بازدید 10970
۴
نهمين جام فوتبال کنفدراسيون‌ها (برزيل‌) ـ فيفا 2013

بالوتلي موجب پيروزي ايتاليا مقابل مکزيک شد

در دومین شب از نهمين دوره رقابت‌هاي جام کنفدراسيون‌ها در کشور برزيل‌، تیم‌های مکزيک و ايتاليا به ديدار يکديگر رفتند و دو‌ بر يک به سود تیم ايتاليا پايان يافت. گل‌هاي اين ديدار، به ترتيب توسط آندره پيرلو 27 و ماريو بالوتلي 78 برای ايتاليا و خاوير هرناندز 34 از مکزيک به ثمر رسید.
کد خبر: ۳۲۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۸ 17 June 2013
بالوتلي موجب پيروزي ايتاليا مقابل مکزيک شدنخستین دیدار شب گذشته رقابت‌هاي جام کنفدراسيون‌ها 2013 با برتری دو بر یک ایتالیا برابر مکزیک همراه بود؛ پیش از این در شنبه شب، برزيل مقابل ژاپن سه بر صفر برنده شده بود‌.

به گزارش «تابناک»، آندره آ پیرلو در صدمین بازی ملی خود، گل بسیار زیبایی زد.‌ ایتالیایی‌ها در نیمه نخست، مالک توپ و میدان بودند، ولی این نیمه با تساوی به پایان رسید. اما آنها در نیمه دوم ‌پیروزی شدند. ایتالیا با گلی که در دقیقه 78 زد، توانست مکزیک را دو بر یک شکست دهد.
بالوتلي موجب پيروزي ايتاليا مقابل مکزيک شد

گل‌هاي اين ديدار به ترتيب توسط آندره پيرلو  27 و ماريو بالوتلي 78 برای ايتاليا و خاوير هرناندز 34 از مکزيک به ثمر رسید.
 
این تیم در نیمه دوم نیز دست به حمله زد. در یک صحنه به نظر می‌رسید ماریو بالوتلی در محوطه جریمه حریف سرنگون شده باشد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

ایتالیا در دقیقه 78 گل برتری را زد. بالوتلی با قدرت بدنی خود از فرانسیسکو رودریگس گذشت و در حالتی که تعادل خوبی هم نداشت، با ضربه‌ای خوب دروازه حریف را باز کرد.
در اين تورنمنت هشت تيم از مجموع شش کنفدراسيون در شش شهر اين کشور ‌رقابت خواهند کرد.

تا کنون دو تيم آرژانتين و فرانسه توانسته‌اند قهرمان سه تورنمنت بزرگ فيفا از جمله جام جهاني، المپيک فوتبال و جام کنفدراسيون‌ها باشند و در اين دوره اروگوئه، ايتاليا و اسپانيا نيز فرصت دست يافتن به اين عناوين را دارا هستند.

تيم‌هاي راه يافته به اين تورنمنت عبارتند از:
 
1 ـ برزيل: اين تيم شش سال پیش به سمت ميزبان برگزیده شد و با‌ اين امتياز به اين دور رقابت‌ها دست يافت.

2 ـ اسپانيا (اتحاديه فوتبال اروپا): اين تيم با قهرماني در جام جهاني سال 2012 در حکم ‌نماينده يوفا به اين دور از رقابت‌ها راه يافت.

3 ـ ژاپن: ژاپن در سال 2011 با قهرماني در کاپ AFC ‌‌تنها نماينده کنفدراسيون فوتبال آسيا، راهي اين دور رقابت‌ها شد.

 4 ـ مکزيک (کنفدراسيون فوتبال آمريکاي مرکزي): اين تيم در سال 2011 با قهرماني در جام طلاي کنکاکاف به اين دور از رقابت‌ها راه يافت.

5 ـ اروگوئه (کنفدراسيون فوتبال آمريکاي جنوبي): اين تيم با قهرماني در جام کوپا آمريکا در سال 2011 راهي نهمين دور رقابت‌هاي کنفدراسيون‌هاي آسيا شد.

6 ـ تاهيتي (فدراسيون فوتبال قاره اقيانوسيه):‌‌ اين تيم با قهرماني در جام ملت‌هاي اقيانوسيه OFC در سال 2012 راهي اين دور از رقابت‌ها شد.
 
‌7 ـ ايتاليا (اتحاديه فوتبال اروپا): ايتاليا ‌‌دومين نماينده قاره اروپايي، از راهيابي به فينال سال 2012 راهي اين دور از رقابت‌ها شد.

8 ـ نيجريه (کنفدراسيون فوتبال آفريقا): نيجريه با قهرماني در جام ملت‌هاي آفريقا سال 2013 جاي خود را در اين دور رقابت‌ها تثبيت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
اسپانیا یادت نره
المان قهرمان
ایول از عکس باحالی که زدید
سوپر ماریو با وجود حاشیه های زیاد یه مهاجم تمام عیاره
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی