بازدید 3537
شمشیربازی قهرمانی آسیا - چین؛

نايب قهرمانی تيم اسلحه سابر کشورمان در آسيا

تیم اسلحه سابر ایران پس از کسب دو پیروزی ارزشمند برابر تیم‌های چین و قزاقستان و صعود به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا، نتیجه دیدار نهایی را با حساب 45 بر 30 به کره جنوبی واگذار کرد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
کد خبر: ۳۲۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۴ 08 June 2013
نايب قهرمانی تيم اسلحه سابر کشورمان در آسياتيم ملي اسلحه سابر ايران در مسابقات شمشيربازي قهرماني آسيا به مقام نايب قهرماني دست يافت.

به گزارش «تابناک»، در ادامه رقابت هاي شمشيربازي قهرماني آسيا رقابت هاي تيمي اسلحه سابر آغاز شد و تيم ملي کشورمان با پيروزي مقابل حريفان خود تا ديدار نهايي پيش رفت.

 ملي پوشان کشورمان ابتدا 45 بر 24 موفق شدند تايوان را از پيش رو بردارند و در مرحله دوم 45 بر 41 چين را شکست دادند و راهي نيمه نهايي شدند.

تيم ملي ايران در اين مرحله هم رو در روي قزاقستان قرار گرفت که توانست در نهايت اين حريف را هم 45 بر 38 مغلوب کند و به ديدار نهايي برسد.

سابريست هاي ايران در فينال به مصاف کره جنوبي رفتند که در پايان با حساب 45 بر 30 نتيجه را واگذار کردند و نايب قهرمان آسيا شدند.

گفتنی ست تیم اسلحه سابر ایران پیش از حضور در دیدار نهایی و در نخستین بازی چین‌تایپه را شکست داد. سپس در مصاف با چین میزبان که تجربه قهرمانی در المپیک و جهان را دارد به برتری دست یافت و راهی جمع چهار تیم برتر آسیا شد. تیم کشورمان در این مرحله هم قزاقستان پرقدرت را شکست داد و پس از 14 سال فینالیست شد.
مسابقات تيمي اسلحه اپه و فلوره شنبه و يکشنبه برگزار مي شود.

پيش از اين و در اين مسابقات تنها مجتبي عابديني در رقابت هاي انفرادي سابر صاحب مدال برنز شده بود و ساير نمايندگان حذف شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی