بازدید 12619
در پی انتقال آنچلوتی به رئال مادرید

۵ راز فوتبالی که تا ثانیه آخر فاش نشد

کد خبر: ۳۲۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۹ 27 June 2013
پس از آنکه کارلو آنچلوتی پس از ماه‌ها گمانه‌زنی در نهایت سرمربی رئال مادرید شد، به رازها‌ی فوتبالی می‌پردازیم که تا ثانیه‌های آخر فاش نشدند.


 به گزارش خبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی روز سه‌شنبه به عنوان سرمربی فصل آینده رئال مادرید انتخاب شد تا جانشین ژوزه مورینیو پرتغالی شود. قرارداد او سه ساله است و پس از فابیو کاپلو به دومین سرمربی ایتالیایی مادریدی‌ها تبدیل شده است.

حضور آنچلوتی در سانتیاگو برنابئو پس از مدت‌ها شایعه‌پراکنی و حضور پر رنگ رسانه‌ها در دامن زدن به گمانه‌زنی‌ها صورت گرفت. همه انتظار این انتقال را داشتند ولی تا دقیقه آخر که رئالی‌ها در سایت رسمی خود خبر حضور وی در این تیم را اعلام کنند، هیچکس از هیچ چیزی خبر نداشت.

در زیر به تعدادی از انتقال‌های دنیای فوتبال اشاره می‌شود که به مانند انتقال «کارلتو» تا دقیقه پایانی و پیش از اعلام رسمی، هیچکس از آنها خبر نداشت.

 

1. لوکاس پودولسکی به آرسنال -  2012

پس از آنکه در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی پودولسکی و باشگاه کلن آلمان به هیچ توافقی برای تمدید قرارداد دست نیافتند، همه پیش‌بینی می‌کردند که مهاجم ملی‌پوش ژرمن‌ها این تیم را ترک خواهد کرد ولی به یک باره در 30 آوریل (10 اردیبهشت) باشگاه آرسنال اعلام کرد با پودولسکی قرارداد امضای کرده است. تعجب همه از این بود که در چهار ماه پیش از آن، هیچ خبری در روزنامه‌ها در مورد احتمال انتقال وی به آرسنال چاپ نشده بود.

 

2. ژوزه مورینیو به چلسی - 2013

بازگشت آقای خاص به استمفورد بریج به اندازه انتخاب او به عنوان سرمربی چلسی در سال 2004 عجیب نبود زیرا همه از ماه‌ها پیش می‌دانستند که او به چلسی بازمی‌گردد. این را رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی و موقت آبی‌ها نیز می‌دانست اما هیچکس نمی‌توانست از حضور قطعی مورینیو در چلسی صحبت کند.

 

3. کریستیانو رونالدو به رئال مادرید - 2009

با اینکه ستاره پرتغالی اعلام کرده بود دوست دارد در اولدترافورد بماند و الکس فرگوسن هم گفته بود که به رئال مادرید حتی یک ویروس هم نخواهد فروخت ولی شایعه‌هایی که پیرامون این بازیکن به وجود آمد بسیار زیاد بود. او در نهایت شگفتی و بر خلاف باور بسیاری یونایتد را با 80 میلیون پوند ترک کرد و به سانتیاگو برنابئو رفت.

 

4. روبرتو مانچینی به منچسترسیتی - 2009

مارک هیوز بخت برگشته درست دو ساعت پس از پیروزی منچسترسیتی مقابل ساندرلند از ورزشگاه اتحاد اخراج شد و بلافاصله روبرتو مانچینی جای وی را گرفت. این یکی از سریع‌ترین جانشینی‌های مربیان در دنیای فوتبال است.

 

5. فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی انگلیس

با توجه به ظهور توییتر و شبکه‌های اجتماعی، به شکل عمومی هیچ‌یک از خبرهای مربوط به بازیکنان دعوت شده از کسی پنهان نمی‌ماند. همسر، فرزندان و نامزدهای فضول آنها تمام خبرها را با سرعت زیادی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند ولی از سال 2010 تاکنون خبرهای مربوط به بازیکنان دعوت شده همواره تا دقیقه‌ آخر محفوظ مانده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی