بازدید 20232

واکنش ابوترابی فرد به کشف شنود در دفتر مطهری

کد خبر: ۳۳۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹ 14 July 2013
نماینده مردم ارومیه در مجلس در اخطاری نسبت به اینکه چرا رئیس جلسه در ابتدای جلسه علنی در مورد موضوعات مطرح شده مانند حضور احمدی‌نژاد در مجلس و یا وجود دستگاه شنود در دفتر نمایندگان توضیح نداد، انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، جواد جهانگیرزاده در جلسه علنی امروز با استناد به اصل 25 قانون اساسی، در اخطاری خطاب به رئیس جلسه علنی مجلس گفت: طی یکی دو روز گذشته به نقل از یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس گفته شده که بناست مجلس مراسمی را برای تجلیل از احمدی‌نژاد ترتیب دهد که طبیعتا این مساله نیازمند استمزاج از مجلس است.

وی ابراز عقیده کرد: با توجه به رفتارهایی که دکتر احمدی‌نژاد با مجلس داشته که در جهت تضعیف مجلس به عنوان مهمترین نهاد دموکراتیک کشور بوده است، قطعا این موضوع به هیچ وجه مورد پذیرش بخش اعظمی از نمایندگان نیست. چرا که این موضوع به هویت کلی مجلس بر می‌گردد و باید از مجلس استمزاج شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در ادامه با اشاره به خبری مبنی بر کارگذاشتن دستگاه شنود در دفتر یکی از نمایندگان گفت: این موضوع مغایر اصل 25 قانون اساسی بوده و ابهاماتی را در جامعه ایجاد کرده است که می‌بایست رئیس جلسه در ابتدا در این زمینه نیز صحبت‌هایی را ایراد کرده و توضیح می‌داد تا اگر ابهامی است، رفع شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام ابوترابی فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این اخطار اظهار کرد: در مورد حضور احمدی‌نژاد در این ایام هیات رئیسه تاکنون جلسه‌ای نداشته که چه رسد تصمیمی اتخاذ کند و اگر تصمیمی‌هم باشد به اطلاع نمایندگان می‌رسد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد کارگذاشتن دستگاه شنود در دفتر یکی از نمایندگان نیز این گونه توضیح داد که این مساله در مجلس و نهاد قانونگذاری نبوده و گویا خارج از مجلس رخ داده و مسوولین ذیربط گزارش دادند لذا در صورتی که گزارشی در این زمینه دریافت کنیم به آن رسیدگی خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی