بازدید 6276
۲
غرور بزرگترین دشمن تیم ملی

فرصت طلایی مقابل لبنان را از دست ندهیم

تیم ملی لبنان، حریف دست و پابسته‌ای نیست، پس در هر حالتي نبايد به اين تيم به عنوان يک حريف بي‌خطر نگاه کرد. لبنان با انگيزه مي‌آيد، ولی تيمي نيست که ايران را بترساند. بازيکنان تيم ملي بايد خودشان را نشان دهند، چون هواداران تنها به اميد برد به آزادي مي‌روند. تيم ملي بايد دست‌کم با اختلاف دو گل بازي را ببرد.
کد خبر: ۳۲۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱ 11 June 2013
فرصت طلایی مقابل لبنان را از دست ندهیمتیم ملی فوتبال ایران امروز در یک دیدار حساس در ورزشگاه آزادی، میزبان تیم لبنان است. برد در این بازی می‌تواند راه صعود ایران به جام جهانی را بیش از پیش هموارتر کند.

به گزارش «تابناک»، تیم ملی لبنان، ديگر انگيزه‌اي ندارد و همين کار ما را آسان مي‌کند. از سوي ديگر، برد در خانه قطر سبب افزايش خودباوري بازیکنان شده است. بازيکنان ايران منتظر این بازی هستند تا يک گام بزرگ ديگر به سوي برزيل بردارند.

بنا بر این گزارش، لبنان تيمي است كه هرچند به ادعاي مربي‌اش هم اكنون در سطح پایینی است ـ كه احتمالا پنج گل ديگر از ايران بخورد ـ ‌به هيچ وجه نبايد فريب ادعاهاي به نظر واهي مربي باهوش اين تيم را خورد، چرا که اين همان تيمي است كه در بيروت موفق شد یک بر صفر ايران را شكست دهد و راه صعود ما به جام جهاني را ناهموار كند؛ همان تيمي كه هفته گذشته موفق شد ‌در نود دقيقه كره جنوبي را باز هم در بيروت یک بر صفر شكست دهد و البته به لطف هفت دقيقه وقت اضافي داور بود كه در دقيقه پاياني كره جنوبي گل تساوي را به ثمر رساند.

آنچه مسلم است این که بايد به پيروزي مقابل لبنان بیندیشیم و توجه داشته باشيم که با پيروزي مقابل قطر، صعود به جام جهاني قطعي نشده است. ما بايد از دو ديدار آينده دست‌کم چهار امتياز به دست آ‌وریم و آن گاه است که مي‌شود مسافر جام جهاني شد.

ضمنا شک نداشته باشيد که لبنان با انگيزه کامل مقابل ما قرار مي‌گيرد. آنها ديگر چيزي براي از دست دادن ندارند و مي‌آيند تا پيروز شوند و شايستگي‌هاي خود را نشان بدهند.

غرور هميشه بزرگترين دشمن بازيكنان ما بوده است. فراموش نکنیم هر گاه كه ما خيالمان بابت پيروزي آسوده بوده، به مشكل بر‌خورده‌ايم و هر گاه با انگيزه و تمركز به مصاف حريف رفته‌ايم به مانند ديدار برابر قطر سربلند بيرون آمده ايم.

اين تيم لبنان تيمي نيست كه بتوان آن را دست كم گرفت، بلکه بايد با تمام قدرت برابر اين تيم ظاهر شد تا خيالمان بابت راهیابی به جام جهاني تا اندازه بسیاری در تهران راحت شود.

به هر حال، تیم ملی لبنان حریف دست و پابسته ای نیست، پس در هر حالتي نبايد به اين تيم به عنوان يک حريف بي‌خطر نگاه کرد. لبنان با انگيزه مي‌آيد اما تيمي نيست که ايران را بترساند. بازيکنان تيم ملي بايد خودشان را نشان دهند، چون هواداران تنها به اميد برد به آزادي مي‌روند. تيم ملي بايد دست‌کم با اختلاف دو گل بازي را ببرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
ما برنده قطعی بازی هستیم
تیمی که داعیه جام جهانی دارد اگر نمی تواند بر لبنان در ورزشگاه آزادی پیروز شود همان بهتر که حتی به پلی آف هم نرود و پول حرامش نکنند چرا اینقدر لبنان را گنده می کنید و ایران را حقیر این چه بحثی است که می کنید
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی