بازدید 8843
یک تیر و چند نشان!

چگونه با انتخاب یک کاندیدا، به چند کاندیدا رأی دهیم!

طرحهایی که ایشان پس از مشورت با برادران می داد، برخاسته از یک تدبیر و طرح تازه و ابتکاری بود که در ذات خود، سرعت عمل، ضربات غیرمنتظره و راهکارهای غیرقابل تصور برای دشمن داشت و غالباً دشمن را مبهوت و مغلوب می کرد. قدرت استدلال و تخیل عجیبی داشت و تشخیص های او گاهی اوقات، بر اطلاعاتی ترین فرماندهان مثل شهید حسن باقری غلبه می کرد.
کد خبر: ۳۲۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳ 08 June 2013
ستاد خودجوش «یار علمدار» (جمعی از ایثارگران مستقل حامی دکتر محسن رضایی)، در نامه شماره سه خطاب به ملت شهیدپرور ایران، ضمن تشریح الگوی مدیریتی محسن رضایی در پرورش کادرهای مدیریتی و کاندیداپروری، وی را اصلح دانسته و رأی دادن به وی را «رأی دادن همزمان به چندین کاندیدای صالح» دانست و خواستار رأی قاطع مردم به این کاندیدای اصلح شد.

متن نامه شماره 3 ستاد خودجوش یار علمدار (جمعی از ایثارگران مستقل حامی دکتر محسن رضایی) خطاب به ملت شهیدپرور ایران، به این شرح است:

در مناظره سیاسی که هفدهم خرداد از تلویزیون پخش شد، دکتر محسن رضایی فرمانده کل سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس، از مدل مدیریتی خود در پرورش فرماندهان از استانها، قومیت ها و مناطق مختلف کشور سخن گفت و با اشاره به حضور دکتر قالیباف و دکتر جلیلی در رقابتهای انتخاباتی (که هر دو سابقه حضور در سطوح مختلف دفاع مقدس دارند)، منش کادرسازی و کاندیداپروری خود را به نمایش نهاد.

دکتر محسن رضایی در بخش دفاع از برنامه های خود گفت: «خوشحالم که بسیاری از اظهارات دوستان موید رویکردهای من در اداره کشور بوده است. اولین اقدامی که انجام خواهم داد این است که هر کسی را سر جای خود قرار خواهم داد. افراد در کشور ما سرجای خود نیستند و 50 درصد مشکلات از همین است. دولت فراگیر را با محوریت دو موضوع یکی کارآمدی و با عرضه بودن افراد و دیگری قبول داشتن رهبری و نظام جمهوری اسلامی تشکیل خواهم داد. از این جا به بعد برایم مهم نیست که چه کسی از چه جناحی است. به همین خاطر از همه اقوام و اقشار استفاده خواهم کرد. بنده در مسئولیت‌هایی که در سپاه داشتم از تمام افراد استفاده می‌کردم و از همه جناح‌ها و گرایش‌هایی که بودند فرمانده تربیت کردم». وی افزود: «معتقدم مدیریت جناحی کارش تمام شده و ما دولت فرا جناحی می خواهیم البته نه این‌که افراد که در جناح‌های مختلف هستند و گنجینه‌های این نظام هستند کنار بگذاریم».

دکتر رضایی همچنین در پاسخ به پرسش مجری که "آیا جنابعالی سفرهای استانی را در دولتتان ادامه می‌دهید یا خیر؟"، گفت: «ما دولت را پاسخگو خواهیم کرد. همه اقوام ایرانی را مورد احترام قرار می‌دهیم و تعهد می‌دهم تبعیض و پارتی‌بازی را برطرف کنم و رقابت بین اقوام ایرانی در فرهنگ و اقتصاد ایجاد کنم. با اختیاراتی که به استان‌ها می‌دهم بین اقوام مختلف، مثل دوران انقلاب و دفاع مقدس، تحرکاتی را درست می‌کنم که رقابت جدی در تولید فرهنگ و ثروت به وجود بیاید؛ اول با کارشناسان بعد با کارآفرینان و دانشگاهیان جلسه می‌گذارم و وقتی به نتیجه قطعی برسم، به میان جمع مردم می‌آیم. ان‌شاءالله همه اینها (طرح یارانه سبز و یا مرحله دوم یارانه‌ها و 14 طرح اقتصادی که ارائه کردم) را دنبال می‌کنیم و پا به پای مردم، مخصوصا جوانان عزیز کشور حرکت می‌کنیم و آخرین تجربه خودم را در ساختن امثال مهدی باکری، حسین خرازی، احمد کاظمی، آقای قالیباف و آقای جلیلی به ملت پرافتخار ایران تقدیم می‌کنم که ان‌شاءالله آینده کشور تضمین شود».

در اینجا برخود لازم می دانیم خاطره ای که یکی از فرماندهان ارشد جنگ از سردار شهید حسن باقری نقل کرده را ذکر کنیم:

«به طور معمول طرحهایی که آقامحسن پس از مشورت با برادران می داد، برخاسته از یک تدبیر و طرح تازه و ابتکاری بود که در ذات خود، سرعت عمل، ضربات غیرمنتظره و راهکارهای غیرقابل تصور برای دشمن داشت و غالباً دشمن را مبهوت و مغلوب می کرد. قدرت استدلال و تخیل عجیبی داشت و تشخیص های او گاهی اوقات، بر اطلاعاتی ترین فرماندهان مثل شهید حسن باقری غلبه می کرد. بعد از عملیات ثامن الائمه و در شرایطی که تنها یک ماه از انتصاب آقامحسن به فرماندهی کل سپاه گذشته بود و در حالی که برای عملیات طریق القدس مهیا می شدیم، اینجانب و شهید حسن باقری و برادر رحیم صفوی در مورد گره های مواصلاتی دشمن در منطقه عمومی بستان و غرب سوسنگرد به نظر واحدی رسیدیم و مبتنی بر اطلاعات گذشته با اطمینان از نظریات خود دفاع می کردیم و تصوری از تمرکز فرماندهی دشمن داشتیم. در این شرایط، آقامحسن که تصمیم گرفته بود برخلاف فرماندهان سابق سپاه که گاهاً حضور پیدا می کردند برای همیشه در میدان جنگ حضور پیدا کند و بماند، در اولین جلسه، آنچنان با استدلال و منطق نظامی قوی با ما بحث کرد که در نهایت، منطق نظامی او بر ما برتری یافت. آنگونه که شهید حسن باقری پس از اتمام جلسه به من گفت "آقارشید! آقامحسن فرماندهی خودش را در این جلسه به همه اثبات کرد. او فرمانده ای بزرگ است و خواهد بود". سرعت فهم و نفوذ کلام فرمانده جوان سپاه، سبب می شد که در میان سایر فرماندهان، برتری و فاصله مشهودی داشته باشد. حلم، صبر، زیرکی، فهم عمیق و درک راهبردی و تاکتیکی از تحرکات دشمن و فرماندهی مقتدرانه بر مجموعه یگانهای سپاه از خصوصیات ویژه و برجسته ایشان بود. عملیاتهای برادر محسن، همه از روی اسلوب و قاعده بود و اقداماتش سنجیده و با اصول و قواعد نظامی تطبیق داشت و سراسر ابتکار و خلاقیت بود و از برخی از اصول جنگ، استفاده فوق العاده ای می کرد و در هر عملیات، غافلگیری را پیچیده تر و با عمق بیشتری صورت می داد. صحیح ترین تاکتیکها را در صحنه رزم به فرماندهان گوشزد می کرد و در عین حال، استراتژیست خبره ای بود و تشخیص های صحیح و درک فوق العاده راهبردی داشت». (منبع: کتاب جنگ به روایت فرمانده، مقدمه سردار سرلشکر پاسدار دکتر غلامعلی رشید، ناشر: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، چاپ اول، سال 1390)

لذا ما جمعی از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، با در نظر گرفتن توانایی مدیریتی بسیار بالای جناب آقای دکتر رضایی و نیز سبک موفق ایشان در پرورش کادرهای استراتژیک و نیز اعلام ایشان مبنی بر تشکیل دولت فراگیر با حضور مدیران باعرضه و با لیاقت و معتقد به نظام و رهبری از همه طیفهای سیاسی و جغرافیایی، معتقدیم با رأی دادن به دکتر رضایی می توان با یک تیر چند نشان زد و عملاً با رأی دادن به دکتر رضایی به عنوان کاندیدای اصلح، به چندین کاندیدای صالح رأی داده ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی