بازدید 26248
۳

ملی پوش سابق بسکتبال به همراه پسرش دستفروشی می کند+ عکس

کد خبر: ۳۳۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱ 15 July 2013
ایرج خدری پیشکسوت بسکتبال و بازیکن سابق تیم های ملی این روزها به همراه پسرش مشغول دست فروشی است.
ملی پوش سابق بسکتبال به همراه پسرش دستفروشی می کند+ عکس
دی پرس: حدود دو سال پیش خبری در رسانه ها منتشر شد: «دستفروشی پیشکسوت بسکتبال» در پی آن مصاحبه ای با این پیشکسوت بسکتبال انجام شد که در آن به عضویت خود در تیم ملی بسکتبال اذعان داشته و گفته بود که بر اثر آسیب دیدگی در بسکتبال از کار افتاده شده است و به غیر از دستفروشی کار دیگری از دستش بر نمی آید. در پی مصاحبه وی خبرنگار روزنامه خراسان مصاحبه ای با رضا مشحون مدیر تیم های ملی بسکتبال انجام داد که در این مصاحبه مشحون عضویت این پیشکسوت بسکتبال را در تیم های ملی منکر شده و گفت: هدف این فرد باج خواهی است.


تبادل لینک اتوماتیک

شاید آقای مشحون این عکس را ندیده بودند. شاید هم فکر می کردند حافظه رسانه ها پاک می شود. گویا دروغ در سالهای اخیر مسری شده است. به هر حال شنیدن این سخنان از زبان مدیر تیم های ملی جای بسی تعجب دارد. چون اظهارات آقای مشحون در مورد ایرج خدری نشان می داد که کاملا این فرد را می شناسد. فقط اشتباهی که آقایان مرتکب شدند این بود که به زیر مجموعه خود دستور ندادند که نام ایرج خدری را از سایت فدراسیون حذف کنند.

ملی پوش سابق بسکتبال به همراه پسرش دستفروشی می کند+ عکس
نکته مهم اینجاست که پس از گذشت حدود دو سال از مطرح شدن نام ایرج خدری در رسانه ها نه تنها هیچ توجهی از سوی فدراسیون و نهادهای مسئول به وی نشده و وضعیت اقتصادی وی بهبود نیافته بلکه بدتر هم شده است. به گزارش خبرنگار دی پرس ایرج خدری پیشکسوت بسکتبال و بازیکن سابق تیم های ملی این روزها به همراه پسرش مشغول دست فروشی است. ایرج خدری که به علت مشکلاتی که در زانوی او بوجود آمده قادر نیست به راحتی راه برود به همراه پسرش در حوالی میدان امام حسین تهران مشغول دست فروشی هستند. این حال و روز کسی که زمانی برای تیم ملی بازی کرده و سلامتی خود را در این راه گذاشته است. شاید هم اصلا او در اثر صدمات ورزشی آسیب ندیده و زمینگیر نشده است. ولی لیاقت بازیکن سابق تیم ملی این است؟ در مصاحبه ای که با او انجام شده بود به جوانان توصیه کرده بود «هیچ گاه وارد ورزش حرفه ای نشوند چون تا زمانی که بتوانند از آنها استفاده می کنند و بعد به راحتی آنها را کنار می گذارند». شاید حق با اوست.


لینک مصاحبه روزنامه خراسان با رضا مشحون و ایرج خدری

http://www.khorasannews.com/newssource/17936-900628/xml/1_17936_Z03_26868.XML
Bookmark and Share
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳
متاسفم براي دست اندركاران...
متاسفم براي دست اندركاران...
آقاى مشحون دنيا دار مکافات است فلک مى چرخه نوبت شما هم ميرسه فقط اونوقت از روزگار گلايه نکن بلکه عمل خودت به خودت بر مى گرده!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار