بازدید 25940
راست‌های آمریکا علیه ایران فعال شدند

ایرانی‌ها یاد گرفته‌اند با ما چگونه رفتار کنند؛ ما هنوز یاد نگرفته‌ایم

روی خوش آمریکا‌ به ایران هنوز به ایرانی‌ها نرسیده است، ولی روی ترششان نمایان شده است. واشنگتن پست در یادداشتی با نام «ایران: فرصت‌های از دست رفته و امیدهای واهی» از زوایه نومحافظه‌کاری به سیاست‌های اوباما در قبال ایران تاخته و در این میان ایران را نیز نواخته است.
کد خبر: ۳۳۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۴ 23 July 2013
ایرانی ها یاد گرفته اند با ما چگونه رفتار کنند؛ ما هنوز یاد نگرفته ایم
روی خوش آمریکا‌ به ایران هنوز به ایرانی‌ها نرسیده است، ولی روی ترششان نمایان شده است. واشنگتن پست در یادداشتی با نام «ایران: فرصت‌های از دست رفته و امیدهای واهی» از زوایه نومحافظه‌کاری به سیاست‌های اوباما در قبال ایران تاخته و در این میان ایران را نیز نواخته است.

به گزارش «تابناک»، واشنگتن پست در یادداشتی با تیتر «ایران: فرصت‌های از دست رفته و امیدهای واهی» به نقد سیاست‌های اوباما در قبال ایران پرداخته و نوشته است که از سال ۱۳۵۷ ایرانی‌ها یاد گرفته‌اند، در هر برهه‌ای چگونه با آمریکایی‌ها رفتار کنند، ولی آمریکایی‌ها هنوز یاد نگرفته‌اند‌ با ایران چگونه رفتار کنند.

بر پایه این گزارش، «جنیفر رابینز» از محافظه‌کاران آمریکایی در این یادداشت می‌نویسد، اوباما در‌ قضیه طرح ایران برای ترور سفیر عربستان در آمریکا به آسانی گذشت و برخوردی با ایران در این زمینه نکرد؛‌ بنابراین، ایران هیچ گاه متوجه پیامدهای دسیسه‌کاری‌ در خاک آمریکا نشد و این مسأله در لوای طرح اوباما برای گفت‌وگو با ایران برای این کشور هیچ هزینه‌ای ‌نداشت.
ایرانی ها یاد گرفته اند با ما چگونه رفتار کنند؛ ما هنوز یاد نگرفته ایم
افزون بر این، باراک اوباما نتوانست از انقلاب سبز! مردم ایران به درستی بهره‌برداری کند و از این انقلاب نیز به دلیل گفت‌وگو با ایران حمایت کارآمدی نکرد. علاوه بر این، ‌واکنش نامطلوب آمریکا در ازای تهدیدات کره شمالی و مسائل سوریه، ایران را به این مسأله آگاه کرده‌ که آمریکا در مورد خطوط قرمز خود جدی نیست. این در حالی است که ایران با دیپلمات‌های آمریکایی بازی می‌کند.

رئیس جمهور منتخب، حسن روحانی می‌گوید که معتقد به تعامل با دنیاست. رهبر ایران هم روز گذشته گفت‌ او هم خواهان تعامل با دنیاست. او گفت: ما همواره معتقد به تعامل با دنیا بوده و هستیم؛ اما نکته مهم در تعامل با دنیا، شناخت طرف مقابل و درک اهداف و شگردهای اوست، زیرا اگر او را به درستی نشناسیم، رودست خواهیم خورد. در تعامل با دنیا، هنر این است که بتوانید راه خود را ادامه دهید، بدون آن که طرف مقابل بتواند مانع حرکت شما شود و اگر تعامل با دنیا، منجر به برگشت از راه شود، یک خسارت است.

رابینز در پایان نتیجه می‌گیرد که هدف نهایی و آن راه که رهبر ایران می‌گوید‌ نباید از آن بازگشت، ساخت بمب اتم است و آنان این هدف را در حال حاضر با وجود کابینه ضعیفی در آمریکا قابل تحقق‌تر از هر زمان دیگری می‌دانند.

وی با این جمله یادداشت خود را به پایان می‌رساند ‌که از سال ۱۳۵۷ ایرانی‌ها یاد گرفته‌اند ‌در هر برهه‌ای چگونه با آمریکایی‌ها رفتار کنند، ولی آمریکایی‌ها هنوز یاد نگرفته‌اند ‌با ایران چگونه رفتار کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷۵
انتشار یافته: ۴۹
ای کاش میشد روابطی دوستانه و بدون فریب کاری بر این شرابط چیره بشه
با توجه به اینکه دوستی باید دوطرفه باشه خطاب به آمریکا باید گفت:
ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
دوستی با کی ؟ آمریکا در 34 سال اخیر از هیچ جنایتی در حق تک تک ملت ایران کم نزاشته واقعا کم نزاشته من فکر نمیکنم حداقل در تاریخ معاصر یک کشور این حجم از جنایت رو در حق یک کشور دیگه انجام داده باشه آن هم به جرم استقلال خواهی دوست عزیز شاید این حرف من خیلی تند باشه ولی تاریخ ثابت خواهد کرد بیخود دل خودتون رو به لفاظی های دیپلماتیمک آمریکا خوش نکنید آنها هدفی جز نابودی ایران ندارن .
رضا تبریزی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
کاملاً مشخص است که آمریکائی ها خود را به نفهمی زده اند وقتی میگویند آن راهی که رهبر ایران میکوید ساخت بمب اتم است، بعید میدانم واقعاً اینقدر احمق باشند. آنها میخواهند هر حرکت و جهت گیری ایران را در مسیر ساخت بمب اتمی وانمود کنند تا به دنبال آن برای نقشه های شوم خود توجیهی دست و پا کنند. شیطان بزرگ خوب میداند که راه ایران راه آزادی و استقلال است، راه آزادگی است و هدف اصلی آنان بازداشتن ایران از این راه است.
داود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
آمريكاييها اينو بدونن كه تا سلطه تفكر صهيونيسم رو سر اوناست هيچي عوض شدني نيست .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
مشکل اینجاست که در آمریکا صهیونیسم یکپارچه جهانی تصمیم گیرنده اصلی است اگر روزی توده مردم آمریکا عنان تصمیم گیری را از چنگ صهیونیست ها خارج کنند آن روز می توان بصورت برابر با آمریکا وارد مذاکره شد ولی تا این امر تحقق نیافته فقط بصورت شیطان بزرگ باید به آن نگریست.اگر کوچکترین خطایی در این زمینه مرتکب شویم دستاورد خون هزاران شهید و زجر کشیدن هزاران اسیر در راه اعتلای اسلام بر باد خواهد رفت و در قیامت در پیشگاه خداوند سرافکنده خواهیم بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
یاسین جان سیاست این چیزا حالیش نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
دقیقا همینطوره .در تاریخ آمریکا نگاه کنید ببینید نتیجه کار طرفهای مذاکره کننده چطور شده ؟ یعنی تمام طرف هایی که به نوعی با این زورگوی لاابالی از نظر ایدوئولوژی مخالف بودند یا مطیع شدند و دست از تفکرات خود برداشته اند که این یعنی مرگ اجتماعی یک جامعه پویا و یا کاملا منهدم شده اند .شواهد را می توانید در تاریخ آمریکا بسیار ببینید از سرخپوستان آمریکا گرفته تا همین اواخر . پس دولتمردان ما باید با هوشمندی زیاد دنبال راه دیگری برای تعامل باشند ، اگر واقعا باید با آمریکا تعامل داشته باشیم که به نظر بنده مشکلات ما با ارتباط با آمریکا حل نخواهد شد ما باید دست به زانوی خود بگیریم و با یک یا علی همه تلاش کنیم ، اقتصاد ، فرهنگ ، سیاست و... را تحولی اساسی در آن ایجاد کنیم و مانند یک زایش در روند انقلاب عزیز باعث بوجود آمدن یک جامعه مرفه ، اسلامی و دوست داشتنی شویم . در این صورت خواهید دید کشورهای دیگر نمی توانند نقشی زیادی در آینده ما داشته باشند و ما به آنها نقش می دهیم من باشم به آمریکا نقش مست محله را به آن می دهم که نه می شود روی حرفش حساب کرد و همینکه وقتی می خواهیم از کنارش عبور کنیم باید مواظب باشیم چون عقل درست ندارد و باید با توافق بقیه وی را محدود کرد که آسیبی به اهالی نرساند .مذاکره با مست عقلانی نیست .
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
عزیز جان تا زمانی که برگ برنده ای در مقابل آمریکا یا هر مذاکره کننده دیگری نداشته باشی مذاکره مفهومی نخواهد داشت و در مذاکره بازنده خواهی بود.
امریکا همش داره با ایران بازی میکنه وهیچ وقت راضی به تعامل با ایران نیست.این که هم میکه اماده مذاکره ایم واسه ژست گرفتن و حق به جانب کردن خودشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
خب سیاست یعنی همین
درود. دوستان این یک نظر شخصیه. روابط در دنیای سیاست امروز نه بر اساس عقیده و دوست داشتنه بلکه براساس سود طرفینه، هسته ای نه تنها حق ماست بلکه برای همه دنیاست حالا یه سوال ایا ما نمی تونستیم ۸سال پیش از همین هسته ای باج ازشون بگیریم که بیان باتعین وقت میادین مشترک نفت و گاز ایران رو توسعه بدن که اگه ۴سال پیش تموم میشد سالانه تا ۲۰۰میلیارد دلار درامد زایی داشت حالا اگه این پول ذخیره میشد با چنین حجم ارز کی جرات داشت تحریم کنه وقتی پول داشته باشی همه چیز رو خودشون برای ایران میاوردن. سیاست این نیست که شمشیر تو هوا بچرخونی شمشیر رو باید پشتت جا بدی و بخندی هروقت دستی داره دراز میشه بزنی قطعش کنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
سید مهدی عزیز خب قبل از هسته ای هم بهونه های دیکه ای داشتند
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
سلام سید بزرگوار
درسته که آنها میآمدند و میادین را توسعه میدادند ولی هیچی از سواد را نمیدادند.
عجب نتیجه ای گرفتی! خوب بود فتوا رهبر ایران راجب بمب هسته ای هم بدونی! اگه امریکا اینو درک کنه که ملت ایران موقع مقابله از بمب هسته ای هم قوی تره نتایج بهتری از روابط میگرفت
بر خلاف گفته آقای رابینز دولت اوباما هر کاری که از دستش برآمده در رابطه با ایران انجام داده
کلا امریکا نمی خواد درک کنه با ایران نمیتونه از در زور وارد بشه
دلیل عدم رابطه ایران و آمریکا خود دولت مردان آمریکا هست. چون تاریخ رو که مرور کنیم می بینیم که آمریکا خودش باعث قطع شدن این رابطه شده.
1. لانه جاسوسی
2. حمایت از دولت سخیف بعث صدام
3. حمایت از منافقین خائن
4. حمله به هواپیما مسافربری ایران ایر
5. حمایت از گروهک های ضد انقلاب مثل جندالشیطان
6. ترور دانشمندان هسته ای
7. انتشار ویروس استاکس نت
این هفت مورد فقط جزئی از خیانت ها و زیان های سناتورهای حیله گر امریکائی بر علیه مردم کشور عزیزمان ایران است.

دوستان هوشیار باشید. مردم آمریکا مردم خوبی است اما مشکل دولت مردان آمریکا است چون آنها حتی به مردم خودشون هم رحم نمی کنند.
پاسخ ها
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
8 . قایله کردستان
9.کودتا نافرجام نوژه
10.تحریک اقوام ایرانی
11.پناه دادن به ضد انقلاب ها
12.انتشار اخبار دروغین بر علیه ایران از طریق رسانه ها
13.بستن شبکه های ایرانی از ماهوارها
14.ایران هراسی در سطح منطقه طوریکه سران مرتجع اعراب با ایران دشمنی میکنند
15. از همه مهمتر تحریم کردن ایران وصدها مورد دیگر....
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
16.لشکرکشی نظامی به طبس
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
16-نقض مرزهای آبی ایران در جنگ تحمیلی ودخالت مستقیم در جنگ با ناو ها جنگی خود
asad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
18- بلوكه كردن ميلياردها دلار ثروت وسرمايه ملي وعمل نكردن به تعهداتش درقبال تحويل اف15 وجنگ افزارهاي جنگي
19- بني صدر جاسوس كد دارCIA وخيانت به ملت ايران
به من ثابت شده اگه ما از مسله ی هسته ای کوتاه بیایم یه بهونه ی دیگه پیدا میکنن مثل حمایت از تروریسم حقوق بشر ووو از بمب هسته ای ایران که ساخته نشده و نمیشه میترسند ولی از تهدید مستقیم اتمی کره ی شمالی ترسی ندارند؟؟
اونا فقط باج میخوان همین
امریکاییها تا حالا تو این سی سال از هیچ فرصتی برای اسیب رسوندن به ایران نگذشتن.
8 سال جنگ بین ما و یه دیوونه به اسم صدام راه انداختن و همه می دونن که بدون چراغ سبز امریکا و تجهیز همه روزه این جنگ این قدرطول نمی کشید
هواپیما مسافرتی ما رو ترکوندن و بعدش به فرمانده اون بابت این کارش مدال افتخار اعطا کردن
پولامونو تو بانکاشون بلوکه کردن و نذاشتن به ایران برگرده
تو سال 88 هم علنا از هیچ فرصتی برای براندازی دریغ نکردن و اینکه به هدفشون نرسیدن به خاطر ترحم اوباما نبود .
چند سال پیش اون ویروسو فرستادن تا به تاسیساتمون لطمه بزنن
قضیه این یارو عربستانیه هم خودشونم می دونن یه جنگ روانی بوده
الانم بهانه هسته ای گرفتن و دم به دقیقه تحریم می کنن
تنها کاری که ما تا حالا کردیم فقط تحمل بوده و هست.ما همیشه تحمل کردیم.حالا هم اینقدر پررو هستن که به اینم راضی نیستن.
من مخالف برقراری رابطه با مریکا نیستم ولی باید بدونیم که کشور مقابل هیچ وقت دلش به حال ما نسوخته از این به بعدم نمی سوزه.ای کاش فقط امتیاز ندیم
دقت بشه می بینی هر چی بگی این آمریکائیها از اون برداشت مثبتی ندارند چون خودشون اینجورند کافر همه را به کیش خود می داند
خانم رابینز درست می گوید که امریکائی ها هنوز رفتار با ایرانیان را یاد نگرفته است. اتفاقا انتقاد ایشان از دول مختلف امریکا و بخصوص دولت اوباما در عملکردشان با ایران نیز نشانگر این است که ایشان هم هنوز ایرانی ها را نشناخته و رفتار درست با ایرانیان را متوجه نشده است! نمایش ساختگی قصد جان به سفیر عربستان در امریکا آنقدر مسخره و به قول جوانتر ها "تابلو" است که اگرجه در تخریب افکار مردم امریکا علیه ایران موثر بود ولی هزگز نمی توانست از مرحله اتهام زنی بالاتر رود. در مجموع باید گفت نئو محافظه کاران بیش از هر قشر سیاسی دیگر در امریکا رفتار درست با ایرانیان را فرا نگرفته اند و همچنان در جهل مرکب خودشان فرو رفته اند. و مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین.
تعامل با دنیا یعنی اینکه دنیا بیاد نوکر ما شه..!
تا این رژیم صهیونیستی هست آمریکا بخواد یا نخواد مجبوره ازش حمایت کنه حتی اگر به ضررش باشه که هست.اکثر این مخالفت ها به خاطر فشار هاییه که رژیم صهیونیستی به آمریکا وارد می کنه که جای هیچ مذاکره ای رو نمیذاره.
افغانستان عراق مردم هیروشیمای ژاپن مردم تحت تحریم ایران و ... همه دارن تاوان این خوی قدرت طلبانه و زورگویی امریکا رو میدن.پیام امریکا اینه : یا در جهت دلخواه ما حرکت کنید یا زور و فشار تحمل کنید اگرم بتونیم به شما حمله میکنیم.از امریکا و سیاست مدارانش متنفرم
زندگیو به چندین میلیون نفر در جهان سخت کردن تا به خواست خودشون برسن.کاش میشد حداقل بتونم اینو به کل امریکاییا بگم که از همشون متنفرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
ژاپن قبل از جنگ جهانی یه چیزی بدتر از امریکا بود
ولی ژاپن بعد از جنگ کلا رویه رو عوض کرد
اقتصاد-اقتصاد-اقتصــــــــــــــــــــــــــــــــاد
علــــم-علــــم-علــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
صنعت-صنعت-صنعـــــــــــــــــــــــــــــــــت
اگه اين روزنامه نگار در كنگره امريكا عضو بود چه كرها كه نميكرد.البته درست هم ميگه.ايران درك كرده كه امريكا بجز توطئه وتحريمهاي يكجانبه و تخريب شخصيت ايراني ها و ايران هراسي و...كارسودمندي نكرده ولي امريكا درك نكرده كه ايران بجز خوبي چيزه ديگه اي نيست.
ایرانی ها از اول هم میدونستن با مردم دنیا چگونه رفتار کنند چون ما 3000 سال پیشینه تاریخی داریم .
جنيفر-سياسيون واطلاهاعي هاي امريكا به نيكي ميداندكه ايران دنبال ساخت بمب هسته اي نيست ونخواهدبود وامريكا بيش ازاين عليه ايران چه بايدميكرد؟هرچه درآستين داشته روكرده ودرزمان جنگ هم چندين بامستقيم باايران درگيرنظامي نيز شده است مطمئن باش اگرامريكا بداندكه ميتواند به ايران باحمله نظامي موفق خواهد شددرنگ نميكردلذابه شمامحافظه كار نظريه پردازتوصيه ميكنم به تعامل باايران باشيوه احترام متقابل آماده شويدوازادبيات زشت تهديد وزوركه ديگركارآيي خودرااز دست داده دست بر داريدآنوقت صداقت ونجابت ايران راخواهيدديدبه تاريخ برگرديد هيچگاه ايران متجاوزنبوده هيچگاه درامور تروريستي وبمب گذاري وبراندازي حكومتها دست نداشته ولي سران شمابادستور كميته 300 اين كارهاراانجام داده وحال اين سياست راباشيوه ديگري ادامه ميدهد
الان دردنیا بایدتفکرات وبرنامه های مشترکی برای پیشگیری ازآلودگی،مبارزه باکم آبی،بیماری های فراگیرو....وجودداشته باشدودرراه پیشرفت،اخلاق ورفتارمجموعه ی بشریت برنامه ریزی کردنه برای حذف دیگران !!!
این خانم اشتباه فکر می کنه. اوباما فوق العاده با هوش است. کدامیک از روسای قبلی آمریکا اینقدر در مقابل ایران بوده اند. همه دنیا ما را تحریم کرده. چنین توهمی نباید وجود داشته باشد که آمریکا جدی نیست.اگر ما نتوانیم روابط خود را درست کنیم، آمریکا به ایران حمله می کند و در نهایت در پایان دوران ریاست جمهوری اوباما، کشورش را با یک گرفتاری جنگی تحویل جمهوریخواهان می دهد. آوباما برای این کار فرصت زیادی دارد و قرار نیست از الان اقتصاد کشورش را اذیت کند. می گذارد در انتهای دورانش که هم اقتصاد آمریکا قدرت گرفته و هم دردسرهای جنگ را زیاد تحمل نکند. پس ایران باید به هوش باشد. بسیاری از سیاستمداران آمریکایی، از سهامداران شرکتهای بزرگ آمریکایی هستند که در قبال جنگ و پس از آن با شروع پروژه ها، سود کلان می برند. ایران بایستی کاملا سنجیده قدم بردارد ما نیاز به روابط درست و سازنده با دنیا داریم. تا به حال هرچه زمان گذشته، ما در نقطه ضعیف تری قرار گرفته ایم. تازه حزب االه هم در لیست تروریستی غرب قرار گرفته. سوریه درگیر جنگ است و امکان دارد آمریکا با یک تصمیم گیری وضعیت را عوض کند. حماس که بی وفایی کامل است. عراق هم که خود با بدبختی امنیتش را حفظ می کند. پس چه کس طرفدار ماست؟ هیچ کس. بیایید با تکیه بر مردمی که همراهی و وفای خود را به نظام نشان داده اند، با سرعت بیشتری به جلو حرکت کنیم.
چیزی که مشخصه هر کشوری به نفع خواسته های خودش قدم برمیداره و کوتاه هم نمیاد در نهایت پیروز این میدان کی هست خدا میدونه
دوستی زمانی آغز و سپس پایدار میشود که آغاز کننده دشمنی از کرده خود پشیمان و عذرخواهی کند و سعی در جبران گذشته خود داشته باشد. نه اینکه بگویند با شما مذاکره می کنیم شما برای دوستی هرانچه ما از شما میخواهیم انجام بدهید شاید قسمت کوچکی از حق شما را به رسمیت بشناسیم و برخی از محدودیت هایی را که ظالمانه به شما تحمیل کرده ایم برداریم. آیا این ادبیات، یک ادبیات دوستانه است که آغاز کننده دشمنی با آن میخواهد با ملت ایران دوست شود. آیا این منطق پذیرفتنی است. مگر ملت ایران در تعیین سرنوشت خود در سال 57 به آمریکا کاری داشت که سردمداران آمریکا در مقابل خواست او قرار گرفته و 8 سال جنگ و بیش از یک سوم قرن تحریم ناروا را به این ملت تحمیل کردند.
بابا آمریکایی ها مشکل فهم دارند تقسیر ما چیه موقعی که ادامه راه را ساخت بمب اتم می دانند خوب مشکل دارند توصیه می کنم یک استاد زبان فارسی مفاهیم ادبیات ما را حالیشان کنه
آمریکاییهابایدتمام فعالیتهای هسته ای خودشونو تعطیل کنن.سربازها وامکانات نظامی خودشونو ازتمام نقاط جهان جمع آوری کنن وبه کشور خودشون ببرندوضمانت بدن دیگه کارغلطی نمیکنند.تاما تازه یه فکری برایه مزاکره بااونها بکنیم.تازه اونوقت شاید باهاشون رابطه برقرارکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
اونوقت از این رابطه با ما چی نصیبشون میشه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
واویلا!
این خانم به اصطلاح میخواهد فریبکارانه راه برخورد موثر رابه سران آمریکا نشان دهد. ولی عمدا سران آمریکا را به بیراهه میکشد با توجه به اینکه همه دنیا میدانند ایران دنبال سلاح اتمی نیست. ولی ایشان موذیانه گوش زد میکند که ایران دنبال بمب اتمی است.
دولت ما هم باید درست مانند امریکا در حرف نرم و در عمل محکم و استوار باشد و فقط در اینصورت است که توافقی قابل حصول است. آنها فکر میکنند که مردم ایران ساده لوح هستند که با چند لبخند خالی آنها گول بخورند در حالیکه با شدید ترین تحریمهای تاریخ ملت ایران را نشانه گرفته اند.
قابل توجه آنهای که دم از مذاکره با آمریکا میزنند.آنها خودشان را عمدا به نافهمی میزنند. ایران کجا دنبال ساختن سلاح اتمی است؟ ولی ای کاش ایران درست میکرد.آن موقع میدیدیم آمریکا هیچ کاری نمی توانست بکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
قرار نسیت کارجدیدی بکنه
فقط کاری که الان داره میکنه رو شدت میبخشه
میگن بیدارکردن کسی که خواب باشه راحته ولی بیدارکردن کسی که خودشو به خواب زده سخته اینا خودشونو زدن به اون راه خوب میدونن حق باماست ولی نمیخوان قبول کنن
فکر نمی کنم مذاکره با امریکا نتیجه ای داشته باشد در هر مذاکره ای طرفین مذاکره هر کدام به دنبال منافع خویشند و منافع آمریکا متوقف کردن غنی سازی ما ست....
یادتون نره در جامعه ای که اقتصاد درست نداشته باشه از درون متلاشی میشه
کاری به سیاست و این چیزا ندارم اما دلم میخواست امکانش رو داشتیم می‌زدیم این امریکای لعنتی رو له می‌کردیم تا انقدر فقط خودشونو ادم ندونن و بقیه رو دراز گوش اما حیف که این راهش نیست و چیزی جز بدبختی بیشتر و ویرانی چیز دیگه ای برای ما نداره اما دیگه حالم از این همه اشغال بازی به هم میخوره واقعا!
ديگه چه بلايي ميخواست سر ايران بياره هر كاري ميتوانست انجام داد .فقط مونده بود حمله نظامي بكنه كه اونهم جرئت ميخواد.ميدونه كه چون اگه بخواد ايران رو به زير بكشه خودشم بايد با ايران به زير آب يره
مذاكره با دوست كه هنر نيست اگر تونستي با دشمنت مذاكره كني و برنده بشي هنر كردي
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی