بازدید 18417

احمدی‌نژاد مجوز تأسیس دانشگاه در تهران را گرفت

گفته می‌شود، احمدی‌نژاد بنا دارد این دانشگاه را با نام «دانشگاه ایرانیان» راه‌اندازی کند. بقایی در چند روز گذشته، به دنبال تمدید مجوز مؤسسه خانه انتشارات ایرانیان، فعال کردن مؤسسه خبرگزاری ایرانیان و احیای مجوز دانشگاه بین‌المللی ایرانیان خارج از کشور بوده است .
کد خبر: ۳۳۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶ 27 July 2013
محمود احمدی‌نژاد در آخرین نشست شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای خود مجوز تأسیس دانشگاه در تهران را گرفت.

به گزارش «تابناک»، برخی خبرگزاری‌ها در این باره نوشته‌اند، از ‌آنجا که مجوز ساخت این دانشگاه برای شهر تهران صادر شده است، شورای عالی انقلاب فرهنگی باید مجوز می‌داد که این مجوز توسط احمدی‌نژاد گرفته شد.

گفته می‌شود، احمدی‌نژاد بنا دارد این دانشگاه را با نام «دانشگاه ایرانیان» راه‌اندازی کرده و بخش مهمی از وقت خود پس از پایان دوره ریاست‌جمهوری‌اش را به اداره این دانشگاه اختصاص دهد. اخبار حکایت از آن دارد که حوزه اصلی فعالیت این دانشگاه، فناوری اطلاعات و فناوری‌های نوین خواهد بود.

بر پایه این گزارش، خبرهای رسیده حاکی از آن است که در این میان، حمید بقایی از میان یاران احمدی‌نژاد فعال‌تر از دیگران در این حوزه (حوزه‌های تأسیس نهادهای جدید برای دولتی‌های سابق) مبادرت ورزیده است.

بنا بر این گزارش، در چند روز گذشته، بقایی و تیم همراه وی، به دنبال تمدید مجوز مؤسسه خانه انتشارات ایرانیان، فعال کردن مؤسسه خبرگزاری ایرانیان و نیز احیای مجوز دانشگاه بین‌المللی ایرانیان خارج از کشور بوده است.

روزنامه بهار در گزارشی احتمال داده ساختمان امور بین‌الملل نهاد ریاست جمهوری در خیابان لادن که اکنون در اختیار سعید‌‌لو و حمید مولاناست،‌ دفتر رئیس‌جمهور سابق در نظر گرفته شود؛ مسأله‌ای که احتمالا با نظر مساعد دولت آینده روبه‌رو نشود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست