بازدید 4623

سیگاری ها حق بیمه بیشتری پرداخت می کنند

کد خبر: ۳۲۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱ 08 June 2013
در هند کسانی که دخانیات استفاده می کنند نسبت به شهروندان دیگر، حق بیمه بیشتری را پرداخت می کنند.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس، طبق تحقیقات انجام شده توسط شرکت بیمه "آویوا" در هندوستان مشخص شد که در یک برنامه 10 ساله بیمه ای، سیگاری های هندی 65 درصد بیشتر از غیرسیگاری ها در این کشور سرانه درمان پرداخت می کنند.

شرکت های بیمه عمر در هندوستان نیز به دلیل اینکه احتمال مرگ زودرس سیگاری ها بیشتر است، شرایط ویژه ای را در بیمه نامه های خود برای این دسته از افراد در نظر می گیرند. بنابراین حق بیمه برای سیگاری ها در هند بیشتر از کسانی است که از دخانیات استفاده نمی کنند.

مصرف سیگار یکی از دلایل اصلی قابل پیشگیری مرگ و میر در هند است. گزارش های منتشر شده از این کشور نشان می دهد که تنها دو درصد افرادی که سیگار می کشند، ترک سیگار داشته اند.

این مطالعه با هدف ارزیابی میزان ترک سیگار در جوانان یک مرکز بهداشتی روستایی هند و تعیین موانع ترک سیگار سیگار انجام شده است.

در این گزارش آمده است که در حال حاضر 275 میلیون نفر در هندوستان دخانیات مصرف می کنند. همچنین شرکت های بیمه گزارش داده اند که از سال 2011 تا 2012 هزینه های داخلی آنان برای افراد سیگاری سال به سال حدود 4.19 درصد افزایش داشته است. این آمارها همچنین نشانگر آن است، تعداد افرادی که در معرض خطرات جدی تر هستند در این کشور رو به افزایش است و افراد بیشتری برای خرید بیمه عمر به سراغ شرکت های بیمه می روند.

سریع ترین رشد در صنعت بیمه در هندوستان به بیمه عمر اختصاص دارد. در حقیقت از سال 2000 میلادی که دولت به بازیگران خارجی اجازه داد تا در این بخش سرمایه گذاری کنند، بیمه عمر شاهد رشد 49 درصدی بوده است.

به باور شرکت های فعال در بخش بیمه عمر در هندوستان، شهروندان غیرسیگاری مشتریان بهتری هستند چرا که آنان کمتر به جراحی ها و درمان نیاز دارند و خطر مرگ در آنان بسیار کمتر است.

طبق گزارش های منتشر شده، بازار بیمه هند منحصر به فرد است و در سال های اخیر و پس از ورود بازیگران خارجی به این کشور توسعه یافته است. بیمه درمانی هند بین سال های 2002 تا 2008 میلادی حدود 37 درصد رشد داشته است. هرچند درصد نفوذی این نوع بیمه در این کشور همچنان پایین است اما یکی از سریع ترین صنایع رو به رشد هند محسوب می شود.
بنا بر گزارش های منتشر شده، ضریب نفوذ صنعت بیمه در هند طی سال های 2001 تا 2010 میلادی، از 2.3 درصد به 5.2 درصد افزایش یافت. این ضریب شامل انواع بیمه نامه هایی می شود که اکنون در این کشور در اختیار عموم مردم گذاشته می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی