بازدید 4944

پيشنهاد 100 ميليون يورويي به رونالدو

کد خبر: ۳۲۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۶ 13 June 2013
رسانه‌ها از پيشنهاد 100 ميليون يورويي موناکو به ستاره پرتغالي رئال مادريد خبر دادند.

بر اساس گزارش‌هاي روزنامه‌هاي فرانسوي و انگليسي تاکنون منچستريونايتد و پاري‌سن‌ژرمن دو باشگاهي بودند که اشتياق خود را براي جذب کريستيانو رونالدو در تابستان نشان داده‌اند. به هر حال اکنون تيم ديگري وارد اين عرصه شده است؛ موناکو که ديميتري ريبولولف روسي مالکيت آن را بر عهده دارد، يکي ديگر از طرفداران رونالدو است.

به گزارش فارس،بر اساس گزارش اينديپندنت، اين تيم که به تازگي به ليگ دسته يک فرانسه راه يافته است در نظر دارد 100 ميليون يورو براي خريد ستاره پرتغالي هزينه کند. موناکو به دليل جيب پرپول مالکش که تاکنون 129.7 ميليون يورو براي خريد رادامل فالکائو، جيمز رودريگوئز و موتينيو هزينه کرده است، مي‌تواند چنين مبلغي را خرج کند.

مالک موناکو با پيشنهاد دستمزد سالانه 20 ميليون يورو به رونالدو، تبديل وي به يکي از پردرآمدترين بازيکنان دنيا و تحت‌الشعاع قرار دادن دستمزد 15 ميليون يورو در سال رئال مادريد به علاوه امتيازات ديگر، زنگ خطري به شمار مي‌آيد.

هدف رئال مادريد براي رونالدو همان طور که فلورنتينو پرس اخيرا اعلام کرده، امضاي قرارداد جديد با ستاره پرتغالي است. قرارداد وي در ژوئن 2015 به پايان مي‌رسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم