بازدید 5955
۳

افزایش مرخصی زایمان هنوز به تأیید نرسیده است

کد خبر: ۳۲۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷ 18 June 2013
هفته گذشته نمایندگان مجلس مصوبه افزایش مرخصی زایمان از 6 ماه به 9 ماه را با در نظر گرفتن بودجه مورد نظر تصویب کردند.

به گزارش مهرخانه، دیروز شهلا میرگلوبیات، نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، خبر از ابلاغ این مصوبه به دستگاه های اجرایی را داده و اذعان کرده بود این مصوبه حتماً تا پایان عمر دولت دهم اجرایی خواهد شد. اما صبح امروز این خبر از سوی معاون سرمایه های اجتماعی فراکسیون زنان تکذیب شد.

فاطمه رهبر رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهرخانه، به آخرین وضعیت این مصوبه اشاره کرد و اظهار داشت: مصوبه افزایش مرخصی زایمان از 6 ماه به 9 ماه، اواخر سال گذشته در مجلس تصویب شد و از آنجایی که بار مالی آن از سوی دولت در نظر گرفته نشده بود، مورد تأیید شورای نگهبان قرار نگرفت. لذا این مصوبه که ذیل لایحه اصلاح قوانین جمعیتی بود، دوباره به مجلس ارسال شد.

نماینده مردم تهران در خانه ملت تشریح کرد: اردیبهشت ماه سال جاری مصوبه افزایش مرخصی زایمان با تأمین منبع مالی در هیئت دولت تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارسال شد تا این آیین نامه دارای مصوبه قانونی نیز باشد.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته گذشته پس از پایان لایحه بودجه سال 92 این افزایش مرخصی زایمان از 6 ماه به 9 ماه را تصویب و دوباره به شورای نگهبان ارسال کردند.

رهبر خاطرنشان کرد: از آنجایی که شورای نگهبان با کلیات این لایحه موافق بوده و تنها مشکل موجود عدم تخصیص بودجه در نظر گرفته شده بود، مطمئناً این مصوبه را تأیید می کند و پس از تأیید شورا برای اجرا به دستگاه های دولتی ابلاغ خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳
لطفا سریعتر اجرایی شود تا برای خیلی هانوش دارو پس از مرگ سهراب نشود
فقط دستگاه هاي دولتي ؟ ! پس اين هم خانم جوان كه در شركت هاي خصوصي كار مي كنند چي ؟
بعدازاینهمه استرس توروخدابه همه ابلاغ کنیددولتی وخصوصی همه ازتون تمنامیکنیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی