بازدید 4265

حمايت رييس AFC از جعل نام خليج فارس!

کد خبر: ۳۲۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸ 12 June 2013
رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا از جعل تاريخي اماراتي‌ها حمايت کرد و آن را اقدامي درست دانست.


هفته‌ گذشته سران فدراسيون فوتبال امارات در اقدام تحريک آميز اسم ليگ اين کشور را به ليگ "خليج ع ر ب ي" تغيير دادند و دست به جعل تاريخي بزرگي زدند.

به گزارش ايسنا ، شيخ سلمان بن ابراهيم، رييس جديد کنفدراسيون فوتبال آسيا که در حال حاضر در امارات به سر مي‌برد از اقدام اماراتي‌ها حمايت کرد!

او گفت: فکر جالبي بود. امارات سرزمين چنين اقداماتي است. ما از تصميم آنها بسيار خوشحاليم. پيام اماراتي‌ها به همه کشورهاي منطقه رسيد. ما چنين اقدامي را ارج مي نهيم. اميدوارم که چنين اقداماتي ادامه يابد و باعث ايجاد اتحاد و همبستگي ميان کشورهاي منطقه شود.

بن سلمان بحريني که در رقابت‌ با يوسف سرکال اماراتي با اختلاف فاحشي به پيروزي رسيد و سکان هدايت AFC را بر عهده گرفت، درباره تغيير در برگزاري ليگ قهرمانان آسيا گفت: کميته‌ مسابقات در نظر دارد که تعداد کشورهاي شرکت کننده در اين رقابت‌ها را از 14 کشور به 23 کشور تغيير دهد. هنوز به نتيجه‌گيري و جمع بندي کاملي در اين زمينه نرسيده‌ايم. پس از توافق نهايي آن را اعلام خواهيم کرد.

او درباره جام ملت‌هاي آسياي 2015 که قرار است به ميزباني استراليا برگزار شود، گفت: استراليا بهترين رقابت قاره‌اي در جهان را برگزار خواهد کرد. ما در اين موضوع هيچ شکي نداريم، چرا که آنها در بازي‌هاي المپيک سيدني 2000 آزمون خود را به خوبي پس دادند و ميزبان خوبي بودند. جام ملت‌هاي آسيا بسيار کوچک‌تر از رقابت‌هاي المپيک است. ما آمادگي‌هاي استراليا را براي برگزاري اين رقابت‌ها از نزديک پيگيري مي‌کنيم. در اين شکي نداريم که ميزباني استراليا کامل خواهد بود و مشکلي به وجود نخواهد آمد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست