بازدید 68826
لیگ جهانی والیبال

ایتالیا با 8 قهرمانی جهان مقابل ایران زانو زد

تيم ملي واليبال ايران در دیداری جذاب، تیم پر افتخار ایتالیا را در خاک این کشور با نتیجه سه بر یک و با امتیازهای (23 ـ 25، 22 ـ 25، 22 ـ 22، 32 ـ 30) در هم کوبید و بازی را به سود خود رقم زد و جمع امتیازهای خود در جدول رده‌بندی را به شش رساندند.
کد خبر: ۳۲۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۴ 29 June 2013
ایران ، ایتالیا غول اروپا را در هم کوبیدتیم ایران در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال در سالن بالاکاسای شهر مودنا، موفق شد ایتالیا را ـ که قدرتمندترین تیم و صدرنشین گروه B هست ـ با نتیجه سه بر یک شکست دهد. 

به گزارش «تابناک»، نخستین دیدار تیم‌های والیبال ایران و ایتالیا از هفته پنجم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از ساعت 22:30 به وقت تهران در سالن آکنده از تماشاگر پالاکاسا شهر مودنا برگزار شد که در پایان، شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه سه بر یک و با امتیازهای (23 - 25، 22 - 25، 22 - 22، 32 - 30) بازی را به سود خود رقم زدند و جمع امتیازهای خود در جدول رده‌بندی را به شش رساندند.

ایران ، ایتالیا غول اروپا را در هم کوبید

تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ جهانی به مصاف ایتالیا رفت و پس از آنکه توانست در ست نخست با نتیجه 25 بر 23 شب آبی پوشان ایتالیا را خراب کند، در ست دوم نیز موفق شد با امتیاز 25 بر 22 قدرت خود را به حریف دیکته کند.

تيم ايران ست دوم را هم برابر ايتاليا با امتياز 25 بر 22 به سود خود تمام کرد. در گیم چهارم، دلاور‌مردان ایران با برتری  32 بر30 کار را تمام کردند و شگفتی ساز شدند.

شرح بازی
گیم نخست؛ 25 بر 23 به سود ایران

ایران بازی را با ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، آرمین تشکری، امیر غفور، رحمان داوودی، علیرضا مباشری و فرهاد ظریف آغاز کرد. در گیم نخست ایتالیایی‌ها اشتباهات زیادی در زدن سرویس داشتند و چهار بار توپ را به بیرون از زمین زدند. در مقابل دفاع روی توی ایران و سرویس‌ ملی‌پوشان بسیار خوب و دقیق بود.

ایرانی‌های حاضر در سالن مسابقه، دست از تشویق ملی‌پوشان برنمی‌داشتند. لاجوردی‌پوشان هم در لحظات حساس توپ را به ساوانی واگذار می‌کردند و تقریباً خیالشان از امتیازگیری راحت می‌شد. وتوری و ساوانی از مناطق دو و چهار برای ایتالیایی‌ها امتیاز می‌گرفتند و در مقابل، شاگردان براتو به راحتی در سرویس‌ها توپ را از دست می‌دادند.
اشتباه در سرویس توسط داودی و سپس حمله ناقص از مباشری موجب شد تا اختلاف به یک امتیاز برسد و بازی 15 بر 14 به سود ایران شود.

در ادامه امتیاز 22 بر 20 به سود ایران موجب شد تا براتو احساس خطر کرده و درخواست وقت استراحت کند و مانع امتیازگیری شاگردان ولاسکو شود. سرویس‌های خوب رحمان داودی که با ریسک بالا زده می‌شد کار را برای ایتالیایی‌ها سخت کرده بود تا اینکه وتوری با اسپک خود لاجوردی‌پوشان را از فشار خارج کرد. امتیاز 24 بر 21 به سود ایران بازهم براتو را مجبور کرد تا با درخواست وقت استراحت، وقفه‌ای در بازی ایجاد کند.

این گیم را شاگردان ولاسکو 25 بر 23 به سود خود رقم زدند تا پیروزی در نخستین گیم در سرزمین چکمه به نفع ایران ثبت شود.
‌تيم ملي واليبال ايران در هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ جهاني به مصاف ايتاليا رفت و در ست نخست توانست بانتيجه 25 بر 23 شب آبي پوشان ايتاليا را خراب کند. با ايتاليايي‌ها پيش از اين مسابقه با پانزده امتياز در صدر جدول گروهB قرار داشتند.

گیم دوم: 25بر 22 ایران

ملی‌پوشان ایران کاملا جنگنده ظاهر شده بودند. ایتالیایی‌ها در آغاز ست دوم همچنان مقهور توانایی بازیکنان ایران بودند. برتری تا امتیاز شش از آن ایران بود.

امیر غفور که به روزهای اوج خود نزدیک شده بود به خوبی از پاس‌های طلایی کاپیتان معروف امتیاز می‌ساخت. رحمان داودی برگ برنده خولیو ولاسکو با سرویس‌های بی نظیر خود بهترین دریافت کننده‌های جهان را مغلوب می‌کرد. ایران با دو اختلاف امتیاز ایتالیا را شکست داده بود. ایتالیایی‌ها تمرکز حملات خود را روی منطقه چهار گذاشته بودند. بازی سرعت بسیار بالایی داشت. سعید معروف خیلی خوب بازیکنان را در زمین تهییج می‌کرد.

آرمین تشکری جوان جویای نام ایران مثل چهار بازی قبلی موثر بود. ایتالیا همچنان در حسرت برتری در امتیاز‌ها ایران را تعقیب می‌کرد. حتی تراویکا و سرویس‌های خطرناکش هم نمی‌توانست دردی از این تیم دوا کند. دریافت‌های تیم ملی ایران عالی بود. ایران برابر یکی از قدرت‌های مطلق والیبال جهان مقتدرانه کار می‌کرد. بازیکنان ایران کاملا خود را باور داشتند. در چهره ولاسکو رضایت مشهود بود. پارودی که قدری عصبی شده بود سرویس‌اش را به تور زد.

در مقابل محمد موسوی به زیبایی سرویس می‌زد و امتیاز می‌گرفت. ایران کاملا به جریان بازی مسلط بود. پایپ‌های بی‌نظیر معروف برای تشکری ایده آل بود و برای ایران همچنان امتیاز می‌آورد. ایتالیا چهار امتیاز عقب افتاده بود. بروتو سرمربی نامدار ایتالیا که در برابر تدابیر فنی ولاسکو حرفی برای گفتن نداشت، مجبور بود تا باز هم وقت استراحب بگیرد. سعید معروف باز هم با توپ دوم دفاع سه نفره حریف را فریب می‌داد. انصافا او از تراویکا همتای مشهور خود خیلی بهتر بود. چند اشتباه فردی از بازیکنان ایران، موجب شد تا ایتالیا در امتیاز 16 کار را به تساوی بکشاند.

توپی که داودی از دست داد، ایتالیا را جلو انداخت؛ اما بلافاصله خود رحمان از پشت خط کار را جبران کرد. داودی سومین امتیاز را هم از سرویس گرفت. او نخستین بازی خود را در لیگ جهانی تجربه می‌کرد. ولاسکوی افسانه‌ای در کشورش ایتالیا پس از سال‌ها طعم پیروزی را می‌چشید. ایران باز هم برتری امتیازهای خود را به عدد سه رساند. ایرانی‌های زیادی برای تشویق تیم ملی به سالن رفته بودند. فریاد ایران ایران کاملا در سالن به گوش می‌رسید. ایران ست دوم این بازی را هم با امتیاز 25 بر 22 به سود خود تمام کرد. اتفاقی که قبل از بازی برای بسیاری غیرممکن به نظر می‌رسید.

گیم سوم: 22 بر25 ایتالیا

ایتالیا در ست سوم چیزی برای از دست دادن نداشت. آن‌ها تا اینجای کار دست‌کم یک امتیاز از دست داده بودند و نمی‌خواستند در خاک خود مقابل ایران تسلیم شوند. آن‌ها دیگر انتحاری بازی می‌کردند. تراویکا تلاش می‌کرد تا به هر شکل ممکن توپ‌های بلندی را برای مهاجمانش ارسال کند.

سرمربی ایتالیا در ست سوم ایوان زایتسو، یکی از بهترین‌های خود را به میدان فرستاد. بازیکنان نامدار ایتالیا برای حفظ آبروی خود هم که شده، هر چه در توان داشتند نشان دادند تا در ست سوم به برتری چهار امتیازی دست یابند. اما در مقابل بازی خوب غفور اجازه نمی‌داد، اختلاف امتیاز‌ها بیشتر شود. ولاسکو در کنار زمین جریان بازی را زیر نظر داشت.

زایتسو یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان جریان بازی را متحول کرده بود. محمودی در این ست نیز به میدان آمد خط حمله ایران تقویت شود. ساوانی و پیرارلی هم به بازی برگشته بودند. اگر چه تیم ملی ایران هم بازی خوب و منطقی ارائه می‌کرد اما ایتالیا همچنان با چهار امتیاز از حریف پیش بود. علی مباشری حالا دیگر به عنوان دریافت کننده تمام عیار تیم ملی نمایش کم نقصی داشت.

بازیکنان ایران که در ست سوم از حریف عقب افتاده بودند قدری در ضربه زدن عجله می‌کردند. داور یک امتیاز مشکوک به ایتالیا داد و اعتراض شدید بازیکنان ایران را موجب شد. حتی سیچلو مربی ایران هم نسبت به داور اعتراض داشت. ایتالیا در ست سوم از موجودیت والیبال خود برابر ایران دفاع می‌کرد. آن‌ها ست سوم این مسابقه را با امتیاز 25بر 22 به سود خود تمام کردند.

ساوانی با دوازده امتیاز بهترین بازیکن ست سوم این مسابقه و تعویض طلایی سرمربی ایتالیا بود که با وجود مصدومیت نقش بسزایی در پیروزی تمیش ایفا کرد.

گیم چهارم: 32 بر30 ایران
 
ایران در ست سوم باز هم کار را با تسلط آغاز کرد و خیلی زود سه امتیاز از حریف پیش افتاد. سرویس‌های خوب تشکری و دفاع منسجم روی تور ایران را پیش انداخته بود. موسوی در مصاف با زایتسو اسطوره ایتالیایی کار سختی داشت. تمام ملی پوشان ایران در این بازی فراتر از حد انتظار کار می‌کردند. اما کار در برابر بازیکنان نامدار و با تجربه ایتالیا آسان نبود. آن‌ها در امتیاز پنج سرانجام کار را به تساوی کشاندند. محمد موسوی باز هم امتیاز سرویس گرفت. ایران همچنان از حریف خود پیش بود.
 
شاگردان ولاسکو نمی‌خواستند کار به ست پنجم بکشد. حریف سر تسلیم شدن نداشت. هر دو تیم پایاپای پیش می‌رفتند. ساوانی همچنان پر انرژی کار می‌کرد. هواداران تیم ملی ایران نیز در تمام طول این مسابقه یکصدا ملی‌پوشان را تشویق می‌کردند. علی مباشری روی دست دفاع ایتالیا خیلی خوب امتیاز می‌گرفت. موسوی در نبرد تن به تن با زاتیسو موفق تر بود. او ایران را دو امتیاز از حریف پیش انداخت. ولاسکو خوشحال بود. والیبال جهان قدرت جدیدی را می‌شناخت. ایران مقابل دومین تیم پرافتخار تاریخ لیگ جهانی مقتدرانه کار می‌کرد.
 
وقت استراحت فنی دوم هم به سود ایران تمام شد. تعداد پرچم‌های ایران در سالن بیشتر از ایتالیا بود. بازیکنان ایتالیا با چنگ و دندان در پی پیروزی در این ست بودند. آن‌ها با تکیه بر سرویس‌های پر قدرت پیرارلی عملا سرعتی‌های ایران را از کار می‌انداختند. پیش بینی نتیجه این ست غیر ممکن بود. هر دو تیم خوب کار می‌کردند. ایتالیا در امتیازهای پایانی پیش افتاده بود. موسوی با هنرنمایی خود و کمک گرفتن از پایش اختلاف امتیاز را به عدد یک رساند. امیر غفور پاس بلند معروف را به امتیاز بدل کرد و در امتیاز 23 کار به تساوی رسید. بازی در امتیازهای بالا ادامه داشت. بازی خوب معروف و داودی و غفور اجاه نمی‌داد ایتالیا پیروز شود. در مقابل زایتسو به تنهایی کار را مساوی پیش می‌برد.
 
ایتالیا حاضر به تسلیم شدن نبود تا اینکه ملی‌پوشان ایران توانستند با امتیاز 32 بر 30 ایتالیا را در خاک خود به زانو درآورند.

گفتنی است، ایتالیایی‌ها پس از برزیل پرافتخارترین تیم والیبال جهان در رقابت‌های لیگ جهانی هستند. این تیم تا به حال هشت بار به ‌قهرمانی این رقابتها رسیده که پنج بار آن با مربیگری ولاسکو بوده است. تیم ملی ایران که نخستین پیروزی در لیگ جهانی را برابر صربستان به دست آورده بودند، روز یکشنبه در دومین دیدار به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

برزیل در گروه A در دیداری مهیج با نتیجه سه بر دو از سد فرانسه گذشت و در گروه C هم کانادا با حساب سه بر یک از سد فنلاند گذاشتند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶۲۴
انتشار یافته: ۲۳۰
غوووووول ؟ ؟ ؟ منظورت چیه تابی
پاسخ ها
عباس
| Netherlands |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
من خودم دیدم ولاسکو به روحانی گفت روحانی مچکرم
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
عکس خبر رو عوض کنین . عکس حمله بچه ها قشنگتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
روحانی مچکرمو خوب اومدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
هیچ وقت صحنه بی احترامی بازیکن ایتالیا نسبت به معروف در بازیهای 3 سال قبل از ذهنم پاک نمی شد(البته از شدت عصبانیت تحقیر شدنشون بود). این دفعه خوب تو زمین جوابش و دادیم
آمحمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
داداش من قهرمان چند دوره جام جهاني رو چي ميشه گفت پس
تو تیتر خبر نوشتین سه بر صفر
اصلاحش کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
همچنین یک گیم به اشتباه22-22 ثبت شده است.
دمتون گرم مردانه برديد
فوتباليست ها ياد بگيرند كه بايد مردانه جنگيد
دم همه بچه های تیم گرم یا علی مذد
واقعا و از صمیم قلب تبریک می گم. واقعاً تو این چند هفته اخیر با این پیروزیهای سیاسی و ورزشی دل هر ایرانی شاده و پر امید.به امید روزهای بهتر. تابناکم کارت درست ها!!
برد ایران رو تبریک میگم عالی بازی کردند
زنده باد بچه های باغیرت ایران
ما ایرانی ها ثابت کردیم که می توانیم.ولاسکو متشکریم
احسنت به غیرتشون

روحانی مچکریم..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
چه ربطي به روحاني داره!!!! نكنه فكر ميكنه توي اين چند روزه يه دفعه اي واليباليستها قوي شدن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
چرا همه چیزو سیاسی میکنید؟؟؟؟ الان روحانی مثلاً اینجا ارنج داده؟؟؟ خب این حرفارو که میزنید شخصیت اون رو هم زیر سوال میبرید. الان باید بگی بچه ها مچکریم. دمتون گرم.همین.
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
اون دوتا بازی هم که به روسیه باختیم و بد بازی کردیم قبل از انتخابات بود.روحانی مچکریم..
ایول به غیرت و شرف بچه ها
امیدوارم این وزارت ورزش اگه از پاداشی که به میلیادردها داده پولی براش مونده یه چیزی هم به این ها بده
تبریک
تبریک
جدا عالیییییی بود
خدایا شکرت
ممنون تیم ملی والیبال و ممنون تابناک که تا الان هستی و سریع و آنی خبر رو اعلام کردی
ghoole ouruopa chiyee? ghoole donyaaaaaaaaa :) eyvalllll
بنام یزدان دلاوران پیروز باشید .
این نتیجه 15 سال کار مداوم در این رشته است, امیدوارم در بقیه عرصه ها هم همین جوری بشیم
هوراااااااااااااااااااااا
ایشالا بازی بعدی هم ایتالیا رو بترکونیم
اینها همش نتیجه زحمات کارخانه است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
تو حالت خوب نیست کارخانه کجا بود!!
محمدهادی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
مصطفی کارخانه، همون مربی که پای زمین جوش والیبال رو میزد
همون که از جوانترها حمایت کرد
همون که خون دل خورد برای والیبال
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
کارخانه تو کارگاه بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
چرا بحث می کنید
همه نقش داشتند ولاسکو هم کار رو تکمیل کرد
به خدا این رییس جمهور جدید خیلی خوش قدمه. می گین نه؟ ببینین چقدر خوشی داشتیم تو این ده روزه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
۱۰۰ درصد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
اون وقت خرافاتی کیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
یادم نمیره با انتخاب نهم ریاست جمهوری هم شبیه این اتفاقات ورزشی از جمله رفتن به جام جهانی فوتبال رخ داد!
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
ایران 18 خرداد 84 به جام جهانی صعود کرد سوم تیر 84 انتخابات برگزار شد
البته مملو از تماشگر هم نبودا!!!
من از خوشحالي و هيجان خواب از سرم پريد.
باور نکردنیه
3-0
3-1
3-2
2-3
1-3
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
یعنی میخوای بگی پس فردا 3-0 میزنیم؟
هستم.... برو که رفتیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
ان شاالله بعدیش 3-0 میبریم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
آفرین
این یعنی بچه ها دارند هر بازی بهتر می شند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
بعدیشم ایشالا میشه 3-0
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
آره بازی بعدی رو باید 3-0 ببریم!
خدايا شكرت.
ولاسكو،بچه ها مچكريم...
عاشقانه دوستون داريم و دستان پرتوانتون رو مي بوسيم...
ای ول. واقعا ماشاا... بهشون باشه :)
بچه‌ها متشکریم :)))))))))))
واقعا کارشون جای تقدیر داره. فوتبالیستها خواهشن نگاه کنند و یاد بگیرند.
خدايا از اين همه خوشي يه مقدار نگرانم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
شاید به خدا شک کردی ولی من به توسلات به ائمه و مادرشون زهرا (س) اعتقاد دارم.
بار دیگر شیران پارسی ایتالیا را در خاک خود به زانو درآوردند.بچه ها مرسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
بار دیگر؟؟
ایران هر مقامی که در این دوره کسب کند مهم نیست مهم این است که قهرمان هشت دوره لیگ جهانی را در خاکش له کرد !!!
ابریک به ملتفراز ایران
واقعا دمشون گرم-
با این بازی به جهانیان نشون دادیم ایران که می گن اینه این
كاش من هم تو ايتاليا بودم و با افتخار ميگفتم كه ايراني هستم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
نه بابا - خوب همین جا بگو - زحمت می کشین
خداوند امثال حاج خرم رو نگه داره که سالیان پیش جوانان این مملکت رو پرو بال داد ماشاا... به غیرت این بچه ها
چقدر خبرای خوب خوب تو این روزها میشنویم... جدی جدی انگار داره امید به مملکت برمیگرده... تنفیذ برگزار شه فکر کنم قهرمان جام جهانی میشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
روحانی مچکریم
بازی خیلی خوبی بود
باز هم ايول به ايران
ولي ايتاليا هم ايتالياي هميشگي نبود
شايدم بچه ها نذاشتن كه باشن
خداروشكر كه برديم
یاشاسین وطنیم
یاشاسین رهبریم
یاشاسین ملتیمیز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
منفی ندین بیخودی خواهشا...
بابا ايول . دلمون به تالاب تولوپ افتاد ولي خداروشكر آخرش تركونديم. آفرين به بچه ها. عجب بازي نفس گيري شد
دمشون گرم.لذت بردم
میلیون ها افرین ایرانی در ایران و جهان بر بلند پروازان والیبال ایرانی که در خاک ایتالیا والیبال آن کشور درهم کوبید.
تبریک به همه ایرانیان چه داخل کشور و چه خارج کشور
از خوش قدمی روحانی پیروزی های ورزشی یکی پس از دیگری می رسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
بیخیال خرافات...
ربطی به قدم این و اون نداره... نتیجه کار و برنامه ریزی چند ساله است...
روحانی کجایی؟!میخوایم بریم خیابون!یه هفته ست نرفتیم!افسردگی گرفتیم!!!!
بچه ها متشکریم
با اعتماد به نفس همه کار میشه کرد
تبریک تبریک
روحانی مچکریمممممممممم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
به اندازه اپسيون فكر كن.
مرسی تابناک!!!! عجب سرعت عملی!!! خاک توی سر بی بی سی هنوز خبر دیروزش و عوض نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
شما دیگه زیاد جو زده شدی!!
دست صدا و سیما هم درد نکنه که با اون سانسورهاش خوشگل رفت تو روح و روان و اعصاب ملت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
امروز باز خیلی بهتر بود - لااقل فهمیدیم ایرانی تو استادیوم هست.
بنده خداها نگرانند یه وقت ما دختر بی روسری نبینیم تحریک شیم
یونس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
ایول ناشناس...:)))))))...
چشم چرون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
نه بابا!!2 ست اول فضای باز بر افکاره مامور سانسور محترم حکم فرما بود..فکر کنم تو کفه بردنه بچه ها مونده بود کاره اصلیش یادش رفته بود بنده خدا..
ممنون که ما رو شاد کردید
روحانی مچکریم :=))=))
روحاني متشكريم تبريك به همه
بچه ها عالی بودین ... ممنون
دمشون گرم.10 دقیقه داشتم گریه میکردم
ضمن تبریک امیدوارم دولت به مانند فوتبالیستها از ایشان تقدیر شایسته کنه
خدایا شکرت

زنده باشید بچه ها که غیرت ایرانیتون رو به رخ دنیا کشیدین...

دست همه تونو میبوسم...

زنده باد ایران زنده باد ایرانی

زنده باد مربی ایران، ولاسکوی عزیز....
از سرعت عملت تو نوشتن این مقاله خوشم اومد تابی جون
و ولاسکو متشکریم
روحاني مچكريم!
سلام
خانومم خواب بود بعد بازی نتونستم ابراز احساسات کنم.. اومدم اینجا داد بزنم هورااااااااااااااااااااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
آبروي هر چي مرد رو بود بردي. خانومم خواب بود چه صيغه ايي؟؟؟ مرد اگه تو خونش راحت نباشه، مرد نيست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
به عنوان یه خانوم که تا آخر بازیو دیدم و با این که همسرم خواب بود کلی جیغ و ویغ کردم از شما مچکرم!
واقعا زحمات مسئولين تو اين چند سال حالا داره نتيجه ميده. خيلي خوشحالم. اميدوارم دولت جديد هم همين طوري حمايت را ادامه بده.
شاخ میشکونیم ...
به پیش ایـــــــــران...
احسنت به این بچه ها خیلی عالی بازی کردند.
پیروزی پشت پیروزی،افتخار پشت افتخار،حماسه پشت حماسه خدایا این شادی ها رو از ما ایرانی ها نگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
الهی آمین !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
الهی آمین !
زنده باد ايران و ايراني.من بازي رو ديدم واقعا هيجاني با غيرت بازي كردن.
نتایج فوتبال و والیبال نشان داد که مربی قوی اگر فرصت داشته باشد می تواند مؤثر باشد.
آهای ایتالیا ...
زانو بزن در مقابل ایران ‼
پاسخ ها
سپهر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
این چه حرفیه؟ اخلاق رو رعایت کنید. دوست دارید وقتی ما هم شکست میخوریم اینجوری بگن؟!
رضا
| United States |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
جنبه بردن نداری؟
آقا من خوابم نميبره از خوشحالي.
تبریک
ماشالا به سرعت عمل تابناک
ماشالله واقعاً باعث افتخار شد
آخ آخ آخ چه حالی داد دمشون گرم
دمشون گرم.. درود بر غیرتشون
این افتخار آفرینی یک حماسه بزرگ دیگر بود.روحانی مچکرم!!!!!!!!!!!!!!!!!
واى عالى بود خدا قوت بچه هاى ايرانى،تبريك به همهء ايرانيان همه جاى دنيا...ايرانى بهترينه اولينه ايرانى عشقه،خدايا شادى رو از مردم سرزمينم دريغ مكن...
بابا چی شده تو ایران چه خبره خوشحالی پس از خوشحالی ...
کلید روحانی داره قفلارو باز میکنه به امید جام جهانی
دمتون گرم
فقط برای همین بازی بهشون جایزه بدن ، بردن ایتالیا اونم در زمین خودش ایـــــــــــــــول داره
وای عالی بود...

خسته نباشید.


دم همتون گرم :)
روزهاي درخشان ورزش‌هاي تيمي ايران بر همه هموطنان عزيزم مبارك باد
بازي نفس‌گير و خيلي زيبايي بود
ببخشید خط اخر را چند بار بخونید!!!
کدام پیروزی؟
ماشل الله به بچه های ایران
امیدوارم همیشه همینطوری بی تکبر و مایه فر ایران و ایرانی باشید
خدا پشت و پناهتون
فعلا که ورزش ایران رو ریل شانسه
آقای کاویانی و آقای محتشمی بعنوان گزارشگران این مسابقه چندین بار اصرار میکردن این تیم از 15 یا 16 سال پیش بسته شده!
اینقد بی انصاف! حالا ما بگیم جهانی شدن والیبال ایران اصلا به دولت نهم و دهم ربط نداره آخه چه دلیلی داره هی وسط گزارش بگی این تیم از بیست سال پیش شرو کرد؟
مشرق به خدا فحش نیست تاییدش کن!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
سلام فرشید جان اینجا تابناکه
مشرق دو تا کوچه پایین تره!
فقط یک مربی هسا که می تواند بازیکنان را تغییر دهد. بودن کی روش ولاسکو محمد بنا شمس ثابت میکنه که ایرونی ها میتونند.
ضمن تشکرازبچه هایه تشکرویزه ازایرانیهای مقیم ایتالیاکه تیم روخوب تشویق کردنوحسابی به ورزشگاه اومده بودن
باتمام وجودم تبریک میگم پیروزی شیرین تیم ملی والیبال ایران در مقابل ایتالیا دست تک تک بازیکنان تیم ملی رو میبوسم واز اینکه دوباره باعث شادی مردم ایران شدند از این عزیزان تشکر میکنم و دوستتون دارم
ما ایرانی ها ثابت کردیم که می توانیم. .ولاسکو متشکریم
ایتالیا که غوله برای ایران کوچوله
تعظیم متکبران ایتالیا به شیرمردان ایران
روحانی مچکریم
پاسخ ها
محمـــد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
درد
انگار توی آزادی بازی میکردیم چقدر ایرانی در استادیوم زیاد بود مرسی هموطنان خارج از کشور
کلید روحانی داره قفلارو باز میکنه به امید جام جهانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
واي چه شماها خرافاتي هستيد!!!
واقعا والیبال پیشرفت کرده چند سال پیش یادمه تو مسابقات جهانی ایران 3-1 به ایتالیا باخت و بعد از بازی کارشناسا گفتن واقعا 1 ست گرفتن از ایتالیا کار بزرگ بود و حالا به جایی رسیدیم که ایتالیا رو تو خونه خودش 3-1 میبریم
خیلی حس غرور می کنم.
ولاسکو و بچه ها ، دست مریزاد
انصافا يه پاداش ويژه بايد براشون در نظر گرفت . شاد كردن دل مردم و احساس غرور و ايراني بودن رو با تمام وجود حس كردم . دمتون گرم...
از برد کره دلچسب تر بود نزدیک بود سکته کنیم بچه ها متشکریم ایرانی با نظم و تلاش هرکاری را بخواد میتونه انجام بده
دمتون گرم
فقط برای همین بازی بهشون جایزه بدن ، بردن ایتالیا اونم در زمین خودش ایـــــــــــــــول داره
ایران دوستت داریم
ست سوم هم میتونستیم برنده بشیم اون امتیاز رو اگه میدادند به ایران شیش شیش می شدیم و نتیجه ست سوم تغییر می کرد.
ناداوری تو ست سوم کاملا مشهود بود.
ایران دوستت داریم
خدایی این پول ها رو اینقدر خرج فوتبال نکنید اینها هم گناه دارن
ایول دمتون گرم!
ماشاالله به غیرتتون
آفرين ولاسكو
آفرين بچه ها
آفرين ايراني با غيرت
آفرين حاميان تيم ملي
مرسي خدا جون مرسي بچه هااا
ايراني هميشه شاد باشي
ایول بر بچه های بلند قامت والیبال و ولاسکو .
واقعا ياد آقاى يزدانى خرم هم بايد بكنيم كه اين واليبال دست پروردهء زحمات ايشونه...فقط ايران و ايرانى،بچه ها متشكريم دستتون طلا
نتایج بازیهای ایران:
0-3
1-3
2-3
3-2
3-1
و ایشالا یکشنبه بتونن تنها نتیجه ای که تا حالا نگرفتن رو بگیرن:0-3
باورکنیدبعدبردایران نتوستم خودم روکنترل کنم یه فریاداستادیومی کشیدم....عواقبش هم اس ام اس های ان چنانی همسایگانم بود.
هوووووووووووووورا.عالی بود.
بچه ها متشکریم
واقعا شایسته بردن بودیم...
روحانی مچکریم... :))
مرسیییییییییییییییییییییییییییی
ایول ایوله

تیم ما یله
انشااله این ملت همیشه شاد و سرفراز باشد که واقعا سزاوار ان است.
بچه ها دمتون گرم خوشم امد واقعا باغیرت بازی کردید ابی ها را بدجور حا لشون روگرفتید اینه ایرانی باغیرت
ایول ایوله

تیم ما یله
ووووووووه
بابا این مربی های خارجی چه میکنن !!!
دم بچه های تیم ملی والیبال گرم . اما خودمونیم ها بعضی ها چه پاقدمی دارن ها!...
به طور جالبی ورزش ایران دو هفته است حال اومده!!!!
والیبالیست هامون نشون دادن ایران دیگه یه حریف تمرینی نیست قدرت اول آسیا است حتی استرالیا هم توی خاک خودش حرفی واسه گفتن مقابل ما نداره و ما میتونیم شکستش بدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
ایتالیا
از همه باحالتر اون تماشاچی دختر ایرانی بود که بی حجاب بود ولی وقتی دید دوربین داره نشونش میده گفت :
ایول الله ، ایول الله ، ایول الله
...
حالا همه باهم ایول الله ایران............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
آره،جالب بود
خيلي مغرور بودن اين ايتاليا ايا ، حالشونو گرفتيم ،،
واقعا دستشون درد نکنه. ولی صداسیما باز هم واسه والیبال کم گذاش.
زلزله ایرانی در ایتالیا....
ایول ایوله

تیم ما یله
زنده باد بچه های باغیرت ایران
خيلي بازي خوبي بود. واقعا ايتاليا رو به نفس انداختيم. من مواظب مامانم بودم كه قلبش نگيره!
باورش سحته
0-3
1-3
2-3
3-2
3-1
خدا رو شکر
به امید پیروزی در 5 بازی آینده
انشاالله از گروه سعود کنیم و مسافر آرژانتین بشیم
غفور و موسوی عالی بودن.
البته همه عالی بودن.
برای 2 تا مجری برنامه متاسفم که هی میگفتند:" تا اینجاش هم که 2 ست بردیم خیلی کار کردیم "
تیم رو باور نداشتند و ما باید خودمون رو باور کنیم.ایتالیا که سهله!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
منم برای مجریا متاسفم و این حرفشون اعصابم رو خورد میکرد. چون به طرز واضحی ایران توانایی و شایستگی برد رو داشت!
حال کردیم.هووووووووووووورا
اقا من يه نكته عرض كنم ببينم دوستان موافقن يا نه؟
قدم ريس جمهور حسن روحاني خدايش برا ايران خوب بوده و است!!!
به اميد روزهاي خوبتر!!!
افرین به این برنامه ریزی بقیه فدراسیون ها یاد بگیرند
از همه باحالتر اون تماشاچی دختر ایرانی بود که بی حجاب بود ولی وقتی دید دوربین داره نشونش میده گفت :
ایول الله ، ایول الله ، ایول الله
...
حالا همه باهم ایول الله ایران............
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
اووووووه.بابا فهمیدیم باحالتر بود.چند بار میگی!!!
كاش بازي زودتر شروع ميشد تا براي افزايش روحيه بچه ها ميريختيم تو خيابون شادي مي كرديم.
حالا بهشون برنخوره ما بيرون نرفتيم...
روحاني مچكريم...
با اراده خداوند قهار و دانش و تجربه ولاسکو و یارانش و جانفشانی شیرمردان تیم ملی والیبال حماسه ای
عظیم آفریده شد . پاینده باد ایران مهد دلیران
ايول ايول ايول
ووووووووه
خيلي مغرور بودن اين ايتاليا ايا ، حالشونو گرفتيم ،،
چه کردن این بچه های والیبال .... ایتالیا رو به معنی واقعی ترکوندیم ... درود بر شرف بازیکنان والیبال تیم ملی
خدایا شکرت از این همه خبرای خوب
الحمد للاه الحمد للاه الحمد للاه
بترکه چشم کشورای حسود
زنده باد بچه های باغیرت ایران
مبااااااااااااااااااااااااااااارکه مباااااااااااااااااااارکه
جای تاسف داره کسانی که کار ارزشمند 2 دهه گذشته مدیران ارشد فدراسیون والیبال بخصوص حاج آقا و آقای داورزنی رو به پاقدمی و مسائلی اینقدر لحظه ای محدود می کنند. اون موقع که استعداد یابهای فدراسیون تو مدارس دنبال نوجوانهای قد بلند می گشتند دوستان دولت (هر دولتی) دنبال کار خودشون بودند و اطلاعی نداشتند.
ووووووووه
انشااله این ملت همیشه شاد و سرفراز باشد که واقعا سزاوار ان است.
ایول دارن به مولا!
ولی حالمونو به هم زد این صداوسیما! اصلا بازیو نشون نمیداد. همش سانسور میکرد! دم ایرانیای ایتالیا گرم. چنتایی هم سوتی داد از دستش در رفت نشون داد صداسیما بروبچ خفن تماشاچیارو:)) حال کردم با کارگردان ایتالیایی که همش تماشاچیارو نشون میداد. بازی بعدی صداسیما کلی از قبل صحنه آهسته جور میکنه مثل ایندفه نشه:))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
ما از کانال رای اسپرت ایتالیا دیدیم خداییش همش تماشگرای ایرونی رو نشون میداد تماشاگرای خودشون ماست بودن .ایرونیا سالنو ترکونده بودن.
این ست آخر خوابو از سرمون پروند
با کلید روحانی =پیروز باشی ایرانی
درود بر غیرت ایرانی بعد از برد کره پر رو و بی ادب در خاک خودش اینبار بردن ایتالیای غول و ابرقدرت والیبال در زمین اونا واقعا شاهکار بود دست مریزاد دستتونو می بوسیم قهرمانان به سرعت عمل بی نظیر تابناک هم تبریک میگم درود برشما
پاسخ ها
کریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
آق عزت.خیلی مخلصیم.
زت زیاد!!
واقعا عالی بود مرسی بچه ها دمتون گرم
افرین به این برنامه ریزی بقیه فدراسیون ها یاد بگیرند
بازی فوق العاده زیبایی بود و لذت بسیار بردو امیدوارم بازیهای بعدی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.
ایرانی با غیرت یعنی همین که دیدید
خيلي مغرور بودن اين ايتاليا ايا ، حالشونو گرفتيم ،،
ولاسکو واقعا دستت درد نکنه با این تیم درست کردنت هم ازنظر اخلاق مربی هستی هم ازنظر فنی .ایرانی شایسته بهترین هاست.
وای چیقدر سانسور کردن ....همش صحنه آهسته نشون میدادن......
خدایی من یکی امشب یکی از بهترین شبای زندیگیم بود
نفس کش...
حالا دارم به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم ای ول به موسوی که با اون ضربه پاش ورق رو برگردوند
بچه ها ولاسکو متشکریم
بازی بعدی که زایتسف از اول بازی کرد اون موقع بهتون میگم
پاسخ ها
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
!!!! خیلی دوس داری ایران ببازه؟! فعلا دماغ زایتسف جوری سوخت که بوش تا اینجا داره میاد
امیدوارم که این بردها:
روحانی رو جوگیر کنه.....
.اقتصاد رو فنر کنه...
اوباما رو بغل کنه ...
...............کنه ...
................کنه...
بقیش خصوصی بید جیگر...
مربی فوق حرفه ای در یک کلام یعنی ولاسکو تیم ایتالیا رو 8 دوره قهرمان جهان کرد حالام که مربی ایران شده قهرمان 8 دوره جهان رو 3-1 نابود کرد !
خداییش اون یارو زایتسو خیلی مغرور بود!
حال کردم که باختن این مغرورای ایتالیایی.

غفور که خیلی باحاله!!تو بدترین شرایط هم میخنده.عند شخصیته.
از اینکه دماغ این پسره که موهاش مثل جوجه فکلی بود سوخت دلم خنک شد. خیلی مغرور بود
الان وزارت ورزش باید رییس فدراسیون والیبالو عوض کنه ... :)
خداییش اون یارو زایتسو خیلی مغرور بود!
حال کردم که باختن این مغرورای ایتالیایی.

غفور که خیلی باحاله!!تو بدترین شرایط هم میخنده.عند شخصیته.
به وزارت ورزش و جوانان بگید بجای حروم کردن پول بیت المال برای اس اس و پس پس اون هم بصورت میلیاردی یه پاداش ویژه به والیبالیستهامون بده
دمشون گرم . سالن پر از ایرانی بود اما صدا سیما همه رو سانسور کرد.
یاشاسین وطنیم
یاشاسین رهبریم

VIVA
بچه ها متچکرییییییییم ...)))))
روحانی متچکریییییییم .. :)))))
احمدی نژاد مچکریم
امیدوارم در حد لیاقتشان استقبال گرمی از شیر مردان والیبال داشته باشیم.این برد به اندازه یک جام جهانی ارزش داره.
بچه ها راستی شاخ ترین بازیکن ایتالیا الکسندر فی کجا بود؟؟؟؟ اون از زایتسف و ساوانی هم بهتره
عالی بود. دست همه کسایی که تو این سالها واسه والیبالمون زحمت کشیدن درد نکنه. ولاسکو هم واقعا به این تیم شخصیت پرستیژ و کلاس داده. یه موی هر کدومشون رو با همه فوتبالیستا عوض نمی کنیم.
فکر کنم این آقای روحانی یه پا والیبالیسته که تیم والیبال داره میترکونه ها!!!
این آقایون سانسور کن هم معلوم نبود چی کار میکردن.خوابشون برده بود یا رفته بودن دستشویی.
بچه ها متچکرییییییییم ...)))))
روحانی متچکریییییییم .. :)))))
حالا دارم به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم ای ول به موسوی که با اون ضربه پاش ورق رو برگردوند
بچه ها ولاسکو متشکریم
از گروه بی چند تا تیم بالا میرند؟
همین طور پیش بریم تا اواسط هفته آینده نصف ایرانی ها ذوق مرگ می شن!خدایا ظرفیت شادی رو هم به این ملت بده.باز هم بچه ها متشکریم.
سالی که نکوست از بهارش پیداست اسفند دود کنید
یکی از بزرگترین مشکلات سایت تابناک اینه که نظر کاربران رو فقط در چند ساعت اولیه درج هر خبر تو سایت می گذارد و بقیه نظرات رو حذف میکنه که این توهین به خوانندگان است
مدیر پایگاه ممنون از دقت شما باور کنید حجم نظرات شما عزیزان بالاست ، البته حق با شماست ولی مسائل فنی و حجم صفحه را باید در نظر گرفت ، در ضمن شما خوبان هم باید در بیشتر کار شدن نظرات ما را همراهی کنید و مختصر بنویسید تا بیشتر از نظرات شما یاران همیشگی استفاده کنیم ، در حال حاظر حدود 500 نظر منتشر نشده داریم
مرسی ایران، مرسی هشت سال زحمت دو دوره قبل دولت و پشتیبانی از ورزش کشور
از سايت وزين تابناك بدليل عدم استفاده از واژه "تحقير" كردن ايتاليا سپاسگذارم كاش تلويزيون نيز كمي ادب داشت و از اين واژه دو پهلو كه ميتواند ما را هم در شكستها در بگيره خود داري مي كرد.
ولاسکو گفت همه را مدیون روحانی هستیم ایشان تا به حال هیچکاره بوده اینه ......اگر.....؟!!!!
این بازیکنا همون بازیکنایی هستن که 8 سال پیش تو رده ی نوجوانان قهرمان جهان شدند. کارای دیروز روی والیبال پایه امروز داره نتیجه میده اما الان چی؟ نوجوانان خراب داره بازی می کنه تو جام جهانی!! باید از الان به فکر 8 سال دیگه باشیم. فدراسیون نگاه کن لطفا!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست