بازدید 4232

عارف: با تفکر اصلاح‌طلبی به میدان آمده‌ام

کد خبر: ۳۲۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۲ 09 June 2013
محمدرضا عارف با بیان اینکه "من اصلاح‌طلبم و با تفکر اصلاح‌طلبی به میدان آمده‌ام"، گفت: اصلاحات یعنی استفاده از 30 سال خدمت و تجربه جهت پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان ایران.

به گزارش ایسنا، این کاندیدای انتخایات ریاست جمهوری در جمع مردم یزد اظهار کرد: اصلاحات یعنی پاسخگویی به درخواست‌های مشروع مردم عزیزمان ایران و اصلاحات یعنی آبادانی تمامی شهرهای استان یزد.

وی با ابراز خرسندی از حضور در زادگاهش گفت: من فرزند یزدم به آن افتخار می‌کنم خوشحالم که در زادگاه خودم بین مردم دارالعباده یزد آمدم. به یزدی بودن خود افتخار می‌کنم. یزدی بودن سرمایه اجتماعی من است. امشب به سوی شما آمده‌ام و دست یاری را به سوی شما دراز می‌کنم و امیدوارم با حاکمیت عقلانیت و خردجمعی کشور را روی ریل پیشرفت و تعالی قرار دهیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: یزد را با هم خواهیم ساخت و آن را منطقه آزاد علم و فناوری خواهیم کرد. مشکلات صنعت یزد را حل خواهم کرد تا یزد استان تراز اول شود. مشکلات نساجی یزد را حل می‌کنم تا یزد جایگاه خود در صنعت نساجی پیدا کند. مشکلات آب یزد را برای همیشه حل خواهیم کرد و فضای مناسب گردشگری و تفریحی برای یزد و جوانان عزیز یزد ایجاد خواهیم کرد. یزد را قطب توسعه انسانی کشور خواهیم کرد، حتی قطب گردشگری فرهنگی کشور خواهیم کرد. مشکلات معیشتی، گرانی و مسکن را با هم حل خواهیم کرد. یزد را یزد خواهیم کرد. یزد را افتخار همه ایرانیان و یزدی‌ها خواهیم کرد.

عارف خطاب به جمع حاضر با بیان اینکه "همشهری‌های عزیزم، باید در 24 خرداد پای صندوق‌های رای رفت تا حماسه دوم خرداد دیگری را خلق کنیم"، افزود: برای خلق حماسه اقتصادی و سیاسی، در 24 خرداد حضور خواهیم داشت. باید برای پیشرفت و سرنوشت کشور در 24 خرداد به پای صندوق‌های رای رفت. دوستان و جوانان عزیز، رای ندادن اعتراض نیست، عقب‌نشینی است. اصلاح‌طلب عقب‌نشینی نمی‌کند؛ پس باید به پای صندوق‌های رای رفت و با صندوق‌های رای قهر نکرد.

معاون اول دولت اصلاحات با بیان اینکه "ما می‌توانیم و باید مشکلات جوانان، اشتغال و مسکن آنها را حل کنیم"، اظهار کرد: من تشکر خودم را از حضور حماسی شما عزیزان در این شب عزیز، شب اول شعبان، اعلام می‌کنم. من همیشه مدیون لطف همشهریانم خواهم بودم. با توکل به خدا و پشتوانه شما در صحنه خواهم بود و به امید شما جشن پیروزی را خواهیم گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار