بازدید 65117
شادی به سوی ایران آمد: ملی فوتبال ایران یک، کره‌جنوبی صفر

بردیم و سربلند رفتیم جام جهانی + فیلم

ایران توانست با پیروزی مقابل کره‌جنوبی به جام‌جهانی برزیل راه یابد. در دقیقه 60 رضا قوچان نژاد با توپ‌ربایی زیبا از مدافع حریف با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و با ضربه‌ای زیبا گل ایران را زد، تا پس از مدت‌ها، شادی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران بیاید. در این بازی، همه بازیکنان دلاورانه ظاهر شدند، ولی سید جلال حسینی، رحمان احمدی، آندو و قوچان‌نژاد چهره‌های شاخصی بودند.
کد خبر: ۳۲۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴ 18 June 2013
دقیقه 82 : کره صفر ـ ایران یک / ازبکستان سه، قطر یکبه گزارش «تابناک»، ملی پوشان ایران با یک نمایش منطقی و به دور از احساس توانستند با نتیجه یک بر صفر حسرتی که چهار سال پیش در کره در دل ایرانی ها ماند، در همین کشور به اشک شوق تبدیل کنند.

در نیمه نخست،‌ تیم کره بیشتر مالک توپ و میدان بود و بیشتر از جناح راست خود حملاتش را تدارک دیده بود، تاکتیک کره‌ای‌ها فرستادن توپ هوایی برای مهاجم دو متری کیم شین ووک است.

خوش‌شانسي ايران در نيمه اول 

بازي كه شروع شد سروصداي تماشاگران كره‌اي حاضردر ورزشگاه چشم‌نواز «مونسو» بيداد مي‌كرد. همانطور كه انتظار مي‌رفت بازيكنان كره‌جنوبي از همان دقايق ابتدايي سمت چپ خط دفاعي تيم ملي ايران را نشانه رفتند و با ارسال از كناره‌ها سعي داشتند آسمانخراش خودشان در نوك حمله را صاحب موقعيت كنند. قريب به اتفاق حملات كره‌اي‌ها در 20دقيقه ابتدايي از جناح چپ خط دفاعي ما شكل مي‌گرفت و تيم ملي ايران هم در اين دقايق شجاعانه بازي نمي‌كرد. بازيكنان تيم ملي اغلب در زمين خودي بازي مي‌كردند و خبري از پرس كردن هافبك‌هاي حريف نبود. در اين دقايق حتي مدافعان مياني كره‌جنوبي هم فرصت بازيسازي پيدا كردند. تمام نگاه‌ها به اولسان بود و گوش‌ها به تاشكند. بازي از دقيقه 30 هم گذشته بود اما تيم ملي ايران همچنان تحت فشار قرار داشت و حتي يك موقعيت نصفه و نيمه هم روي دروازه حريف خلق نكرد.

در همين دقايق تصاویر منتشرشده از تاشکند نشان می‌داد که ضربه بازيكنان ازبكستان به ديرك دروازه قطر برخورد كرد و چند دقيقه بعد عنابي‌ها درعين ناباوري دروازه ازبك‌ها را باز كردند.عقربه‌ها دقايق پاياني نيمه اول را نشان مي‌داد كه كره‌جنوبي در يك ضد حمله سريع كه روي تعلل بازيكنان ايران شكل گرفت صاحب بهترين موقعيت خود شد. رحمان احمدي با يك خطاي آشكار مهاجم كره‌اي را پشت محوطه هجده قدم سرنگون كرد و كي‌روش مثل بازي با قطر خيلي خوش‌شانس بود كه داور مسابقه اين صحنه را خطا تشخيص نداد و رحمان احمدي را از زمين مسابقه اخراج نكرد. داور سنگاپوري بازي با قطر هم پنالتي آشكار مسعود شجاعي روي مهاجم قطر را نديده بود. نيمه اول در حالي به پايان رسيد كه تيم ملي با يك دفاع منطقي و جانانه فرصت عرض اندام را به مهاجمان كره‌اي نداد. 

در نیمه دوم در حالی که حملات کره ای ها ادامه داشت ، شیران دلاور ایرانی با چنگ و چندان از دروازه خود محافظت کردند ، در دقیقه 60 رضا قوچان نژاد با توپ‌ربایی زیبا و حرفه ای از مدافع حریف با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و با ضربه‌ای زیبا گل برتری ایران را زد، تا پس از مدت‌ها، شادی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران بیاید و به عنوان تیم اول گروه راهی جام جهانی برزیل شود .

بهترین بخت کره در دقیقه ۷۵ به دست آمد که این تیم  صاحب یک ضربه خطا شد که این موقعیت بسیار خطرناک با چنگ و دندان مدافعان و احمدی از بین رفت و توپ به بیرون رفت. رحمان احمدی دروازه بان باارزش با شجاعت دو بار پیاپی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

این دیدار آخرین بازی دو تیم برای صعود به جام جهانی بود و سفیدپوشان ایران با ترکیب زیر به مصاف قرمزپوشان کره‌جنوبی رفتند:

رحمان احمدی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، جلال حسینی،‌ هاشم بیک زاده، خسرو حیدری، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، مسعود شجاعی و رضا قوچان نژاد

* پس از سوت داور چینی دو تیم تلاش کردند با احتیاط به دروازه یکدیگر نزدیک شوند و در این میان، کره‌ای‌ها از یک امتیاز برخوردارند و آن هم صدای هواداران کره‌ای است.

* قرمزپوشان کره‌ای در دقیقه چهارم، توانستند صاحب نخستین کرنر شوند. این کرنر وارد محوطه جریمه ایران شد و رحمان احمدی توپ را جمع کرد.

* کره‌ای‌ها دو دقیقه بعد دوباره خود را به دروازه ایران نزدیک کردند و با یک ضربه نسبتا خطرناک، دروازه احمدی را تهدید کردند؛ هر چند این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

ـ در دقیقه ششم ووک مهاجم کره جنوبی روی سانتری که از سمت چپ دروازه ایران ارسال شد، ضربه سرضرب و محکمی را شلیک کرد که شوت او با اختلافی کمی از بالای دروازه به بیرون رفت تا نخستین موقعیت خطرناک بازی به وجود آمده باشد.

‌ـ در دقیقه یازدهم تیم ملی روی یک ضدحمله با چهار نفر به دروازه کره جنوبی نزدیک شد اما پاس عمقی مسعود شجاعی به مجتبی جباری نرسید.

ـ در دقیقه دوازدهم کره‌ای‌ها از سمت چپ دروازه ایران برای سانتر اقدام کردند که توپ بلند آنها از روی سر همه رد شد و از سوی دیگر به اوت رفت.

ـ در دقیقه سیزدهم کره‌ای‌ها یک بار دیگر از سمت چپ دروازه ایران حمله کردند که شوت محکم لی دونگ کوگ که در این بازی کاپیتان تیم میزبان است، به راحتی در دستان رحمان احمدی قرار گرفت.

ـ در دقیقه هجدهم، خطای امیرحسین صادقی روی ووک، باعث شد که کره‌ای‌ها پشت محوطه جریمه ایران صاحب یک موقعیت خوب شوند. ضربه ووک که سعی کرد این توپ را مستقیم شلیک کند با اختلاف از کنار دروازه بیرون رفت.

ـ در دقیقه بیستم سانتر بلند مدافع کره که از میانه میدان ارسال شده بود با ضربه سر مهاجم این تیم می‌رفت که تبدیل به یک موقعیت خطرناک برای میزبان شود اما رحمان احمدی این توپ را مهار کرد.

دقیقه چهل ایران در میانه میدان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که اکثر مدافعان سرزن تیم ملی روی این ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه کره جنوبی رفتند اما سانتر مسعود شجاعی را مدافعان میزبان برگرداندند و در حالی که روی ضد حمله مهاجم کره در موقعیت تک به تک با رحمان احمدی قرار گرفته بود، فشار خسرو حیدری و دروازه‌بان ایران، باعث شد بازیکن کره این موقعیت را از دست دهد و خطری جدی از دروازه ایران دور شود.

گل: در دقیقه شصا رضا قوچان نژاد با توپ ربایی زیبا از مدافع حریف با دروازه بان حریف تک به تک شد و با ضربه ای زیبا گل ایران را زد.

کره جنوبی در دقیقه 65 یک تعویض انجام داد و شماره ده این تیم از زمین خارج شد و شماره یازده این تیم به نام لی کیون هو به زمین آمد. از سویی خسرو حیدری هم دچار مصدومیت و به بیرون زمین منتقل شد.

کره ای‌ها برای جبران نتیجه به دنبال خلق موقعیت هستند. در دقیقه 67 مجتبی جباری مجبور به خطا روی بازیکن کره می‌شود.
غلامرضا رضایی به جای خسرو حیدری مصدوم در دقیقه 68 به بازی آمد.

دقیقه هفتاد، کره ای‌ها صاحب موقعیت گل شدند که سید جلال حسینی توپ را به بیرون زد. پس از آن، بار دیگر شاگردان چوی ‌‌حمله کردند که ضربه سر بازیکن کره به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵ کره صاحب ضربه خطا شد که این موقعیت بسیار خطرناک با چنگ و دندان مدافعان ایرانی از بین رفت و توپ به بیرون رفت. رحمان احمدی با شجاعت دو بار پیاپی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه 87 کیم یونگ وون ضربه خطرناکی را از کنار دروازه ایران فرستاد.

احسان حاج صفی دقیقه 89 کارت زرد گرفت.

داور چهار دقیقه برای پایان این مسابقه وقت اضافه گرفت.

در حالی که بازی در لحظات پایانی بود ازبکستان توانست گل چهارم را بزند تا وضعیت کره ای‌ها خطرناک شود.

در دقیقه 90+2 رضا قوچان نژاد از زمین بیرون رفت و فرزاد حاتمی به جای او به میدان آمد.

دقیقه 90+3 بازیکن کره شوت محکمی به سمت دروازه ایران زد اما توپ به بیرون رفت.

دقیقه 90+3 ضربه بسیار خطرناک بازیکن کره از کنار دروازه بیرون رفت. استرس در این لحظات به اوج خود رسیده بود.

قضاوت این مسابقه بر عهده تن‌های از کشور چین بود.

شايد زماني‌كه تيم ملي در تهران به ازبكستان باخت كمتر كسي پيش‌بيني مي‌كرد كه این تیم درنهايت به عنوان تيم اول و با اقتدار به جام‌جهاني صعود كند اما مديريت تحسين برانگيز كي‌روش كه روحيه شكست‌ناپذيري را به بازيكنانش القا كرد، سرانجام تيم ملي ايران را پس از يك دوره كسالت‌بار 8ساله به جام‌جهاني رساند. بدون هيچ اغراقي اين صعود را مديون كي‌روش هستيم. مردي كه اميد را به فوتبال ايران برگرداند و جنگيدن و تسليم‌‌ناپذيري را يادمان داد. 


دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۴۷۹
انتشار یافته: ۲۵۷
تا اینجا که فقط استرس داشتم اما چون قطر یه گل زده به ازبکستان یه خورده آروم شدم .(دقیقه 42)
پاسخ ها
سرگردان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بعد از سال ها احساس افتخار کردم ایرانیم تبریک میگم به تمام ایرانیان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
دولت جدید و انتخاب روحانی که اکثر بازیکنان تیم ملی به او رای داده بودند باعث شد که کلی به بچه های تیم روحیه داده بشه همون طور که ما هم بعد از روحانی شاد شدیم
بماند
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
برای اولین بار مردم شهر ما ریختن تو خیابون و شادی میکنن، خدایا این حس و حال رو دیگه از ملت ایران نگیر !
پارسا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
سلام بر شادی ، خداحافظ 8سال افسرذگی و ناامیدی
کیارش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
کاملاً معلوم شد که قطر و ازبکستان با هم تبانی کردند ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
سابقه نداشته رفت و برگشت کره رو ببریم
کره ای ها تا سال ها نمیتونن سرشون رو جلوی ما بالا بگیرن
خدایا ممنونتیم
مستر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
بابا اگه میباختیم همه میافتادن به سر کفاشیان بیچاره! حالا که بردیم چرا هیچکس از این مسوول اول فوتبال یاد نمیکنه؟
نگین ایران ضد فوتبال بازی کردااااا
شرایط اقتضا میکنه
همچنین به نظر من میخوان تو اون هوا که نفس کشیدن سخته کره رو خسته کنن بعد ببندنش به توووووووپ
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
این نتیجه همدلی و روند طبیعی‌ یک ملت است که اگر بگذارند تی‌ شود هیچ آسیبی به این کشور نمیرسد، مانند پیروزی ایران در استرالیا بعد از ۲ خرداد و حال پیروزی ایران در کره بعد از یک انتخابات سالم و دقیق...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
نحسی رفت
ایول
پاسخ ها
منم
| Switzerland |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
پاینده باد سرزمین کهن و با ریشه و با تمدن ایران زمین.
من که مردم از التهاب دیدن بازی ایران
وجدانا گهر درود از تیم ملی بهتر بازی میکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
با اینکه بردیم ولی کاملا حق با تو بود ^^
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آقای ناشناس یادت رفته یونان چطور قهرمان اروپا شد؟
استراتژیک حرف اول تو فوتبال میزنه.اگه استراتژی کیروش نبود شما و این ملت شریف الان خوشحال نبودین
کیارش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
عوض اینکه ساز مخالف بزنین خوش بین باشین و از صعود ایران به جام جهانی لذت ببرین ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
اشتباه مثبت دادم
ایول به قطر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
هيچوقت به دشمنان خوني ايرانيها اعتماد نكن.خدا را شكر تباني ازبكها فقط براشون آبروريزي به بار آورد
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آره حرفم را پس می گیرم تبانیشون بر ضد ایران در نیمه دوم تابلو بود
doa koooonid faghat
در زمستان بهاران آمد...... بوی نسل شقایق پیچید. خجسته باد این پیروزی و پیروزی دکتر روحانی بر مردم نجیب ایران سرزمین مهر و دوستی. از خداوند والا مرتبه می خواهم این پیروزی ها سر آغاز شاد کامی های ایرانیان باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
الهي آمين
ايول به ايران و ايول به قطر البته فعلا
این تیمه شیران .... یا علی مدد
این تیمه شیران .... یا علی مدد
یعنی امشب میشه بریزیم بیرون جیغ و دست و هورا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
خدا رو شکر که شد
بعد از موج امیدبخش انتخابات، صعود به جام جهانی میتونه شادی مردم رو تکمیل کنه
به امید موفقیت ایران
ایران 1- کره 0
مرسی بچه ها
ایران 1- کره 0
مرسی بچه ها
دست صدا سیما درد نکنه.ماهواره رو فیلتر کرده از تلوزیون بجای رادیو استفاده میکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
یعنی این پول تبلیغات صدا و سیما کفاف خریدن امتیاز پخش بازی های خودمونم نمیده؟
ایول به ایران و قوچان نژاد
ما تو عسلویه سرکاریم داریم از طریق رادیو و اینترنت بازی را پیگیری می کنیم . ما نرفتیم خونه که پروژه ملی نخوابه . به امید موفقیت تیم ملی عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
خدا قوت برادر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
درود بر تو منم در تهران مثل خودت سر کار از رادیو گوش کرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
حسابی خسته نباشی. از شما و همه کسانی که برای سربلندی کشور زحمت میکشند کمال تشکر رو داریم. درود بر ایران و ایرانیان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
درود بر همت والاي ايرانيان.به اميد موفقيتهاي بيشتر.دوستتون داريم هموطن
اسماعیل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بعد سر کار رادیو گوش میدی و میای تابناک میخونی؟
ایول به قوچان نژاد و بر و بچه های با غیرت ایران
خداکنه گل نخوریم
یعنی می شه ببریم؟
پاسخ ها
م م م م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
شد دیگه غصه نخور بردیم
رحماااااان ببین چه کرده
ماشالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
حالا آقای رحمتی ناز بکنه
تانیا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
دست رحمان درد نکنه ولی رحمتی ناز نکرد مغرضانه نظر نده لطفا،ایشالله برمی گرده نبودش تو این 3 بازیرو جبران میکنه
حتما میبریم چون روحانی دعا کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
چون ملت دعاکرده اتحادداشته باشبید
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
روزی رو میبینم که یکسری میگن اینم روحانی دیدی هیچ کاری نکرد... هر چی باشه روحانی کاریزمای خاتمی رو که نداره... باید یاد بگیریم بکدست باشیم و باهم باشیم همیشه
باید ببریم
به امید پیروزی تیم ملی ایران و همچنین آبادانی ایران
به امید پیروزی تیم ملی ایران و همچنین آبادانی ایران
مرسی
درود بر بچه های تیم ملی. بچه ها درس خوبی به کره ای ها دادند. آفرین بر شما. تا کره ای ها باشند به کسی توهین نکنند.
تبریک این روزها چه خبرهای خوشی میشنویم و می بینیم
من هم از سر کار و از طریق سایت شما بازی رو پیگیری می کنم. رادیو هم ندارم. فکر کنم دکمه رفرش مرورگرم سوخت!!!
قیافه مربی کره دیدن داشت
فوتبال خوبه، اما بی حجابی و ماهواره و کارهای بد و غیر خوب، خوب نیست، این چیزیه که من همیشه گفتم و الان هم باز تکرار می کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
به پدر مادرتون هم نیکی کنین!
اینو چرا نگفتی؟!!!!!! o_O
علیرضا حسینی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
قبلن هم نطق فرمودین اسمتون آشناس. دیگه امری فرمایشی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
چی میگی عمو وسط دعوا؟
ناشناس
| United Kingdom |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
آقا شما همونی که برات گودبای پارتی گرفتن؟!!
خدا رو شکر .ممنون بچه ها. من سر کار بودم و فقط از طریق تابناک داشتم بازی رو پیگیری میکردم. دم همتون گرم.
آقایون مبارک ولی خداوکیلی با شجاعی و جباری وبیگ زاده یه کمی دیگه فقط شانس اوردیمحالا اگه نگیم شانس پس میگیم خدا خواست همین
پاسخ ها
سیمین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
ببین اگه خودت میتونستی میرفتی تو زمین بازی میکردی پس حالا که نمیتونی حرف نزن
مسعود شجاعی همیشه خوب بوده و هست اینم باید یادمون باشه 2سال مصدوم بوده
عاشقتم ایران
فقط می تونم بگم: بچه ها متشکریم. واقعا خسته نباشین. عجب هفته ی خوبی بود.
کره ای خیلی نامردی کردن. آخر بازی هیچ تصویری از خوشحالی بچه ها نشون ندادن. خیلی سوخته بودن!
پاسخ ها
مممممممممممم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
کی روش گفته بودکه توزمین جوابتونو میدیم
امشب هم باز باید بریزیم تو خیابونا؟
پاسخ ها
م م م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
خطرداره چون خونه خالی باشه دزداسوء استفاده مکنند محمدجان یکی خونه بمونه
محمد جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
من کلا خونه هستم مواظب شهر هستم، شما همه برین، بعد خبراش رو واسه منم بیارین.
پارسا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
سالی که نکوست از خردادش پیداس
هووووووووووووووووووررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

..
امروز ایران میره هوااااااا
ایرانی همیشه قهرمان و آزاده هست . آفرین به فرزندان دلیر ایران ...
زنده باد ایران
زنده باد بچه های با غیرت ایران
بچه ها مچکریم. روحانی مچکریم. رهبری دوستت داریم. هاشمی مچکریم. 4 سال یا شاید 8 سالی که نکوست از 24 خردادش پیداست
پاسخ ها
اسماعیل
| United States |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
ورزش هنوز دست دولت احمدی نژاد هستش یادت رفت
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
این صعود به پای دولت احمدی نژاد نوشته میشه داداش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
ملت متشکریم
طرفدارجلیلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
سیاسی نکنید همه ایرانی هستیم احمدی نژاد دوستت داریم روحانی دوستت داریم رهبری دوستت داریم ایران دوستت داریم..........
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
قطعا" پا قدم دولت تدبیر و امید بی تاثیر نبود، دوستت داریم روحانی با این پا قدم خوبت
عالللییی بود کار رحمان احمدی حرف نداشت
عاشقتم ایران عاشقتم قوچان نژاد
خدا جونم، تا سه نشه بازی نشه... یعنی بعدیش چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
ایول ناشناس .
بگو ایشالا :))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بعدش دلار میشه 1000 تومن :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
ایول ناشناس دوم منم میخواستم بگم دلار میاد پایین! :)
rasoul
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
والیبال با صربستان تو لیگ جهانی دیگه :)
بیننده
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
دلار میشه 1000 تومان ؟
یه قرون بده آش به همین خیال باش
پسر خوب مگه مسئله شخصیه که بیاد پایین ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
آره. چطور به سرعت دلار شد 4000 تومن با همون سرعت هم دلار میشه هزار تومن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
سومیش برد تیم ملی والیبال عزیزمون ازصربستان البته اگرم نبردن مهم نیست چون همین که رفتن لیگ جهانی برای من یکی یه دنیا ارزش داره
مبارکه @@@@@@@@@@@@@@@@@@@
رفتیم جام جهانی
البته خدا خیلی هوامونو داشت
خدا جونم، تا سه نشه بازی نشه... یعنی بعدیش چیه؟
بردیم ، رفتیم جام جهانی همه یه طرف ، کنف شدن مربی بی ادب کره ای یه طرف
ششششششششششششششششششششششششششششششششششششکککککر ما رفتیم جام جهانی
اینجا یاسوج: مثل تمام ایران جشن ملی برقراره:بوق بوق بوق صدای رژه طرفداران شروع شد.
زنده ایران
جاوید ایران
سرفراز ایران
به احترام تک تکتون ایستادم
اینم جواب دندان شکن برای آقای چوی(که بهتر بگم هوی)
اینجا یاسوج: مثل تمام ایران جشن ملی برقراره:بوق بوق بوق صدای رژه طرفداران شروع شد.
زنده ایران
جاوید ایران
سرفراز ایران
به احترام تک تکتون ایستادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بابا تو دیگه خیلی جو گیری
خدا رو شکرررررررررررررررررررررررررررررررر
واقعاً عالی بود بهتر از همه شون به نظر من خود کارلوس کیروش بود که با هوش و تفکر خودش در سه بازی آخر صعود تیم ایران رو قطعی کرد .... چقدر خوبه که آدم اینجوری خوشحال میشه
سه بازی با غیرت از ایرانیها
خدایا شکرت که مردم را خوشحال کردی
هر که با ایرانی درافتد ور افتد
این پیروزی را به رهبری تبریک عرض میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
رهبرجونم
اینم جواب دندان شکن برای آقای چوی(که بهتر بگم هوی)
این همه پا قدم خوب رییس جمهور خوب و نازنین جناب آقای روحانی. خیلی آدم محترمی هستن. ما جوون ها شیفته ایشون هستیم.
پاسخ ها
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
لطفا ما را قاطی خودتان نفرمایید. هرچه هستیم شیفته نیستیم.
مرسي تيم ايران.
امشب بازم جشن ميگيريم!!
سلام به جام جهانی برزیل......برزیل ما داریم میاییم!
گلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
بچه ها متشکریم
رفیم جام جهانی.هوراااااااااااااااااااااااااا
ایولللللللللللللللللللللل
خدا رو شکر
آقای چوی گرفتتتتیییییییییییییی ایول به ایرانننننننننننننننننننننننن
تبریک به همه ایرانیان.امیدوارم این پیروزی سر آغاز شادی برای تمام ایرانیان وطن پرست در داخل و سراسر جهان شود.
پیروزی در انتخابات
پیروزی در میادین ورزشی

خدایی این هفته حال کردیم !!
تبریک به همه .مطمئن باشید نشاط میده این صعود به جامعه
تبریک به همه ایرانیان.امیدوارم این پیروزی سر آغاز شادی برای تمام ایرانیان وطن پرست در داخل و سراسر جهان شود.
فقط حرکت آخر کئیروش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
حال چوي گرفته شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
عالی بود حرکتش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
به مربی کره یه چیزی گفت من یه لحظه فکر کردم میخواد بزنه کئیروشا
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
من که بازی رو برفکی دیدم نفهمیدم چی شد یکی بی زحمت توضیح بده آخر سر چیکار کرد؟
تهران کجا جم شیم ؟!
پاسخ ها
م م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بیایدمیدان نمازاسلامشهر
1- ايران 16 امتياز

2- کره جنوبي 14 امتياز

3- ازبکستان 14 امتياز

4- قطر 7 امتياز

5- لبنان 5 امتياز
دهن این کره با اون کاپیتان و اون مربیشو بستیم.
این پیروزی مبارک همه ما ایرانیا باشهههه
آقا اولا خدارو شکر که بردیم به همه تبریک میگم ثانیا اینکه اون گل اولی هم که قطر زد احتمالا جزء سناریو تبانیشون بود (برای خام کردن تیم ما) ولی درود به شرف بچه ها که دماغشون به خاک مالیدن
خدا جونم، تا سه نشه بازی نشه... یعنی بعدیش چیه؟
ایووووووووووووووووووووووول
اینم جواب دندان شکن برای آقای چوی(که بهتر بگم هوی)
تحقق حماسه ورزشی بر همگان مبارک باد.قفل دوم هم باز شد.
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آفرین قفلو خوب اومدی..پا قدم روحانی خوب بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
قفلی درکارنبود برادر
دلمون خنک شد. حتما حالا کارد بزنی خون سرمربی کره درنمی آد. حقش بود.
خدا جونم، تا سه نشه بازی نشه... یعنی بعدیش چیه؟
اینبار هم یک ایرانی غیور ازمشهد ایران رابه جام جهانی برد
خدایا این همه خوشی زیباست.ایرانی لیاقتش رو داره
تعصب بازیکنان تیم ملی به ایران طبیعی است اما تعصب کارلوس کی روش به ایران و ایرانیان که بخصوص قبل و بعد از بازی کره از خود نشان داد ستودنی و باور نکردنی است.
آفرین بر همه
یا علی ؛حماسه سیاسی؛حماسه ورزشی؛حماسه اقتصادی
حاااااااااااااااااااااااااا
حووووووووووووووووووووو
چوییییییییییییییییییییییییییییییییی
بروباباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من از آمریکا به هزار بدبختی تونستم آنلاین این بازی رو ببینم و خیلی خوشحال شدم با این برد. واسه ایرانیا هر جای دنیا هستن آرزوی بهترینا رو دارم و امیدوارم اتفاقای شیرین این چند روزه ضمینه ای باشه واسه شادیهای همیشگی ایرانیامون تو هر جای دنیا!!!
بچه ها ممنونم
اینجا یاسوج: مثل تمام ایران جشن ملی برقراره:بوق بوق بوق صدای رژه طرفداران شروع شد.
زنده ایران
جاوید ایران
سرفراز ایران
خدا جونم، تا سه نشه بازی نشه... یعنی بعدیش چیه؟
درود بر شرفشان که شادیمان را نکمیل کردند
به نظرم برد حق ایران نبود
پاسخ ها
سپاهان قهرمان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
چرا حق ایران نبود؟ اتفاقا به نظر من 100 در 100 حق ایران بود.همین که 90 دقیقه تو خونه حریف بتونی خوب دفاع کنی و از یه موقعیت گل بسازی هنره
منم به همه ی مردم ایران تبریک میگم.
دست ملی پوشا درد نکنه.
به کیروش هم خسته نباشید میگم.

فقط چرا صدا و سیما انقد بی سلیقگی به خرج داد؟ موقع دور افتخار ملی پوشا و شادیشون داشت استودیو رو نشون میداد!!!
خدا جونم، تا سه نشه بازی نشه... یعنی بعدیش چیه؟
خیلی خوشحالم ! مردیم و زنده شدیم هر چند خیلی کیفیت نداشت بازی ولی تا دلت بخواد حساسیت داشت و به خصوص خیلی مهم بود یه درس حسابی به این مربی بی ادب و گستاخ کره بدیم واقعا کیف کردم چقدر بی جهت بر علیه ما حرف زد خدایا شکرت که بردیم جااااااااااااااااااااااااااااان
دلم برا قطر میسوزه... کره فقط یک بازی رو باخت ولی قطر هم بازی رو باخت هم حیثیت خودشو
خدا جونم، تا سه نشه بازی نشه... یعنی بعدیش چیه؟
مرسی رحمان احمدی دلاور آریایی
من چه سبزم امروز.حدایا باران رحمتت را همچنان بر این زمین تقدیده بباران
زنده باد ایران و ایرانی!
جام جهانی که همین چند وقت پیش تو لندن بود، چقدر زود به زود برگزار میشه جام جهانی. یا اون یه چیز دیگه اس؟
پاسخ ها
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
عزیزم اون المپیک بود که توی لندن برگزار شد اشتباه نگیر
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
جعفر اون یه چیز دیگه بود
محمد جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
نگاه 7 نفر مثبت دادن، یعنی 7 نفر دیگه تو ایران پیدا میشن که مث من فکر می کنن المپیک همون جام جهانی فوتباله و کلا فرقی بین این ها نمی بینن.
حالا دیگه جشن ما در خرداد ماه 1392 کامل شد. مبارکه همه ی ایرانیان در سراسر دنیا باشه و ایشالله این شروعی برای ایران بزرگ و مقتدر باشه...
کی روش متشکرم
حاااااااااااااااااااااااااا
حووووووووووووووووووووو
چوییییییییییییییییییییییییییییییییی
بروباباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سلام بر برزیل ، درود بر قوچان نژاد
خدا جونم، تا سه نشه بازی نشه... یعنی بعدیش چیه؟
درووووووووود بر شیر مردای کشورم.درود به غیرتتون
دوستون دارم تیم ملی
تبریییییییییییییییکککککککککککککککککککک
2014 برزیل تبریک
جام جهانی فوتبال تبریک ...
خدا جونم، تا سه نشه بازی نشه... یعنی بعدیش چیه؟
پاسخ ها
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
جمعه سالن آزادی، ایران و صربستان!
خدا جونم، تا سه نشه بازی نشه... یعنی بعدیش چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
کلا ریگ میزنیا. چند بار تکرار میکنی؟
منجی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
سوزنت گیرکرده؟!!
خداکنه که این شادی ها همچنان ادامه داشته باشه ما که از افسردگی مردیم.
جانم ایران
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا رفتیم جام جهانــی
پیروزی را فرصت بابی زیرکانه و ماهرانه رضا قوچان نژاد به چنگ اورد.
مننن میییی دونمممم
احتمالا دوباره یه بازیکن دوکارته تو زمین بازی کرده
مننن میییی دونمممم
باز نمی ریم جام جهانی!
ای کاش ازبکستان 2گل دیگه به قطر می زد تا کره به جام جهانی نمیامد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
خب توافقشون رو 5 گل بود که ایرانو حذف کنن همین قدر هم پول گرفتن اگر فکر میکردن ایران کره رو میبره سر 7 گل توافق میکردن
فقط روحانی....!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
پاقدم روحانی بود ;)
چه هفته باحالی
واقعا گل کاشتن بچه ها
درود به همه دلاور مردان وجواب عالیه کروش به چوی
موفق باشید
جام جهانی با موفقیت طی بشه وبا افتخار نه کیسه گل
دست و جیغ و هورای بلند
دو دو رو دو دو ایران
ما باید قدر دان باشیم این غلبه ی فکر بر فکر بود این تفکر کی روش بود که در نیمه دوم بر تفکر مربی کره ای غلبه کرد غیرت به تنهایی که کاری نمی کنه
قیافه سرمربی کره دیدن داره ها .... تبریک به تمام ایرانی ها
من برای برد ایران 2000 صلوات نذر کردم لطفا کمک کنید این نذر را ادا کنم
فقط می تونم بگم: بچه ها متشکریم. واقعا خسته نباشین. عجب هفته ی خوبی بود.
دم بچه های ایران و مربی کاربدلش گرم . فقط نمی دونم کیروش از این مسعود شجاعی دقیقا چی دیده که انقدر قبولش داره. ماشااله به قوچان نژاد که امید به داشتن یه مهاجم شش دنگ رو توی تیم ملی زنده کرد.
پاسخ ها
سیمین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
میتونی خودت برو تو زمین بازی کن اه فقط به مسعود گیر میدهند
بابا این2سال مصدوم بوده
مگر این که یه بازیکن خارجی ایرانی تبار به داد ایران برسه بقیه بازکنا که ول معطل بودند !!!
ووووووووای باورم نمیشه عاشقتم گوچی !!!فدات !!قربونه همه برم....ولی کاشکی کیروش اون پیرهن ازبکستان رو میداد؟؟؟؟؟ وای من که از خوشحالی دارم بال در میارم
سالی که نکوست از بهارش پیداست
گووووووووووووووووووووووووچی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی
به جام جهانی تبریک میگم که ایران بهش صعود کرد!
دفعه پیش غزال تیز پا و اینبار قوچی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
تعبير هنري اش اين ميشه كه :
نجابت برنده نهايي است
وخدا هميشه ايران وايراني رو محكم بغل كرده
فقط می تونم بگم: بچه ها متشکریم. واقعا خسته نباشین. عجب هفته ی خوبی بود.
بی بیب هوراااااااااااااااااااا.
درود به شرفتون . شرف به درودتون
فیفا چطوری میخواد میزبانی جام جهانی روبه قطر بده.دارن فوتبال بین المللی رو کثیف میکنند.چطوری تویه نیمه این همه خودشونوگ...میکنند...
ايران سر بلند شدي
اي سرزمين آرياييها و كوروش بزرگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
اینا که منفی دادن یعنی ایران سربلند نشد.یا ایران سرزمین عربه؟یا کوروش تو ایران نبوده؟یا کوروش آدم بدی بوده?
آیناز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
هیچکدوم ناشناس. ایران سرزمین اقوام مختلفیه که خیلیاشون هم آریایی نیستن.مثل ما ترکها
یــــــــــــــــــــره بچه خراسان دست خوش خسته نباشی رضا( قوچان نژاد) زنده باد ایران
به همه هم وطنان عزیزم تبریک می گم
خدا روشکر بردیم رفتیم جام جهانی ما ایرانیها اکه با هم باشیم همه جا برنده میشیم دست همه اونا یی که زحمت برا وتنمون میکشن میبوسم
رفتيم جام جهاني
هووووووووووووووررااااااااااااااا
هاهاها هاهاهاهاهاها
واقعا هم، همین چهار تا تیم از آسیا حقشونه که برن جام جهانی...
ایران،ژاپن،استرالیا،کره جنوبی....
الباقی اصلا عددی نیستن
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم
پاسخ ها
naser
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
جالب گفتی یادم رفته بود !!!!!!!!!!!!!
اخه چقدر سانسور هر مطلبی را فرستادم نظرم را انعکاس ندادید
این پیروزیوو تبریک میگم
مردم،
رهبر،
رئيس جمهور قبلي،
رئيس جمهر جديد،
ايراني خارج از كشور،
ايراني داخل كشور،
ملي پوشان،
كي روش،
عادل خان
......

|***مباركــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ***|
اینجا ساری : ترکوندیم خیابون فرهنگ و قارن رو :)
مرسی بچه ها :)
خدایا این شادی رو از ملت عزیزم نگیر...
زنده باد ایران
زنده باد بچه های با غیرت ایران
حماسه ملبورن، حماسه اولسان، هر دو توسط مشهدی ها، دست مریزاد!
دو تا گل دیگه می زدیم کره رو هم محروم میکردیم چی میشد
پاسخ ها
هومن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
همین یکی رو هم به بدبختی زدیم
از کروش که اینقدر متعصبانه با مربی کره ای پس از سوت پایان برخورد کرد متشکریم. واقعا عالی بود.
پاسخ ها
naser
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
دم کی روش گرم بلافاصله بعد از بازی خوب حال مربی و نیمکت نشینان کره رو گرفت با اون مشت گره کرده اش.
سومیش هم پیروزی تیم والیبال بر صربستانه روز جمعه
هیچ وقت شادی صعود به جام جهانی 1998 فرانسه با برد استرالیا را فراموش نمی کنم ...
و حالا هم صعود افتخار آمیز به جام جهانی 2014 برزیل و با برد شیرین در مقابل کره جنوبی ...
درود بر شیران پارسی ...
بعد از گذشت سه روز از جشن مردمی پیروزی آقای حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یکبار دیگر صعود به جام جهانی فوتبال مردم را خیابانها کشاند.
این روزها گویا بهانه مردم برای برپایی جشنهای خودجوش فراهم است و فضای کشور دچار تحولاتی شده که همراهی نیروی انتظامی در برگذاری جشنهای مردمی نمونه بارز آن است.
تیم ملی ایران نیز در شرایطی که بیم حذف شدنش در راه جام جهانی وجود داشت در یک بازی تاریخی در کمال ناباوری به عنوان تیم اول گروه خود به جام جهانی برزیل صعود کرد و عامل شادمانی این روزهای مردم را مضاعف کرد.
برنامه گزارش ورزشی شبکه سوم در شرایطی که رنگ و بویی سیاسی به خود گرفته بود شاهد دیالوگهایی بود که “فراموش کردن تورم با این برد” “چه خردادماهی شده خردادماه امسال” “همه مشکلات اینروزهای مردم” “بهانه جدیدی برای شادی” در آن شنیده و نیز سعی کرد در رویکردی متفاوت از صداوسیما مردم را تشویق به حضور در جشنهای خیابانی تهران کند.
تهران و خیلی از شهرهای دیگر اینبار برای دومین بار در یک هفته شاهد شادی مردمی بود که اینروزها سعی کرده اند با فراموش کردن همه مشکلات اقتصادی این روزها به بهانه این پیروزی ها بعد از تحقق حماسه سیاسی به تحقق حماسه اقتصادی هم امیدوار باشند.
روحانی متشکریم
کشورهای حوزه خلیج فازس دوست نداشتن ایران بره جام جهانی بخصوص قطر که معلوم بود با ازبکستان تبانی کرده بود خوشبختانه بردیم ودل قطرو سوزوندیم.
تیم ایرا امروز بر سه تیم که مصمم به شکست ایران بودند پیروز شد.

1-کره
2-ازبکستان
3- قطر نامرد
غیرت ایرانی بازی هم گل کرد.



...ایران...
تبریک تبریک هزاران تبریک.خوشم اومد معلوم بود از جون دل مایه گذاشتن منطقی بازی کردن نذاشتن احساساتشون به منطقشون غلبه کنه این کار درسته.واقعا رحمن احمدی عالی کار کرد
اقای رحمتی فکر میکرد نیاد چی میشه
بازیکنهای پولکی واز خود راضی
یارو رو مردم رحمتی کرده حالا واسه مردم بازی نمیکنه
تیم ایران در کره در مقابل 3 تیم بازی کرد و پیروز شد. بدترین این 3 تیم قطر بود که ناجوانمردانه می خواست کاری کنه که ایران حذف بشه. چطور تیمی که نیمه اول گل زد، در نیمه دوم 5 گل خورد!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
ديدي آن قهقه ي كبك خرامان حافظ ......كه ز سر پنجه شاهين قضا غافل بود.
حالا هي بروند تبليغات مسموم بكنند.يا قطري ها تباني به اون تابلويي با ازبكستان بكنند.
پاقدم روحانی .....
رفتیم جام جهانی....

برزیل داریم میایییمم
بچه ها فراموش نکنیم که خدا خیلی هوامون رو داشت مخصوصا نیمه دوم دوتا شوت پشت سر هم خرد به دربازه بان

قلبم وایستاد
خیلی خوشحال شدم که این عربای ناجوانمردهیچ کدومشون به جام جهانی صعودنکردند
قطعا قطر تبانی کرده بود و تا آخرین لحظه هم منتظر بود تا با مساوی یا باخت ایران پرچم ازبکستان را بر دست بگسرد!!!
کاش تمام روزنامه های ایران این تیتر را انتخاب می کردند:
صعود ایران در روز تحقیر فوتبال قطر،
قطر ثابت کرد شایسته جام جهانی نیست
ایرانی همیشه قهرمان ، یاشاسین ایران ملته
وقتی قطر یه گل زد فکر کردم آدم شدن دارن درست بازی می کنن!
نگو سیستم کثیف فوتبال عربا یه برنامه ی بچگانه برای تبانی با ازبکستان چیدن! 5 بر 1 به جای 4 هیچ...
متأسفم واسه این لجنی که از سر و روی فوتبالشون بالا میره... بار اولشون هم نیست...

بیخیالش... تبریییییییییییییییییییییک ;)...
بچه ها گل کاشتید.مرسی
دیشب اینقدر جیغ زدم دیگه صدام در نمی اومد
اون توپ دقیقه اخر واییییییییییییییییییییییی
از کیروش خوشم میاد چون از مسعود شجاعی خوشش میاد
فقط اقامسعود
تبریک به همه مردم عزیزم
روح تازه ای در کشور دمیده شده
منتظر احیا خیلی چیزها باشید
حماسه ها در راه است
ایرانی مقتدر با مشارکت همه امکان پذیر است
تبریک به همه مردم عزیزم
روح تازه ای در کشور دمیده شده
منتظر احیا خیلی چیزها باشید
حماسه ها در راه است
ایرانی مقتدر با مشارکت همه امکان پذیر است
ایرانی مرده رورزهایه سخته...........
باسلام چرا شما البته نه تنها شمااک÷ر سایتهای خبری از شادی بیشتر شهرها در پی پیروزی تیم ملی فیلم وعکس ومطلب گذاشتید غیر از مشهد که زادگاه بهترین بازیکن وزننده گل طلایی ایران بوده هیچ خبری نیست؟
این بو چیه همه جا رو برداشته؟!
آره همونه!بوی دماغ سوخته ی قطری هاست!
هم بازی رو باختن هم شرافت نداشته شون رو!
لیاقت مردم ایران خیلی بیشتر از اینهاست.
عدو(سرمربی کره) شود سبب خیر، گر خدا خواهد. این است سزای کسیکه به حیثیت وغیرت ایرانی بی حرمتی کند.
پیروزی ملت سربلند وباعزت ایران مبارکباد
متاسفم که با این بازیهای ضعیف و با خوش شانسی رفتیم جام جهانی ولی آیا وجداناً لیاقت رفتن داشتیم ؟؟؟؟؟؟
سلام من و خانواده ام مثل هر ایرانی دیگر که در سرتاسر ایران خوشحال بودند خوشحالیم . فرزندان این مرز و بوم واقعا لیاقتش را درارند آفرین برشما دلمان را در مقابل رفتار مربی کره خنک کردین سرفراز باشید
برزیل ما امدیم
ای داد جادوووووگر کجاااایی که پیراهن شماره هشت تیم ملی داره نابووود میشه و افتاده دست بعضی هاااااااااا
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی