بازدید 3241
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

مردم به برنامه های کاندیداها رای دهند

کد خبر: ۳۲۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲ 08 June 2013
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مردم در انتخابات پیش رو به برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری رای بدهند.

محمد رضا پور ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با بیان اینکه مردم نباید به افراد رای بدهند، بلکه باید به برنامه های کاندیداها رای دهند، اظهارکرد: مهم ترین برنامه رئیس جمهور بعدی باید رسیدگی به مسائل اقتصادی و حل مشکلات تورمی کشور باشد.

وی با اشاره به اوج گرفتن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تصریح کرد: سال گذشته نخستین سال، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هجمه فعلی دشمن بر اقتصاد ایران در طول 35 سال گذشته را کم نظیر عنوان و خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن از روش های مختلفی برای ضربه زدن به نظام بهره گیری کرده که تحریم اقتصادی یک نمونه از آن است.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اول دولت یازدهم باید اقتصاد باشد، گفت: رسیدگی به مسئله اشتغال و تولید باید در دستور کار دولت بعدی قرار گیرد.

پورابراهیمی مهمترین ویژگی مورد نیاز برای رئیس جمهور جدید را زیرک و کاردان بودن در حوزه اقتصاد دانست و افزود: رئیس جمهور بعدی می تواند سال 92 را آغازگر بزرگترین جهش های اقتصادی در کشور کند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با وجود همه مسائل و مشکلات همواره از نظام حمایت کرده اند، تصریح کرد: حضور مردم در اوج مشکلات اقتصادی در راهپیمایی 22 بهمن سال 92 نمونه بارز عشق ملت به انقلاب است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مردم در کنار نظام ایستاده اند، خاطرنشان کرد: بی شک مردم در روز 24 خرداد با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای بار دیگر به انقلاب «آری» خواهند گفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی