بازدید 2942

دايي: آرامش پرسپوليس را برهم زدند

کد خبر: ۳۲۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳ 28 June 2013
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با تغييراتي که در مديريت باشگاه پرسپوليس انجام شد آرامش اين تيم را برهم زدند.

علي دايي سرمربي تيم پرسپوليس درباره تغييرات صورت گرفته در مديريت اين باشگاه گفت: متأسفانه در اين مقطع زماني که پرسپوليس به آرامش رسيده بود و کارها به دور از حاشيه دنبال مي‌شد همه چيز را برهم زدند.در اين چند روز آرامش را از تيم ما گرفتند.

به نقل از فارس، وي با انتقاد از عملکرد دولت در تغييرات صورت گرفته در پرسپوليس گفت: در اين يک ماه باقي مانده از عمر دولت تغيير مديرعامل چه کمکي به پرسپوليس مي‌تواند بکند به طور حتم در دولت جديد هم ممکن است دوباره تغيير داشته باشيم.در حالي که در اين مدت رويانيان که ورزشي و فوتبالي هم نبوده است تازه راه را ياد گرفته است و مي‌تواند بازدهي داشته باشد او را کنار گذاشته‌اند.

سرمربي پرسپوليس با بيان اينکه با تصميم غلط شرايط تيم را به هم مي‌زنيم گفت: اگر قرار است کسي بيايد بايد خيلي بهتر از رويانيان باشد. براي صحبت‌هايي که در اين روزها مي‌شود متأسفم از طريق سايت‌ها در جريان امور بودم. هيئت‌مديره‌اي که نيامده عليه مديرعامل صحبت مي‌کند دنبال چه چيز است ؟چه چيزي را مي‌خواهند به پرسپوليس مي‌دهند چرا بايد عليه کسي که دو سال در تيم، خوب يا بد، زحمت کشيده است جبهه بگيرد.

وي ادامه داد: در حالي که روي رويانيان در اين چند سال سرمايه‌گذاري شده است و تازه مدير ورزشي شده است بايد مثل آب‌خوردن کنار گذاشته شود متأسفانه مسائل سياسي پشت صحنه است.

علي دايي که به صورت تلفني روي خط برنامه ورزش مردم آمده بود در پاسخ به اين سؤال که اگر مديرعامل عوض شود آيا وي حاضر به همکاري با مدير جديد خواهد بود يا نه گفت: مطمئناً من هم تصميم ديگري خواهم گرفت با مديرعامل ديگري صحبت کردم که تا بخواهم با مديرعامل جديد آشنا شوم زمان مي‌برد که نه به نفع من است نه پرسپوليس.

سرمربي پرسپوليس خاطر نشان کرد: اگر مي‌گوييم استقلال و پرسپوليس مردمي هستند اجازه بدهيم کسي که مردم او را انتخاب کرده‌اند براي اين دو تيم تصميم بگيرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار