بازدید 4968

کمک 16 هزار مشاور در کل کشور به رضایی

کد خبر: ۳۲۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵ 07 June 2013
رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان بوشهر گفت: محسن رضایی با بیش از 16 هزار مشاور در سطح کشور برای مرتفع کردن مشکلات جامعه مشاوره گرفته و با وضعیت بحرانی کنونی، ایشان بهترین انتخاب برای ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرگزاری فارس بوشهر، احمد دشتی زاده ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های ارائه شده از سوی دکتر رضایی در زمینه‌هایی که امروز جزو مشکلات بزرگ ایران است مانند مسائل اقتصادی، اشتغال، امور خارجه و... و سابقه انجام قول‌هایی که داده، بین مردم ایران خصوصا جوانان محبوب است.

وی افزود: صدا و سیما توانسته در این دوره از انتخابات موفق‌تر فعالیت کند و علاوه بر خوب شناساندن کاندیداها به مردم، توانسته موجب شور انتخاباتی در جامعه شود و ما در تمام ستادهای استان شاهد آن بودیم.

رئیس ستاد انتخاباتی رضایی در بوشهر بیان کرد: محسن رضایی با بیش از 16 هزار مشاور در سطح کشور برای مرتفع کردن مشکلات جامعه مشاوره گرفته و با وضعیت بحرانی کنونی، ایشان بهترین انتخاب برای ریاست جمهوری است.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: ما از حدود یکسال پیش فعالیت‌های خود را به صورت چهره به چهره آغاز کرده‌ایم و در زمان تبلیغات نیز با برگزاری برنامه‌های مختلف و دعوت از سخنرانان خود دکتر رضایی عملکرد و برنامه‌های ایشان را اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی گفت: در استان بوشهر تمام ستادها رایگان در اختیار ستاد انتخابات گذاشته شد و حضور جوانان در ستاد بسیار خوب بوده است.

دشتی‌زاده خاطرنشان کرد: محسن رضایی با اجرای برنامه‌هایی که در خصوص اشتغال، سربازی و همچنین وام اشتغال دارد، جوانان را از بلا تکلیفی نجات خواهد داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار