بازدید 3368

پالایشگاه اصفهان ۵ سال است که عوارض نداده

کد خبر: ۳۲۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۳ 28 May 2013
شهردار شاهین‌شهر گفت: ورود آلاینده‌ها بزرگ‌ترین چالش شاهین‌شهر است و این در حالی است که پالایشگاه اصفهان پنج سال است که عوارض خود را به شهرداری پرداخت نکرده است.

به گزارش تسنیم، ناصر نفری در حاشیه این آیین بهره‌برداری از پنج پروژه بزرگ در شاهین‌شهر و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه‌هایی که در شاهین شهر افتتاح می‌شود  پروژه‌های میدان ولی عصر، پارک حافظ، ایستگاه CNG غرب شاهین شهر، پارک گل سرخ گلدیس و خط تولید جدید پردازش پسماند در کارخانه بازیافت شهرداری شاهین شهراست، اظهار کرد: این پروژه‌ها با هزینه‌ای بالغ بر 12  میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی هم‌چنین به رونمایی از سند راهبردی شهرداری شاهین شهر برای پنج سال آینده اشاره کرد و افزود: اعتبارعمرانی  در نظر گرفته شده برای این برنامه پنج ساله 460 میلیارد تومان است.

شهردار شاهین شهر افزایش جمعیت این شهر تا 400 هزار نفر را از برنامه‌های تدوین شده در این سند راهبردی اعلام کرد و  تصریح کرد: در نظر داریم تا پایان برنامه شاهین‌شهر 96 ، شاهین شهر را از یک شهر خوابگاهی به شهر مادر تبدیل کنیم.

نفری به افتتاح پنج پروژه دیگر تا پایان فعالیت شورای سوم اشاره کرد و گفت: 3 ورزشگاه بزرگ، بازار روز شاهین‌شهر و پارکینگ طبقاتی فردوسی تا شهریور ماه سال جاری افتتاح می شود.

وی چالش بزرگ شهر شاهین‌شهر را آلاینده‌هایی که توسط پالایشگاه و نیروگاه به هوای این شهر وارد می‌شوند دانست و افزود: روزانه آلاینده فراوانی وارد  فضای  شاهین شهر می شود و با این حال است پنج سال است که پالایشگاه  اصفهان عوارض آلایندگی هوا  را به شهرداری پرداخت نکرده است.

شهردار شاهین شهر با بیان اینکه بودجه سال جاری  شاهین‌شهر 100 میلیارد تومان اعلام شده است، گفت: 67 درصد از این بودجه در بخش عمرانی و مابقی در بخش فرهنگی و خدماتی هزینه می شود.

نفری اضافه کرد: بخشی از پروژه‌هایی که امسال در دستور کار قرار گرفته با دادن آگهی و شرکت دادن در مناقصه‌ها  در حال تعیین پیمانکار است.

وی هم‌چنین ضمن اعلام مخالفت خود نسبت به  انتقال گورستان اصفهان به غرب شاهین شهرگفت: مردم شاهین‌شهر با امضای طومار 10 هزار نفری در نماز جمعه مخالفت خود را نسبت به اجرای این طرح اعلام کردند و مسئولان باید در نظر داشته باشند زیر ساخت‌های شاهین شهر با آمدن گورستان به این شهرستان از بین خواهد رفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار