بازدید 5764

طرح تأسیس وزارت گردشگری آماده شد

کد خبر: ۳۲۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۰ 07 June 2013
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه گردشگری در قالب سازمان اتفاق نمی‌افتد، گفت: طرحی برای تشکیل وزارت گردشگری با بیش از 100 امضا تهیه کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد دامادی شامگاه پنج‌شنبه در مسجد شکوهی ساری در سالگرد نخستین سال آغاز به‌کار مجلس نهم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، محصول تلاش‌ها، خدامحوری و دین‌محوری امام راحل، به پشتوانه مردم بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای 15 خرداد، تصریح کرد: امام راحل به جهانیان ثابت کرد که می‌توان از حقوق مظلوم دفاع کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز به مناسبت سالگرد نوکری شما در خانه ملت، اینجا جمع شده‌ایم، ادامه داد: شما می‌دانید که خانواده من افتخار نوکری این مردم را داشتند.

دامادی خاطرنشان کرد: در نخستین سالگرد انتخاب شدن در مجلس توسط این مردم، اگر اشتباهی در طول این یک سال مرتکب شده‌ایم با شجاعت اعلام کنیم و  از مردم پوزش بطلبیم، چراکه به این مردم بدهکار هستیم.

وی با اشاره به اینکه قبل از ورود من به مجلس، جوان بودن دامادی مطرح بود و افرادی در این زمینه دغدغه داشتند، یادآور شد: لازم بود در مجلس حضور گسترده و مقتدرانه داشته باشد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من کارگرزاده هستم، افزود: قبل از انتخابات مجلس، از همین تریبون به این موضوع اشاره کردم و امروز هم عنوان می‌کنم باید دغدغه کارگران را به صورت مکانیزه پیگیری کنیم.

دامادی با اشاره  به اینکه دولت در مقابل به به و چه چه و سکوت عده‌ای، سازمان مدیریت را منحل کرد، گفت: از دولت بعدی درخواست داریم سازمان مدیریت را احیا کند.

وی با اشاره به وضعیت ورزش، صنایع، کشاورزی و راه‌های مازندران، اظهار داشت: چرا طی دو روز گذشته، در زیرآب و شیرگاه ما مردم 10 ساعت در ترافیک بودند، این چراها باید پاسخ داده شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گردشگری در قالب سازمان اتفاق نمی‌افتد، تصریح کرد: طرحی برای تشکیل وزارت گردشگری با بیش از 100 امضا تهیه کردیم.

دامادی افزود: ایجاد جاده ساحلی را در بودجه امسال لحاظ کردیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هفته آینده، هفته مهمی است و 2 انتخابات در پیش داریم، تصریح کرد: همه افرادی که در عرصه شورا وارد شدند، قصد خدمت دارند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم تحقیق کنند و براساس تبلیغات افراد، قضاوت کنند که کدام ‌یک برای مدیریت شهری آمادگی دارد و خدامحوری، دین محوری و مردم‌محوری را مد نظر قرار دهند.

دامادی ادامه داد: قوه تشخیص مردم بالاتر از این است که به آنها بگویند، چه کسی را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه مسئله فقر، بیکاری و گرانی مسائل کمی نیستند که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت، گفت: اگر مدیریت بیمار باشد، اقتصاد، فرهنگ، ورزش و همه حوزه‌ها بیمار می‌شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درست، انتخاب و تصمیم‌گیری کنیم، اظهار داشت: من به کارنامه و برنامه رأی می‌دهم.

دامادی در پایان با اشاره به اینکه ما خدمات دولت را زیر پا نمی‌گذاریم، تصریح کرد: مسکن مهر از نقاط قوت بی‌کیفیت دولت بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار