنس‌ ـ نمایش می‌توانند به گالری آرته‌ در میدان ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگرا‌ه کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علی خانی، ۲۰متری گلستان، ۱۲متری دوم، پلاک ۳ مراجعه کنند.

هم‌نوا با تار کیوان ساکت شوید + فیلم

اجرای نمایش «باغبان مرگ»، نوشته محمد چرمشیر ‌به کارگردانی آروند دشت‌آرای نیز تمدید شد. این اثر ‌از نهم تیر ماه در تالار شمس، مؤسسه اکو روی صحنه رفته بود و هم‌اکنون با توجه به استقبال کم‌نظیر تماشاگران بناست اجرای خود را تا ششم شهریور ماه ادامه دهد.

در آخرین اثر گروه هنرهای اجرایی ویرگول، آتیلا پسیانی و طناز طباطبایی به ایفای نقش می‌پردازند. پیشتر در خبرهای این نمایش آمده بود ‌دیدن آن برای افراد زیر هجده سال ممنوع و به بیماران اعصاب و قلبی توصیه نمی‌شود. «باغبان مرگ» تا هفته اول شهریور ماه هر شب ساعت ۲۱ شصت دقیقه در تالار شمس موسسه اکو واقع در اقدسیه، موحد دانش، بعد از آجودانیه، کوچه نیلوفر، پلاک ۶ روی صحنه خواهد رفت.

نمایش کودک و نوجوان «۴=۱+۱» روز جمعه یازدهم مرداد ماه در آخرین اجرای این نمایش در تالار هنر، مراسم تجلیلی از داود کیانیان پیش‌کسوت تئا‌تر کودک و نوجوان و شهرام کرمی از هنرمندان و مدیران باسابقه تئا‌تر کودک را با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه برگزار می‌کند. این نمایش به نویسندگی، طراحی و کارگردانی جعفر مهیاری و با بازی سعید ابک و بهاره صدفی، مضامین اخلاقی را به شیوه خلاقانه به کودکان ارائه می‌دهد و در پی ایجاد شکلی نو در زمینه ارتباط با مخاطب به ویژه کودکان است.

نمایش «پوتین‌های عمو بابا» کاری از شهرام کرمی، اجرای خود را از پانزدهم مرداد ماه در تالار قشقایی مجموعه تئا‌تر شهر آغاز می‌کند و ساعت ۱۹:‌۳۰ به مدت یک ماه به صحنه می‌رود. «پوتین‌های عمو بابا» روایت زندگی خانواده‌ای است که با سفر یکی از بچه‌هایش در زندگی آن‌ها تغییر بزرگی ایجاد می‌شود؛ ‌در واقع این نمایش نگاهی نو به روایت مادران جنگ دارد. 

هم‌نوا با تار کیوان ساکت شوید + فیلم

‌رویا افشار، یعقوب صباحی، سیروس همتی، پریسا مقتدی، پرهام دلدار ‌بازیگران این نمایش بوده و نیز رضا مهدی‌زاده طراح صحنه، سیاوش لطفی آهنگساز و طراح نور رضا خضرایی هستند. «پوتین‌های عمو بابا» در سی‌و‌یکمین جشنواره تئا‌تر فجر در تالار قشقایی تئاترشهر به صحنه رفت و توانست جایزه بهترین موسیقی را دریافت کند. همچنین رویا افشار، جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

‌اما نمایش «مترسگ» کاری از گروه تئا‌تر «لیو» به کارگردانی محمدحسن معجونی، نوزدهم مرداد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود. نمایش «مترسگ» برگرفته از مجموعه داستان‌های «هنک، سگ گاوچران» نوشته جان آر اریکسون با ترجمه فربد فرزاد است و جابر رمضانی، پوریا کاکاوند، پیام سعیدی این داستان را به نمایشنامه تبدیل کرده‌اند. در «مترسگ» بازیگرانی چون هوتن شکیبا، مازیار سیدی، میلاد شجره، شکیب شجره، امیرحسین طاهری، حسام محمودی‌فرید به ایفای نقش می‌پردازند.

در این نمایش محمدحسن معجونی علاوه بر کارگردانی با همکاری ویشکا آسایش، طراحی صحنه را انجام داده‌ و طراحی لباس ‌نیز بر عهده ویشکا آسایش بوده است. نمایش «مترسگ» سال گذشته در نوزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان، موفق به گرفتن پنج جایزه شد که‌ عبارتند از: جایزه نخست کارگردانی بخش تئا‌تر نوجوان برای محمدحسن معجونی، جایزه نخست بازیگری بخش تئا‌تر نوجوان برای هوتن شکیبا، همچنین جایزه‌ نخست بازیگری از نگاه داوران نوجوان برای هوتن شکیبا برای بازی در نقش «هنک»، جایزه‌ نخست طراحی صحنه برای ویشکا آسایش و محمدحسن معجونی و جایزه بهترین موسیقی برای پوریا پورامین، سارا بیگدلی شاملو و روزبه فدوی.

«مترسگ» نمایشی است برای گروه سنی پانزده سال به بالا که تابستان سال گذشته در تالار «حافظ» مجموعهٔ «وحدت» به روی صحنه بود و با استقبال گرم تماشاگران روبه‌رو شد.


روزهای خلوت گالری‌گرد‌ها

در روزهای گرم سال که بسیاری از گالری‌های تهران همچنان در تعطیلات‌اند، برخی از گالری‌ها همچنان میزبان آثار هنری و اهالی هنر هستند. چهار گالری ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان در مجموعه خانه هنرمندان ایران از امروز دهم مرداد ماه، پذیرای آثاری از هنرمندان مجسمه‌ساز است. در این نمایشگاه نزدیک هشتاد اثر حجمی و مجسمه به نمایش و فروش گذاشته می‌شود.

گالری شیلا تا یازدهم مرداد ماه، میزبان نمایشگاه گروهی گرافیک با عنوان A۳، آثاری از علی قریشی، علی هاشمی و سامان صدری است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه‌ روزه غیر از دوشنبه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به نشانی خیابان ولیعصر، بالا‌تر از خیابان طالقانی، کوچه گیلان، شماره ۲، واحد ۱ مراجعه کنند.

نگارخانه «باغ فردوس» از سوم مرداد ماه با برپایی نمایشگاهی از عکس‌های یلدا مدرس صادقی با نام «افق روشن» گشایش یافت. این نگارخانه با مأموریت کشف و معرفی استعدادهای تازه، میزبان هنرمندان جوان برای امکان معرفی آن‌ها به جامعه هنری کشور است. نمایشگاه عکس‌های «افق روشن» مجموعه‌ای از هجده عکس است که مدرس صادقی با الهام از اشعار زنده‌یاد احمد شاملو در ونکور کانادا عکاسی کرده است.

گالری ماه از چهارم مرداد ماه مجموعه‌ای از آثار هنرمندان‌‌ را به نمایش گذاشته است. آیدین آغداشلو، احمد امین نظر، اردشیر محصص، افشین پیر هاشمی، بهرام حنفی، بهرام دبیری، پروانه اعتمادی، پرویز کلانتری، پویا آریان‌پور، جعفر روح بخش، حامد رشتیان، حسین احمدی نسب، حسین کاظمی، رامین جمشیدی، رضا امیر یار احمدی، رضوان صادق‌زاده، رعنا فرنود، سهراب سپهری، سیراک ملکنیان، شهریار احمدی، صادق تبریزی، علیرضا اسپهبد، غلامحسین نامی، فرامرز پیلارم، فرح اصولی، فرزانه حسینی، فریده لاشایی، قاسم حاجی‌زاده، کوروش شیشه گران، گیزلا وارگاسینایی، لیلی متین دفتری، محمد احصایی، محمد ابراهیم جعفری، محمد علی ترقی جاه، مسعود عربشاهی، مصطفی دشتی، منصوره حسینی، منیر فرمانفرمائیان، مهرداد شوقی حق دوست، مهرداد محب علی، مهشید عزیز محسنی، ناصر اویسی، نصرالله افجه‌ای، نصرت الله مسلمیان، هانیبال الخاص، هوراد گرجی، واحد خاکدان و یعقوب امدادیان هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه آثارشان به نمایش درآمده است.

گالری ماه همه روزه به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ به نشانی بلوار آفریقا، بلوار گلستان، شماره ۲۶ پذیرای علاقه‌مندان است.

در آخر دعوت‌تان می‌کنیم، اجرای یکی از قطعات استاد کیوان ساکت نوازنده برجسته تار و سه تار را ببینید و بشنوید.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳
بسیرا زیبا بود. کاش این کار استاد کیوان ساکت را معرفی هم می نمودید.
درود بر شما که اخبار فرهنگی را مختصر و مفید تهیه و ارائه می کنید. لذت بردم.
احسنت تابناک احسنت استاد کیوان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی