بازدید 23527

ادعای منافقین درباره وجود تأسیسات هسته‌ای مخفی در ایران

بیش از یک دهه پیش، ادعاهای گروهک منافقین درباره وجود تأسیسات هسته‌ای مخفی در ایران، سبب شد فشارهای بین‌المللی علیه ایران افزایش یافته و مجموعه‌ای از اقدامات از سوی آژانس و یا دیگر نهادهای بین‌المللی علیه ایران انجام گیرد. اینک گزارش‌ها حاکی از آن است که این گروهک، بار دیگر ادعاهایی را در این زمینه مطرح کرده است.
کد خبر: ۳۳۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲ 11 July 2013
ادعای منافقین درباره وجود تأسیسات هسته‌ای مخفی در ایران
بیش از یک دهه پیش، ادعاهای گروهک منافقین درباره وجود تأسیسات هسته‌ای مخفی در ایران، سبب شد فشارهای بین‌المللی علیه ایران افزایش یافته و مجموعه‌ای از اقدامات از سوی آژانس و یا دیگر نهادهای بین‌المللی علیه ایران انجام گیرد. اینک گزارش‌ها حاکی از آن است که این گروهک، بار دیگر ادعاهایی را در این زمینه مطرح کرده است.

به گزارش «تابناک»، گروهک منافقین امروز مدعی شده شواهدی در دست دارد که نشان می‌دهد، ایران تأسیسات هسته‌ای جدیدی ساخته است. بنا بر این ادعا، این تأسیسات در تونل‌های کوهستانی در نزدیکی شهر دماوند در هفتاد کیلومتری تهران است.

خبرگزاری فرانسه می‌نویسد، بنا بر ادعای این گروه، این تأسیسات هسته‌ای از سال ۲۰۰۶ بوده و نخستین سری از تونل‌های زیرزمینی و نیز چهار مخزن خارجی این تأسیسات به تازگی تکمیل شده است. این گروهک همچنین مدعی شده حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب ایران، «نقشی کلیدی» در این برنامه داشته است.

منافقین می‌گویند، نام رمز این پروژه، «معدن شرق» یا «پروژه کوثر» است و محسن فخری‌زاده، از مقامات سپاه پاسداران، مسئولیت اصلی را در آن بر عهده دارد. همچنین ادعا شده که مرحله بعدی این پروژه، ساخت سی تونل و سی مخزن جدید خواهد بود.

گروهک منافقین در پایان گزارش خود آورده است، این افشاگری‌ها نشان از آن دارد که حکومت ایران، هیچ گونه تمایلی به متوقف کردن و یا حتی تعلیق برنامه‌های هسته‌ای خود ندارد.

اما این ادعا‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که بنا بر اذعان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در سال‌های اخیر، هیچ گونه فعالیت اعلام نشده هسته‌ای از سوی ایران انجام نشده و حتی در مواردی مانند تأسیسات هسته‌ای «فردو» نیز چند ماه پیش از آغاز فعالیت این مرکز، اطلاعات مربوط به آن در اختیار آژانس قرار گرفت.

از سوی دیگر، آن گونه که از محتوای این ادعا‌ها برمی‌آید، هدف اصلی آن زیر سؤال بردن صداقت رئیس جمهور منتخب ایران در زمینه عادی‌سازی روابط با غرب و القای این ‌است که با روی کار آمدن حسن روحانی، نه تنها تغییری مثبت در سیاست خارجی و هسته‌ای ایران پدید نخواهد آمد، بلکه روند تقابل با غرب تشدید نیز خواهد شد.

به عبارت دیگر، می‌توان گفت هدف اصلی از انتشار این گزارش، از میان بردن جو مثبت جهانی است که در پی انتخاب روحانی، در میان کشورهای ‌جهان پدید آمده است، وگرنه کیست که نداند حسن روحانی در سال‌های مورد اشاره منافقین (۲۰۰۶ تاکنون)، مسئولیت اجرایی نداشته و صرفاً در جایگاه رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مشغول فعالیت بوده است؟‌
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۴۱
انتشار یافته: ۸۷
لعنت ا... علی قوم ظالمین
من شاید به نظام انتقاد داشته باشم ولی از گروهی که در کنار صدام جنایتکار بودن متنفرم متنفرم
چقدر اینا آدمهای پست هستند که به مردم عادی هم با این حرفهای مفت بی ارزش صدمات جبران ناپذیری میزنن فکر میکنن که با این کارا تو دل مردم جا میگرین
پاسخ ها
محمدامین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
ایول حاجی.امااین بی شرفاخودشون میدونن که تاابدالدهرتودل مردم جانمیگیرن فقط وفقط بخاطرپوله...
انگار این منافقین نمی خوان دست از وطن فروشی و خیانت بردارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
کسی که نون خیانت رو میخوره باید تا آخر این زندگی کثیف و بدبختی رو ادامه بده
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
منافقها مثل کرم فاضلاب هستند که باید تا آخر عمر توی کثافت دست و پا بزنند. هر کس که مردمش و آب و خاکش خیانت کند پست و خواره.
بدترين كار دنيا وطن فروشي است ، كه اينها ثابت كردن تو اين كار ماهر هستند، به أميد نابودي كامل اين گروه ضاله.
واقعا این پست فطرت ها چطور فکر می کنند؟؟؟
سلام این منافقین مزدوران استکبارند آنها در جهت خواسته های آمریکا , رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آنها کار میکنند . اینها مبارز نیستند بلکه وطن فروش و خائن به کشور و ملت هستند.
در کارنامه ننگین شان لازم بود این خدمت به بیگانه اضافه گردد
فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا
این آواره وطنها از اجنبی ها هم بدترند که به هر روشی برای ادامه حیاط ننگین خود دست میازند.
مرك بر منافقين مزدور
مرگ بر منافقین
اعضاي منافقين بخاطر شكم خود، موجوديت وشخصيت خود را به بهاي ناچيز درحد قيمت يك آدامس 1000 ريالي فروخته تا بلكه سر شب همانند سگهاي گله با واق واق كردند ودم تكان دادن بتوانند دل اربابان خود را كه آنها هم خوكهاي كثيفند را بدست آورند تا از گرسنگي نميرند،حال آنها دلشان به حال بستگان وپدر ومادر خود كه ساكن ايرانند نيستند وبادادن اخبار ضد وقيض به دشمنان (احمق ترين موجدات ) فقط مي خواهند ابراز وجود كنن.كاش در زماني كه اعضاي اين سازمان در خاك عراق بودن ريشه اونا را خشك وبه زباله دان تارخ مسپردند.
لعنت خدا و ملائکه و جن و ناس اجمعین بر منافقین پلید
کدوم وطن فروشی منفی داده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
اينا همون مزدوراي خودشونن كه تو اشرف نشستن.
آمریکا و اسراییل همواره خواستند بین قدرت های منطقه تفرقه بیاندازند ، ایران را از عربستان می ترسانند و عریستان را از ایران ، با این هدف که مانع از اتحاد این دو قدرت شوند چرا که خوب می دانند اگر قدرت هام منطقه متحد شوند دیگر جایی برای رژیم جعلی اسراییل نخواهد بود.این گزارشات که از فعالیت های نظامی ایران و عربستان منتشر می شود در همین راستا می باشد.
پاسخ ها
یاسر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
ما که می دونیم اونا دارن تفرقه میندازن چرا دچار تفرقه میشیم. اشتباهات خودمونو به گردن دیگران نندازیم. اگه میشه ما هم بین غربیها تفرقه بندازیم دیگه!
جالب اينجاست حتي اسم گروه را هم نميشه بهشون داد بهشون مي گند گروهك . اقليت معطلي كه مثل سوزن تو انبار كاه مي مونند و جالبتر اينه كه با زور گيري و بدبختي براي گروهكشون دنبال عضو مي گردند.خدا از روي زمين محوشون كنه
واقعا تاسف باره كه آدم در اون حد پست بشه كه به خاكي كه ازون زاده شده و درون رشد كرده خيانت كنه تا برا خودش تو دل بيگانه جا باز كنه!
عدم درود بر شرافتتان - بنجلهای تاریخ گذشته- منافقین نامرد
راجع به یگروهی حرف بزنین ارزش داشته باشه حیف وقت
منفورترین فرقه ی ای که میشه وجود داشته باشه.به والله یک دصد مردم هم اینا قبول ندارن.امیدوارم روزی شاهد نابودی رهبران ضاله این گروه باشیم
خدا لعنتشان كند اين كثافتها زماني جيره خور صدام بودن حالا هم توي منجلاب گير افتادن دارن دست و پا ميزنن كه خفه نشن بي شرفهاي وطن فروش در هيچ جاي دنيا گروهي به رزالت اينها نمي رسه كه به مملكت خودش خيانت بكنه و تهمت بزنه به اميد روزي كه مشكلات با درايت مسئولين حل بشه و روسياهي به اين آشغالها بمونه - زنده باد ايران و ايراني
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
بابا روی این دو نفری رو با کمال پر رویی از اول تا آخر نظرات رو منفی دادن باید گذاشت تو موزه حموم ها به عنوان سنگ پای تاریخ
مرگ بر منافقین کور دل .
ای منافقین شمادر پیش ملت ایران جایگاهی ندارید و فقط ابزاری برای بیگانگان و دشمنان این مرز و بوم هستید .
یادتان هست که در دوران هشت سال دفاع مقدس با صدام همکاری می کردید و به سمت نیرو های ایرانی شلیک می کردید و جان عده ای از عزیزان وطن را گرفتید .
ننگ بر روی پیشانی شما مانده و پاک نمی شود ، شما خائن به وطن هستید و در این کشور جایگاهی ندارید .
مرگ بر منافقین و خائنین به کشور عزیزمان ایران .
بعدازكلي شكست هاي پياپي مجاهدين,طبيعي هست ازروي انفعال ازاين حرفهابزنندتانشان بدن ماهنوزنمرديم وزنده ايم.بادرست وغلط بودن حرفهاشون كاري ندارم امااگرغلط هم باشه آدم عليه كشورش ومردمش اين حرفهاروميزنه كه فشاربرمردم ايران افزايش پيداكنه?من نميفهمم اينهاچه موجوداتي هستند,ننگ وخفت درقامت مجاهدين هست,خيلي وقته كه ديگه ايراني محسوب نميشن,صدامي محسوب ميشن.امااين ادعاشون دوسره به نفع ايران هست,بذاربازدروغ بودن ادعاشون ثابت بشه كه نتيجش بازبي اعتباريشون ميشه,تاحالاكلي مزخرف گفتن
از كساني كه 17هزار از مردم بزرگ ايران اسلامي را قتل عام كرده اند والآن هم دارند مزدوري شياطين حقير را مي كنند بيشتر از اينها انتظار نداريم
براي همين است كه خداوند فرموده اند منافقين از كفار بدترند خدا شرشان را از سر دنيا بردارد
نباید اینها را فرصت می دادیم شاید تقصیر خودمان باشد که در فرصت هایی که برای نابودی آنها داشتیم تصمیم قاطعی نگرفتیم حتی اگر وجود آنها مصلحتی باشد این مصلحت اکنون بی اعتبار تر از همیشه است
بیشتر دشواریهای فعلی جامعه از خیانت همین گروهک است اول انقلاب همه مسولان داخل مردم بدون تشریفات بودند.حتی پیاده با اتوبوس سر کار می رفتند.ولی بمحض ترور این ها مسولان مجبور شدند.ماشین ضد گلوله سوار شوند.تمام مطبوعات ازاد بودند.اینها با فروش مطبوعات سر چها راها به شهید بهشتی با صدای بلند توهین می کردند. موقع جنگ با جاسوسی برای صدام چقدر عملیات را لو دادند و موجب شهادت بهترین فرزندان این اب و خاک شدند. واقعا حیف بر خاک که بگویم بر سرتان.
همانا منافقین از کفار برترند
خداييش اين خائنا به چه اميدي زنده اند؟ جنايات اين وطن فروشا در حمله به ايران (عمليات مرصاد) و كشتار وحشيانه مردم هنوز يادمون نرفته.
روزی که جوانان وطن ، کفن پوشان این مرز و بوم به دشمن بعثی حمله می کرد شما گروهک تاریخ گذشته با عملیات های مرصاد و چهلچراغ بر برادران ایرانی خود تاختید آن موقع مرگ سیاسی شما رقم خورد و امروز برای اربابان خود دُم تکان میدهید شاید تکه استخوانی جلو شما بیندازید و شما بر دهان بگیرید و پارس کنید . دیگر بس است شما هیچ جایگاهی در ایران نخواهید داشت . دست از این همه ریاکاری بردارید .
سلام
آخه یکی نیست به اینا بگه...اگر واقعا راست می گید ...خب چرا این اطلاعات رو علنی کردید...برید به سازمان بین المللی هسته ای بگید...اونا بیان تحقیق کنن....
نکته دوم اینکه...اگر ایران همچین چیزی داشته باشه ( که من خیلی خوشحال میشم، داشته باشه)...خب ...تو که یک گروهک دست و پاجلفتی که نمی تونه یه نارنجک توی دستشویی خونه ات منفجر کنی(شرایط الان رو می گم.با گذشته کاری ندارم)...اومدی و به اطلاعات نهان یه کشور پی بردی؟
نکتهسوم....آخه ایران اگه بخواد تاسیسات هسته ای راه بندازه...میاد بغل پایتخت راه می ندازه که با یه اشتباه کوچیک ، کل پایتخت یعنی مرکز فرماندهی کشور بره روی هوا؟نه خداییش، این اطلاعات رو از کجا آوردین؟
فارغ از هر جهت گیری سیاسی اینا واقعا خائنن
اخه من نمیدونم این خاک بر سرا که همش به فکر جیب خودشون دیگه چی میگن .شما منافقا بر ما مردوم ایران مردین کثافتای وطن فروش
یکی از معاونین ستبق وزارت خارجه آمریکا که با این کثافت ها کار کرده اظهار نظر جالبی داره.می گه:من در دوره خدمتم با گروه های خارجی مختلفی کار کردم اما هیچ گروهی را کثیف تر و رذل تر از مخالفین ایرانی ندیدم
در وطن فروشی ورذالت در دنیا اولند و ننگ خیانت(همکاری با صدام)بر روی پیشانی این گروهک تا ابد با هیچ آبی شسته نخواهد شد.
وقتی خود فروشی بطور واضح واشکار حرفه اینهاست وطن فروشی که جای خود دارد
این گروهک وطن فروش با این خیانت های که می کنند بیشتر ماهیتشان برای مردم روشن می شه خاک برسرتان ای بدبخت ها........
حالم از این خوکهای کثیف به هم میخوره من از ایرانی الاصل نبودن این اشغالا اطمینان کامل دارم.
میدونین از کجا مطمئنم چون ایرانی هر جور خلافی باشه ، وطن فروش نیست !!!!
نمیشه از این گروهک انتظار دیگه ای داشت ترور اول انقلاب ایستادن جلو رزمنده های مدافع خاک ایران انواع درگیریهای قومی تا شکنجه اسرای ایران تو عراق همراهی حزب بعث خیانت وطن فروشی جالبه ادما و کشورهایی که ازشون حمایت میکنند حاضر نیستند این اقلیت رو تو خاکشون بپذیرند و همه تلاششون میکنند تا این دو سه تا کمپ تو عراق رو حفظ کنند با این کارنامه خداوکیلی میشه توقع دیگه ای ازشون داشت خدا رو شکر که هیچ قدرتی نمیتونه کینه این بی هویتها رو از دل مردم نجیل ایران پاک کند
واقعیت اینه که غرب از ایران خوشش نمیاد و حتی با حرف یک گروهک تروریستی همه بهانه به دستش میاد. این همه تحریم مردم...آخه چرا؟ الان هم میخوان با این فشارهای جدید امتیاز بگیرن.
وطن فروش تراز انهاافرادی هستندکه به شعارمرگ برمنافق منفی میده
کثیف ترین وپلیدترین اتسان های روی زمین منافقین هستندنوکران صدام ملعون وطن فروشان بی دین
بگذارید هرچه این سگهای رجوی میخواهند بگن.سگ راچه بزنی یانزنی واق واق میکندکاراین گروهک تروریستی همین است دروغ پردازی ولجن پراکنی کردن خداوند لعنتشان کند انشاالله.
شکر خوردند.
گروهک اوباش منافقین جنگل. خدا شمارا لعنت کند. چه آدم های نازنین را در این مملکت ترور کردید. چه به سر این مملکت آوردید از اول انقلاب.
اينها به هم گروهي هاي خودشون هم رحم نميكنن انتظار دارين به مردم ايران رحم كنن؟ عبارت "مسعود رجوي خائن" رو توي گوگل سرچ كنين تا ببينين اعضاي سابق مجاهدين خلق راجع به اين گروهك چي ميگن.
الحق لقب منافقین برازنده نام آنها است. دردنیا هیچ کس به اندازه این ها تن به ذلت وحقارت نداده است.در دنیا هر جای که جنایت وخیانت صورت گرفته منافقین خودشان را به جنایتکار چسباندن تا کاسه لیسی کنند. وبکمک آنها به وطنشان خیانت کنند.اینها در آن دنیا جایگاهشان درک اسفل جهنم است است
خاک عالم تو سر این وطن فروشها.تا دیروز بندگی صدام امروز هم نوکری غرب.
از اینها پست تر در دنیا وجود ندارد، با صدام که ضحاک زمان و دشمن مردم ایران و عراق و تمام آزادیخواهان دنیا بود همکاری کردند و در کشتن مردم ایران دست داشتند و حالا هم با کثیفترین و پلیدترین سازمانهای جاسوسی دنیا همکاری میکنند و خیانت اینها به وطن تمامی ندارد.
احمق ها تو اروپا یک کلاه دست میگیرند و دنبال مردم راه میافتند که یک یا دو سنت به آنها کمک کنند . خاک بر سرتان که به چه ذلتی افتاده اید.
این گروهک پست حتی لیاقت اینکه به مواضع اونها اشاره هم بشه ندارن ، لطفاً وقت عزیز مردم ایران و مخاطبان سایت رو برای این کرمهای لجن خوار نگیرید.
خدا لعنتشون کنه این نامردای بی غیرت رو
کاش به جای کشتن چند تا بدبخت توی کمپ های عراق, اون رجوی های کثیف و سر دسته هاشون را نابود میکردند !!
کثافتا برای خودشون هم ایدئولوژی دارند, ننگ بر اون ایدئولوژی وطن فروشی !!
تلاش مذبوحانه اشون برای جلب توجه بیگانگان و خودنمایی در جامعه جهانی بهمراه وطن فروشی و خیانت به ملت ایران این قوم رو آواره و سرگردان کرد.
واقعا باید یک فکر اساسی برای این وطن فروشان نمود.

این قبیل ازخود باختگان وطن فروشی که عملا نقش جاسوسی را برای دشمنان بازی می نمایند بایستی مجازات گردند.

باید به خاطر بسپارند که خافظه تاریخی مردم در هیچ زمان اعمل ننگین آنان را فراموش نخواهد نمود.
اینها فکر کردند با این خوش رقصی می توانند خود را در دل غربی ها جای کنند و امیدوارند که در تغییر حکومت ایران چیزی هم نصیب آنها بشود، غافل از اینکه مانند دستمالی هستند که غربی ها بعد از استفاده آنها را دور می اندازند. هر کس هرچه که لایقش است نصیبش می شود.
این ها از خوارج هم بدترند
هیچ وقت یادم نمیره 12 سالم بود به همراه پدرم از میدان امام خمینی ( توپخانه سابق) پیاده به سمت بازار راه میرفتیم ابتدای خیابان ناصر خسرو که رسیدیم برای چند دقیقه چشمام هیچ جا رو نمیدید وقتی به هوش اومدم دیدم پدرم منو بغل کرده و صورتم را چسبانده به به سینه اش تا آن مناظر هولناک و دلخراش را نبینم ، در حدود دویست متری ما یک بمب توسط این نامرد ها منفجر شده بود همان بمب معروفی که ابتدای خیابان ناصر خسرو را به ویرانه ای تبدیل کرده بود ، وقتی یک لحظه سرمو چرخوندم و خیابان را دیدم همه جارا خون گرفته بود تکه های بدن مردم بی گناه همه جا افتاده بود ..............
هیچ جمله ای نمیتونم بگم که بشه توصیفشون کرد چون هر چی فحشه نشانگر شخصیت این حیواناته
اینها نه گروهند نه گروهک ، بلکه یک فرقه اند مثل آن فرقه ای که در متروهای ژاپن گاز سمی پخش میکردند تا از مردم انتقام بگیرند ، این کثافتها که عموما" دچار اختلالات روانی هستند اینطوری میخواهند از نظام و مردم انتقام بگیرند
به گربه اين منافقين نيزنبايدرحم كردچون كثيف ترازاين هاكسي رادرتاريخ ايران نمي توان يافت ازكساني كه درزمان جنگ به هواپيماهاي دشمن براي بمباران هموطنان حود گراميدادندودر بازداشتگاههاي عراق مسئوليت شكنجه هموطنان خودراعهده داربودندودروطن خودضمن جاسوسي عليه هموطنان خودبنفع دشمن به ترورهموطنان مسلمان آنهم بطوركور مشغول بودندچه انتظاري ميتوان داشت خاك برسرمسئولان امريكا كه ازاين گروه حمايت ميكنند
خاک توسر بدبختشون کنند.این وطن فروشای جنایت کار میدونن که دیگه جایی ندارند وفقط بخاطرپول هرکاری میکنند.
تو انگليس بعد از جنگ دوم جهاني فقط 1 مورد اعدام انجام شد اونهم اعدام گوينده انگليسي راديو المان بجرم خيانت به وطن...اينها همه خاين هستند و جرم وطن فروشي همه جاي دنيا اعدامه...مرگ بر اين مزدوراي وطن فروش حامي صدام
استكبار ، منافقين را پشت مرز ايران نگه داشته و نقشه سوريه را براي ما كشيدن تمام اين اطلاعات دروغ را سرويس هاي جاسوسي غرب به منافقين مي دهند و جنگ رواني راه مي اندازند بايد مواظب بود.
چرا منافقين از عراق اخراج نمي شوند؟؟؟ فكر كنيم كه اينها دنبال عمليات مرصاد ديگري باشند اينبار با پشتيباني مالي و تسليحاتي ، دشمن را دست كم نگيريم يادمان هست خون هايي كه روي دست منافقين است.
past tarin wa kasif tarin mojodat roe zamin monafegin hastand.
وای بر آن کاربرانی که جملات منفی در مورد منافقان را رد می کنند آخه وطن فروشی آخر خیانت و خباثته
پاسخ ها
ولی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
اقا جان آ نانی که منفی میدهند خود منافقین هستند که به رایانه دسترسی دارند منفی میدهند ناراحت نباش
من میخام به این منافقین وطن فروش بگم که اگر بر فرض محال نظام جمهوری اسلامی از بین برود خیالتان راحت باشد که مردم حداقل شما هارو هم نخواهند پذیرفت.
دوما می گنم خودی اگه گوشت آدمو بخوره استحونشو دور نمی اندازه ای بدبختا شما کجای کار هستین؟
سوما انقد احمق هستین که یه روزی تاریخ مصرف شما هم تموم میشه
چهارم حالا که اینطوری شد ما میخاییم بمب هم بسازیم به کسی ربطی داره؟
پنجما اگرم تا حالا کوتاه میومدیم دیگه کوتاه نمیاییم هر غلطی دلتون بخاد انجام بدین تا کور شود هر انکس که نتواند دید
سازمان ملل و شورای امنیت یه سیرک مسخره است.
در هر کشور و هر نظام دیگری در دنیا بود این خائن ها رو که در زمان جنگ به دشمن پیوستند رو هر جور شده گیر می آوردن و اعدام میکردن. این حق ایران هست برای دفاع از امنیت خود به پایگاه لیبرتی حمله کنه و این خائنین رو به درک واصل کنه برای همیشه.
بی خود نیست که جایگاه منافقین درک الاسفل است
خطاب به گروهک منافقین شما سی سال است که علیه ملت ایران توطئه جنایت خیانت بمب گذاری وبسیاری از جنایتهای دیگه مرتکب شدید به کجا رسیدید جز اینکه هر روز منفورتر می شوید این ملت ومملکت جای شما خائنین نیست امیدواریم که همه ی شما در همان خاک غربت هلاک شوید وی یک وجب از این خاک پاک گور شما نگردد انشاالله
این همان گروهکی است منافق که با جامعه بشری ضدیت دارد و با هموطنان دشمنی. (هرچند دیگر زمان آن گذشته که آنها را "هموطن" خطاب نمود). چراکه در حملات شرم آور و ننگین خود که از سوی دولت هیتلر گرای قبلی عراق نیز پشتیبانی می شدند، شاهد آن بودیم که آنچنان شستشوی مغذی شده اند که به خود اجازه اسارت نیز نمی دادند و قبل از آن "نارنجک ها را به سوی صورت خود نشانه میرفنتد." که عاقبت نیز شکست ننگینی دامنگیرشان شد.

آری اینان همان عده ای هستند که در حملات ضد انسانی و اسلامی بارها خواسته اند تا "بیین خواهر و برادران شیعه و سنی" جدایی بیافکنند. که یک نمونه آن جاسازی بمب در حرم حضرت امام رضا (ع) بود. حال کاملا واضح است که کدامین دولت حامی آنان بوده و هست که با دولت و ملت ایران سر ناسازگاری و دشمنی دارد و سخن از حقوق بشر می زند.

مهم است که این نکته نیز یادآوری گردد که از طلاق ها و ازدواج های اجباری سرکار مریم است که نشان از نابخردی اعضای دسته یک آن گروهک منافق دارد و حتی لذت یک زندگی شیرین را نیز از آنان گرفته است که تمامی اینها نشان از کمبود ادراک عقلانیت اجتماعی، سیاسی آن دسته است. حال بماند که چه اعترافاتی که اعضای فراری از کمپ های آن گروهک داشته اند.
ننگ بر تمامی آنان.

رای منفی بیشتر به نشانه اختلاف نظر است و ثبت آن نشان از عدم جرات پاسخ دهی.
اينها نميدونن كه تبعات اين كارها به مردم لطمه ميزنه ، عجب بابا البته هم نميشه هم توقع داشت
راجع به این دشمن کوتاه نیایید . هرجا از این جرثومه ها پیدا شد از بینشان ببرید .
الان هم دیر نشده تو عراق میشه کاری کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
هر چی از بین نشان میبریم باز دوباره سبز میشوند...رهنمود بهتری ندارید!؟
وطن فروشی خیانت کاسه لیسی دشمن ......واقعا چرا و چطور به اینجا رسیدند .
بد جایی است
سلام خدا این ادمهای منفرو را از روی زمین بردارد امین
منافق با همه منافق است
هم پیمانان اینها باید خوب آنها را شناخته باشند و منتظر خیانتشان باشند
چقدر من از ای آدما بدم میاد...آدم اینقدر خائن؟
خدایا شر این فرقه شیطانی رو از سر این مردم بکن
اين ترفند ها ديگه قديمي شده
منافقین هم شدن آدم آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لعنت خدا بر کسانی که موجب بروز مشکلات برای امت اسلامی و کشور عزیزمان ایران می شوند بی شک اینها ایرانی نیستند
مرگ بر منافقین کثیف
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی