بازدید 23602

اینفوگرافی: هشدارهایی که به سال‌های 84 و 88 بر‌می‌گردد

اصولگرایان بسیار دیر دریافتند که اوضاع مدیریت کشور روز به روز نابسمان‌تر می‌شود. آنان یا متوجه نبودند و یا نمی‌دانستند ‌با سیاست‌های مورد حمایت آنان چه سرنوشتی به ویژه در انتظار اقتصاد کشور و زندگی مردم است.
کد خبر: ۳۲۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴ 24 May 2013
هشدارهایی که سابقه آن به سال های 84 و 88 بر می گردد+اینفوگرافی
اصولگرایان بسیار دیر دریافتند که اوضاع مدیریت کشور روز به روز نابسمان‌تر می‌شود. آنان یا متوجه نبودند و یا نمی‌دانستند ‌با سیاست‌های مورد حمایت آنان چه سرنوشتی به ویژه در انتظار اقتصاد کشور و زندگی مردم است و یا این که مسائل دیگری برای آنها مهم‌تر بود.

به گزارش «تابناک»، آنان در سال‌ها و حتی این ماه‌های پایانی دولت محمود احمدی‌نژاد هر منتقدی را که از اوضاع کشور انتقاد می‌کرد، به شدت می‌کوبیدند؛ گویی ‌تنها آنان هستند که برای کشور دلسوزی می‌کنند. آنان تازه هنگامی دریافتند که حمایت‌های بی چون و چرای آنان به مدیریت کشور آسیب جدی وارد کرده است که فعالیت‌های تبلیغاتی انتخاباتی‌شان آغاز شده بود و نقد را نه برای بهبود و اصلاح، که برای جدا کردن راه خود از راه رئیس جمهوری می‌دانستند که در سال 88 همه منتقدان وی را کوبیدند.

اما در همه آن سالها بودند کسانی که خود با پشتوانه تجربه‌شان در پیش از انقلاب و پس از آن، چنین روزهایی را پیش‌بینی می‌کردند و از حرکت کشور به سمت پرتگاه در صورت تداوم سیاست‌های نادرست اقتصادی و سیاسی خبر می‌دادند.

اما هیجانات، احساسات و جو ناسالمی که شمار بسیاری دانسته و عده کمی نادانسته در کشور درست کردند تا معایب، آسیب‌ها و ضعف‌های مدیریت اجرایی کشور را به دلیل هم جناحی بودن و هم مسلک بودن با رئیس جمهور بپوشانند، به منقدان دلسوز اجازه عرض اندام نداد و اینک همان افراد از همه مدعی‌ترند و نوید اصلاح وضعیت کشور را سر می‌دهند؛ کشوری که در این هشت سال هم در دست قدرت آنان و هم جناحی‌های آنان بود.

در میان این منتقدان، محسن رضایی بیش از همه به نابسامانی وضعیت اقتصادی کشور با اعمال سیاست‌های نادرست  و به ‌تحقق نیافتن چشم انداز بیست ساله کشور هشدار داد، پیش از بحران ارزی برای حل آن نامه نوشت، درد تولیدگران را تشخیص داد، به واردات بی رویه، کاهش ارزش پول و عدم اشتغال مولد با صرف هزینه‌های گزاف، اعتراض کرد و  هشدارهای بسیار دیگری که صدای آن به گوش دولت و منتقدان امروزش نرسید. نباید اجازه داد فضا به گونه‌ای باشد که آنان که هشت سال در دولت و مجلس این وضعیت را پدید آوردند، خود مدعی اصلاح آن شوند که دور باطل است این بازی.

تابناک، در دو بخش در قالب اینفوگرافی ساده، هشدارها، انتقادات و اعتراضات محسن رضایی برای بهبود اوضاع کشور را منتشر می‌کند؛ انتقاداتی که راهکارهای آنان نیز اکنون در برنامه‌های وی گنجانده شده است. بخش نخست را در قالب یک گرافیک اطلاع‌رسان ببینید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار
وب گردی