بازدید 25383

پاتک به انبار تولیدی لوازم آرایشی تقلبی + تصاویر

کد خبر: ۳۳۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱ 22 July 2013


رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز از عملیات موفق پلیس در راستای کشف کارگاه تولید لوازم‌آرایشی در زیرزمین یک مجتمع در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار زمانیان در تشریح جزئیات این خبر با بیان اینکه ماموران در حین رسیدگی به پرونده‌های مشابه در حوزه قاچاق کالا، دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی به فعالیت شرکتی به نام (بهینه رویان) روبرو شدند که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کرد، گفت: ماموران در بازرسی از شرکت دریافتند که مسئولان آن، بخشی از تولیدات خود را به صورت قاچاق و بخش دیگری را به صورت دست‌ساز تولید کرده و با کارتون و بسته‌بندی مارک‌های معروف راهی بازار و داروخانه‌های سطح شهر می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این راستا دو تن دستگیر شده‌اند اما بنظر می‌رسد این افراد به صورت باندی فعالیت می‌کردند، گفت: کارشناسان وزارت بهداشت نیز با حضور در محل کارگاه زیرزمینی اعلام کردند که موادآرایشی دست‌ساز بوده و غیرقابل مصرف انسانی است و باید معدوم شود.

رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا گفت: بررسی‌های ماموران نشان داد که این شرکت تولیدکننده لوازم‌آرایشی نامرغوب به صورت مجاز فعالیت نداشته و با تولید لوازم‌آرایشی با موادنامرغوب در محیط غیربهداشتی و استفاده از برچسب و لیبل برندهای معروف آرایشی این لوازم را روانه بازار مصرف می‌کردند.

زمانیان با بیان اینکه بیشترین مصرف موادآرایشی و بهداشتی منطقه در کشور ماست، گفت: به دلیل اقبال عمومی مردم از این لوازم، همواره سوءاستفاده از این لوازم مورد توجه سودجویان است.

وی با بیان اینکه لوازم‌آرایشی و بهداشتی نامرغوب و غیربهداشتی تبعات زیادی را روی جسم مصرف‌کننده ایجاد می‌کند، گفت: برهمین اساس مبارزه با قاچاق دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی جزو اولویت‌های این پلیس است.

رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا با بیان اینکه عمدتا مصرف‌کنندگان این لوازم با آشنایی و اطلاع کاملی از نوع و مرغوبیت آن ندارند، گفت: بعضا دیده شده است مصرف‌کنندگان به علت قیمت پایین یک محصول اقبال بیشتری نشان می‌دهند اما باید توجه داشته باشند استفاده از کالای نامرغوب غیربهداشتی آثار غیرقابل جبرانی خواهد داشت.

زمانیان با بیان اینکه سال گذشته در حوزه قاچاق دارو و لوازم آرایشی تعدادی زیادی دستگیر شده‌اند، گفت: به دلیل سوددهی این کالاها و از آنجایی که به دلیل گران‌قیمت بودن برندهای اصیل، مردم به سمت مارک و برندهای متفرقه‌ می‌روند، افراد سودجو به سمت سوءاستفاده از این مواد پیش می‌روند و با استفاده از لیبل‌ مارک‌های معروف بازار را از مواد نامرغوب اشباع می‌کنند.

رییس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا به مصرف‌کنندگان این گونه وسایل آرایشی توصیه‌کرد: بدون توجه به قیمت این لوازم، اقلام مورد نظر خود را از محل‌های مجاز تهیه کنند.

به گزارش ایسنا، در حالی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در عملیاتی، کارگاه زیرزمینی تولید لوازم‌آرایشی غیربهداشتی را منهدم کردند که رول‌های بزرگ برچسب شبنم در این کارگاه به چشم می‌خورد و تولیدکنندگان سودجوی این لوازم با درج برچسب (شبنم) کالای خود را قانونی جلوه می‌دادند و وقتی خریداران کدکالا را به شماره درج شده روی برچسب پیامک می‌کردند، پیامی با این مضمون که «مورد تایید است. نام کالا: موچین و در صورت وجود مغایرت اطلاعات فوق با کالای استعلام شده با سامانه 124 تماس حاصل فرمایید» دریافت می‌کردند.
پاتک پلیس به انبار تولیدی لوازم آرایشی تقلبی + تصاویر
پاتک پلیس به انبار تولیدی لوازم آرایشی تقلبی + تصاویر
پاتک پلیس به انبار تولیدی لوازم آرایشی تقلبی + تصاویر
پاتک پلیس به انبار تولیدی لوازم آرایشی تقلبی + تصاویر

پاتک پلیس به انبار تولیدی لوازم آرایشی تقلبی + تصاویر
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۹
دو سال پیش وقتی عسگر اولادی با تمسخر گفت این برچسب های فوق امنیتی شبنم به صورت رول کف بازار ریخته هیچ کس جدی نگرفت!
همه اش یک طرف برچسب های غیر جعلی طرح شبنم هم یک طرف
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
آقا كجاي كاري؟؟؟ منم ژل مام ژيلت خريدم از يك داروخانه معتبر ...چون 6 سال ازش استفاده كردم فهميدم تقلبيه...برچسب شبنم داشت پيامك كردم ديدم اومد تيغ 10 عيدي ژيلت!!!!!
زنگ زدم به 124گفت به ما ربطي نداره!!!!!ميگم خودتون نوشتين روش كه زنگ بزنيد بگين بهمون!!!!
طرح های احماقانه ای مثل شبنم و کارت سوخت و بگیر و ببند هایی که بعد از یک مدت کوتاه نه تنها کارایی خودر را از دست می دهند بلکه خود به معضلی بزرگ تبدیل می شوند. معضل بزرگتر تقلب در تلقب!! چقدر هزینه صرف تولید این بر چسب ها می شود چند مامور برای رسیدگی به کار گمارده می شوند و در آخر هم کشک! به صراحت کشک! خانه از پای بست ویران است. کشوری که مردم به علل مخالف مشغول کار واقعی و تولید واقعی نیستند عاقبتی جز این ندارد....
توجه فرمائید.فریدون
باید برخورد جدی تر شود هر کدام از این وسایل آراشی چه بسا ضایع بزرک را برای پوست به بار می آورد.
سلام.چشم وزارت بازرگانی و مسول شبنم روشن.با این برچسب ها پس جنس های تقلبی حلال و سالم شدند.چه کسی مسول بیماریها و سرطانهای ناشی از این محصولات تقلبی مورد تایید با شبنم است.لطفا قوه قضاییه بعنوان مدعی العموم پیگیری کند
این برچسب شبنم که چیز بی خود و بدرد نخوریه دوستان اصلا به برچسب شبنم اهمیت ندید با یکی از فروشندگان لوازم آرایشی صحبت می کردم ایشون می گفتند در رمضان سال گذشته به ما گفتند باید از کل لوازم آرایشی تون لیست تهیه کنید برای برچسب شبنم (دونه به دونه با شماره سریال) ما هم در ماه رمضان کشوی مغازه را پایین کشیدیم و چند نفری از کلیه اقلام لیست تهیه کردیم با کلی زحمت. لیست رو بردیم اداره بازرگانی اونها هم پول برچسب ها رو از ما گرفتند پایین لیست رو پاراف کردند و مارو ارجاع دادند به انحادیه مون. ما هم رفتیم اتحادیه لیست رو به همراه رسید پول پرداختی و آدرس مغازه از ما گرفتند و درنهایت بعد چند روز اومدند کلی از این برچسب ها ریختند رو میزمون و گفتند خودتون بچسبونید و رفتند بعد این آقای فروشنده لوازم آرایشی کلی از این برچسب هارو از کشوی میزش درآورد و بهم نشون داد و می گفت من الان اینارو رو هر کالایی میتونم بچسبونم . بیچاره مشتری هم فکر می کنه اینا چقدر مهمند سریال این برچسب هارو هم پیامک میزنند و بهشون یه پیامک می رسه که جنس شما اصله . اینا دوستان همش یه بازیه اون چیزی که اصلا مهم نیست و وجود نداره نظارت تو حوزه سلامته.
با این اوصاف پس این برچسب شبنم تبدیل شده با روشی برای سواستفاده و انداختن اجناس قاچاق و بنجل چون مردم اطمینان کرده و تصور می کنند این برچسب دلیل اصالت است.پس اعتماد با این وصف کامل از بین رفت.
Dige b chi mishe etemad kard?!!
خدا ازشون نگذره. حالا ما به چی اعتماد کنیم اخه. از کجا بفهمیم چیزی ک همی خریم تقلبی نیس. خدایا این متقلبین چی از جون ما می خوان. ما چقدر بیچاره ایم
از همه جالب تر برچسب های صنعت و معدن وتجارت با آن حجم در این کارگاه زیر زمینی می باشد ؟!
اگر یکبار افرادی که با سلامت جامعه بازی می کنند اعدام شوند دیگر کسی جرات این کارها را نمی کند.
خوب آرایش نکن مگه مجبوری!!!!
به برچسب های طرح شبنم دقت کنید . این برچسبها به راحتی ردر بازار در دسترس است و قاچاقچیان کالا از این برچسبها استفاده می کنند و وجود این برچسبها هیچ دلالتی بر اعتبار کالای وارداتی ندارد. اتفاقا در بسیاری از موارد وقتی کد برچسب را چک می کنید برچسب با کالای خریداری شده سازگاری ندارد. مثلا برچسب لوازم آرایشی روی ماتیتور کامپیوتر چسبانده شده است.
مگه مجبورید نخرید. اگه یه روز استفاده نکنید چی میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
چرا صورت مسئلرو پاک میکنید، در مورد چیزهای تقلبی دیگه چی میگید؟اگه اینطور به مسئله نگاه کنیم هیچی نباید استفاده کرد.
کی بود میگفت برچسب شبنم رو نمیشه تقلب کرد؟؟؟
من خریدم وقتی استفاده کردم متوجه شدم تقلبیه بردم پس بدم فروشنده قبول نکرد گذاشتم همونجا اومدم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست