بازدید 26043

امواج خروشان حمایت از رضایی به ساری رسید+تصاویر

جوانان گمنام را به قهرمانان ملی تبدیل می‌‌کنم، به دست همین جوانان گمنام، تحریم‌ها را برمی‌دارم و بیکاری و گرانی را مهار می‌کنم. با دست شما جوانان، یک بار دیگر، آرامش و لبخند را بر لبان زنان و مردان ایرانی برمی‌گردانم. خبرگزاری تسنیم گزارش داده، ‌این ازدحام به اندازه‌ای بوده که رضایی به سختی خود را به مراسم رساند و در حین سخنرانی‌، هواداران بسیاری از کاندیداتوری وی حمایت می‌کردند.
کد خبر: ۳۲۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰ 03 June 2013
امواج خروشان حمایت از رضایی به ساری رسید+تصاویر
نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اجتماع عظیم بیش از بیست هزار نفری مردم غیور ساری، با اشاره به اینکه موافق اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها هستم، اظهار داشت: هم اکنون رابطه منطقی بین دولتی‌ها و مردم نیست که باید اصلاح شود.

به گزارش «تابناک»، محسن رضایی شامگاه یکشنبه در اجتماع پرشور مردم ساری در مسجد شکوهی بلوار کشاورز ساری با بیان اینکه تمام زمین‌های حاصلخیز، نفت، گاز، طلا  را از من بگیرید، اما جوانان ایران را به من بدهید، تصریح کرد: با همین جوانان ایران، کویرهای کشور را به بهشت تبدیل می‌کنم. در ایران هیچ چیزی کم نداریم که نتوانیم گرانی و بیکاری را رفع کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه جوانان گمنام را به قهرمانان ملی تبدیل می‌کنم، گفت:‌ به دست همین جوانان گمنام، تحریم‌ها را برمی‌داریم و بیکاری و گرانی را مهار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نیامدم که صندلی دیگران را پر کنم، افزود: با دست شما جوانان، یک بار دیگر، آرامش و لبخند را به لبان زنان و مردان ایرانی برمی‌گردانم.
رضایی با اشاره به اینکه فوتبال مازندران برای من مهم است، یادآور شد: مازندران در کشتی افتخارآفرین است و می‌تواند در فوتبال هم افتخارآفرین باشد و کاری می‌کنم فوتبال مازندران به لیگ برتر راه یابد.

غیر اقتصادی بودن فرهنگ و هنر امروزی
موافق اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها

وی با اشاره به اینکه اقتصاد، هنر، فرهنگ و سینما امروز اقتصاد ندارد، گفت: برای اقتصادی کردن همه اینها برنامه‌ریزی کردیم.

رضایی با اشاره به اینکه در کشاورزی، یارانه سبز را دنبال می‌کنم، گفت:‌ کشاورزی سنتی ما باید پیشرفته شود اما مردم بدون کمک دولت نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

وی با بیان اینکه پرداخت یارانه‌ها را ادامه می‌دهم، تصریح کرد:‌ عده‌ای از ادامه پرداخت یارانه ترسیدند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مردم خطه قهرمان پرور مازندران، فاتحان حماسه‌های بزرگی در دوران دفاع مقدس و انقلاب بودند، ‌اظهار داشت: برای اداره امور کشور، نیازمند اصلاح رابطه دولت با مردم هستیم.

به گزارش ‌مهر، محسن رضایی شامگاه یکشنبه در اجتماع عظیم مردم ساری در مسجد شکوهی این شهر، با اشاره به اینکه استان مازندران سابقه بی نظیری در دفاع مقدس دارد، اظهار داشت: قلب بنده برای مردم خطه سبز مازندران همواره می‌تپد.

وی اظهار داشت: مازندران و ساری همه ایران بوده و باید تفکرات نادرست گذشته ‌برخی مدیران که توسعه را صرفا در تهران می‌دانستند، از اذهان مدیران پاک کرد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه نباید ایران را به چند نقطه محدود کرد، تصریح نمود: بنده از توان همه نیروهای انسانی دورترین نقاط کشور برای تعالی ایران اسلامی استفاده خواهم کرد.

نبود رابطه منطقی مردم و مسئولان

رضایی با بیان اینکه هم اکنون رابطه منطقی بین مسئولان دولتی و مردم وجود ندارد و به دلیل وجود این نواقص، بسیاری از طرح‌ها و ایده‌های جوانان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، یادآور شد: مردم مازندران در دوران دفاع مقدس با تقدیم شهدا و سرداران بزرگ توانستند حماسه‌های بی بدیلی مانند فاو فتح کنند.

وی با اعلام اینکه منابع غنی طبیعی و نیروهای انسانی با استعدادی در کشور وجود دارد که به دلیل وجود بن بست مردم و دولت مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، افزود: بنده این بن‌بست و حصار را با کمک جوانان ایران اسلامی خواهم شکست و در آینده ای نزدیک، شاهد توسعه و آبادانی کشور خواهیم بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه گرانی‌، بیکاری، کاهش ارزش پول ملی و وضعیت کشاورزی را می‌بینیم، اظهار داشت: آمدیم راه ملت ایران را باز کنیم.

در مراسم سخنرانی محسن رضایی، به دلیل اجتماع گسترده‌‌ ‌ـ که بیش از پانزده هزار نفر برآورد ‌شده بود ـ ‌در خیابان‌های پیرامون مسجد شکوهی و بلوار کشاورز، این نامزد انتخاباتی، مجبور شد مسیری طولانی از بلوار کشاورز تا مسجد شکوهی را ‌پیاده با مردم را بپیماید؛ این ازدحام به اندازه‌ای بوده که رضایی به سختی خود را به درون مسجد رساند و در حین سخنرانی‌اش، ‌هواداران بسیاری از کاندیداتوری وی حمایت‌‌ کردند.

استقبال مردم گرگان از محسن رضایی
استقبال مردم گرگان از محسن رضایی
استقبال مردم گرگان از محسن رضایی
استقبال مردم گرگان از محسن رضایی
سخنرانی محسن رضایی در جمع مردم گرگان
سخنرانی محسن رضایی در جمع مردم گرگان
استقبال مردم گرگان از محسن رضایی
استقبال مردم گرگان از محسن رضایی
استقبال مردم گرگان از محسن رضایی
استقبال مردم گرگان از محسن رضایی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۰۸
انتشار یافته: ۴۵
ايده هاي خوبي را مطرح ميكند و شعار هم نميتواند باشد.
پاسخ ها
هیمن
| United States |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
باید ببینیم ! معلوم نیست ، من فعلا ایشون رو از همه کاندیداها بهتر می دونم ولی واقعیت رو باید در عمل دید
مردی به مولا

خدا کمکت کنه
رای ما برای ایران دکتر محسن رضایی
حسبنا لله و نعم الوکیل
عجب ازدحامي
به نظر من 2نفر لایقن که اولیش دکتر رضاییه اخه از همه بیشتر تجربه داره مخصوصا اقتصاد
این جمعیت ازهیجده هزار نفر بیشتر نبود . غلو نکنید
خیلی دوست دارم توی یک برنامه زنده ایده های آقای رضایی در حضور چند کارشناس اقتصادی نقد و بررسی بشه
خیلی دوست دارم توی یک برنامه زنده ایده های آقای رضایی در حضور چند کارشناس اقتصادی نقد و بررسی بشه
تابناک بخاطر تعریفهایی که کردی به دکتر رضایی رای میدم ولی اگر بقولهاش عمل نکرد تحریمت میکنم
ايراني سريبلند با طبيب اقتصاد. دكتر محسن(سبزوار) رضايي
غيور مرد ايراني
امیئوارم این بار مردم ایران از روی احساس رای ندهند بلکه با فکر وبه فکر وبرنامه رای بدهند.
به امید پیروزی دکتر رضایی.
محسن رضایی مرد عمله و بر خلافه بقیه کاندیداها برنامه داره و یک شب تصمیم نگرفته که کاندیدا بشه
دکتر جون می خوامت فقط بخاطر برنامه هات
برنامه هاي رضائي بهتر از ساير نامزدهاست.
به خصوص بحث اقتصاد فدرال كه اگر بتواند اجرا كند توسعه متوازن استان ها را شاهد خواهيم بود.
به مساله قوميت ها هم اهميت مي دهد.
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
بله ایشان چون خود از قومی مظلوم و فداکار بودن میفهمن قومیت های ایران چه مشکلاتی دارن.
زنده باد محسن رضایی
ما همه از جناب آقاي دكتر محسن رضايي حمايت مي كنيم
راي ما محسن رضاي
با سلام من دکتری اقتصاد دارم و برنامه های اقتصادی دکتر رضایی را از سایر رقبای ایشان علمی تر و قابل اجرا تر می بینم و برای ایشان و همه ملت بزرگ ایران آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
یه اقتصاددان و کارشناس سیاسی به تمام معناست
سلام برزندگي

درود بر رضايي

آفرين بر غيرت مردم عزيز ساري
امیدوارم خداون چشم مردم را باز کند و حقیقت را تشخیص دهند و رای خود را دکتررضائی تنها کاندیدا با برنامه بدهند. امید وارم مردم چشم بسته رای ندهند.
مردم قشقائی فیروزآباد فارس حامی دکتر رضائی
فيلمش رو برای دانلود بزارين،جناح پشت سر کانديدا بودن ملاك نيست مردم تصميم ميگيرن.جناب رضايی هم پايگاه مردمی داره
دکتر رضایی دوست داریم.1.برنامه داری2.جنم داری.3 به جوونها اعتماد داری4.روراستی5.وقت تلف کن نیستی6.مورد اعتمادی7.از همه مهمتر مستقلی.امیدوارم موفق بشی اینشاالله
سلام به غیرت غیورمردان ایران زمین وسلام به حاج محسن سردار بزرگ ایران
دکتر رضایی عاشق اقوام ایرانی است
ملت بزرگ ایران! به خاطر آینده خودمان و فرزندانمان و برای برگرداندن عظمت و قدرت ایران عزیزمان بیایید به با برنامه ترین کاندید،دکتر محسن رضایی رای بدهیم!
احسنت به این مردم
بخدا احساس غرور میکنم.
به امید جشن بزرگ آغاز ریاست جمهوری دکتر رحسن رضایی.انشالله
رای میدهیم
آقا محسن به خدا من اول می خواستم به یک کاندیدای دیگه رای بدم اما وقتی صلابت ، متانت ، آرامش ، اهتمام ، شجاعت ، ایمان ،صداقت ،وقار و ....شما را مشاهده کرده و دیدم چگونه برای اعتلای این کشور و مردم مظلوم آن برنامه و هدف دارید تصمیمم عوض شد و اکنون دعا میکنم تا انشاءالله خدا هم شما را در برابر بدخواهان یاری فرماید به خدا متعال توکل کن و به پشتیبانی این مردم عزیز و بزرگ اطمینان کن خدا همواره با مستضعفان و مظلومان است خدایا این مرد را حفظ بفرما به حق فاطمه زهراء( س )
زاگرس نشینان گرانقدر ، غیور مردان کرد و لر و ترک ، فرزندتان آمده است بی ریا و بی ادعا ، فارغ از همه ی هیاهو های سیاسی و جناحی ، برایش مبلغ باشید تا ایران بار دیگر به اقتدار و مردانگی تان سر تعظیم فرود آورد .
زحمتكشيده وفقركشيده قدرزحمت كشان وفقرديده گان رامي فهمد وبس واون هم فقط دكتر محسن رضايي است
درود بر مرد غیور بختیاری حاج محسن رضایی
تنها کاندیدی که برنامه قوی وقابل اجرا دارن دکتر رضایی هستند و من ایشون رو لایق ریاست جمهوری ایران میدونم و بهشون رای میدم ونکته مثت دیگرشون استقلال و عدم وابستگی به جناح های سیاسی است که سبب تشکیل دولت فراگیر میشه. به امید پیروزی دکتر محسن رضایی
جدا اميدوارم مردم احساسی ما احساسی رفتار نکنند وبه کسی رای بدهند که با برنامه ومطالعه قدم درعرصه انتخاب گذاشته مثل دکتر رضايی. اين مملکت بيمار وخراب به جراح اقتصاد نياز داره که مرد عمل هست نه افرادی که فقط يه حرفهايی ميزنند که زده باشند!!!!
انشالله با موفقیت در انتخابات روبرو خواهد شد.
لرها ،بختیاری ها ،جنوبیها غیرت کنید وفرزندتان را یاری کنید
حتما وحتما به آقای رضایی رای میدم.
با سلام برای موفقیت دکتر دعا میکنم رای من مرد عمل جبهه ها وهمیشه ثابت قدم در گفتار و با ایده دکتر رضایی
محسن رضایی میدونه داره چی میگه، واسه ریاست جمهوری برنامه داره و اون رو مکتوب کرده. این آدم میدونه قراره کجا بره، چه پُستی در انتظارشه، در حالیکه خیلی از آنهایی که می خوان رییس قوه ی مجریه شَن حتی باورشون نمیشد که تایید صلاحیت بشن، چه برسه که بشینن برنامه بنویسَن.
ایشون واسه سربازی برنامه ی خوبی ارایه کرده، همینطور برای بخش کشاورزی و چند پایه ای کردنِ اقتصاد. ایشون در زمینه ی جوانان برنامه ی امیدوار کننده ای ارایه داده و حتی برای جامعه ی بانوان نیز برنامه ریزی کرده. از همه مهمتر اینکه ایشون هنوز درگیر باند بازی نشده و این رو صراحتاً چندین بار اعلام کرده. پس میشه رو شایسته سالاری دولت ایشون مقداری حساب باز کرد. نکته ی بعدی اینکه آقای رضایی تنها کاندیدایی هستند که به مساله ی گسترش تکنولوژی اطلاعات (IT) اشاره کردند، این یعنی فعال سازی پتانسیل بسیار وسیعی در سطح کشور.
بعضاً دوستانی گلایه میکنن که ایشون خیلی آرمانی و ایده آل برنامه ریزی کردن. حقیقتاً منم به این موضوع گلایه داشتم تا زمانی که گفتگوی ویژه ی دوم ایشون رو دیدم و آقای رضایی در اون برنامه در پاسخ به همین سوال ( گلایه ) ۳ دلیل قانع کننده برای عملی بودن برنامه هاشون آوردن که از حوصله ی این نوشته خارج هست ( اما اگر کسی خواست تو یه نوشته ی دیگه اون سه برهان رو توضیح میدم ).
واقعیتش طبق اصولی که تا به امروز بنده از مدیریت مدرن تو کتابهای این غربی ها دستم اومده، محسن رضایی کاملاً منطبق بر اصول به روز شده مدیریتی پیش میره (اقتصادیش رو نمیدونم، اما حکومت فدرال سالهاست که جواب خودش رو پس داده) و نشون میده در مقام یک رییس جمهور هم مفهوم استراتژی ( Strategy ) رو خوب میدونه و در پله دوم طرح ریزی نقشه ها ( Planning ) رو نیز در نظر داره. هیچ بعید نیست ایشون در بعضی مسایل در حد پله ی سوم یعنی تاکتیک ( Tactic ) هم ریز شده باشن و راه حل مطرح کنن.
من دانشجوی دکتری کشاورزی هستم برنامه های دکتر رضائی را برای توسعه وپیشرفت ایران اسلامی به خصوص در شاخص های اقتصادی و زیر بخش کشاورزی عملیاتی می دانم .
من کارشناس ارشد علوم سیاسی هستم و دکتر رضایی رو یک فرد عملگرا و در این برهه اصلح برای ریاست جمهوری میدونم. به همه توصیه میکنم به ایشون رأی بدین. اینو با فکر و اندیشه میگم. از هر نظر برای اداره داخلی کشور و تعامل با دیگر کشورها در سطح ساست خارجی مناسب است.صداقت در گفتارش موج میزنه و با برنامه جلو اومده. و برای اداره کشور سالها فمر کرده و طرح ریزی کرده.انشاءالله رای بیاره
رضایی صددرصد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی