بازدید 1667

واگذاری نمایشگاه به صدا وسیما نهایی نشده است

کد خبر: ۳۳۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴ 15 July 2013
مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی با اعلام مخالفت خود نسبت به واگذاری نمایشگاه‌ها به صدا و سیما گفت: با توجه به نقش نمایشگاه در صادرات و عرضه کالا‌های مختلف، بعید است مجلس با این کار موافقت کند.

کاظم اکبرپور در گفت‌وگو با تسنیم در مورد واگذاری نمایشگاه‌های بین‌المللی به صدا و سیما اظهار داشت: ما نظر کارشناسی خود را در خصوص این مسئله اعلام و مخالفت خود را در این زمینه بیان کردیم زیرا این کار به دلیل مغایرت با قانون اساسی و سیاست‌های کلی اصل 44 منطق اجرایی ندارد.

وی با بیان اینکه واگذاری نمایشگاه بین‌المللی به صداو سیما اگر نهایی شود باید در مجلس به صورت لایحه مطرح شود، گفت: با توجه به شناختی که از نمایندگان مجلس و معرفت آنها نسبت به تأثیر و نقش نمایشگاه‌ها برای صادرات دارم، تصور می‌کنم اگر در مجلس مطرح شود نمایندگان با آن مخالفت خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی واگذاری این نمایشگاه‌ها به صدا و سیما را نهایی ندانست و تأکید کرد: این مسئله به تازگی در دولت مطرح شده و در مرحله مقدماتی است بنابراین هنوز واگذاری آن به صدا وسیما نهایی نشده است بنابراین اگر چنین اتفاقی رخ دهد ضربه سنگینی به پیکره صنعت و معدن کشور وارد می‌شود.

اکبرپور در مورد ارزش گذاری زمین‌های نمایشگاه های بین‌المللی، گفت: هنوز ارزش گذاری انجام نشده ولی آنچه مهم است این است که با واگذاری نمایشگاه‌ها به صدا و سیما جایی برای صنایع مختلف که بخواهند محصولات خود را عرضه کنند و در صادرات نقش مهمی داشته باشند، نخواهیم داشت و البته این کار غیر حرفه‌ای و غیر کارشناسی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار