بازدید 6332

متن نامه‌اي که رحمتي و عقيلي آن را امضا نکردند

کد خبر: ۳۲۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷ 20 May 2013
متن دو نوشته‌اي که فدراسيون فوتبال به دو بازيکن پيشين تيم ملي داده بود تا با امضاي آن بتوانند به تيم ملي بازگردند منتشر شد.

به گزارش فارس، دو نامه اي که فدراسيون فوتبال مقابل مهدي رحمتي و هادي عقيلي گذاشت تا براي بازگشت به تيم ملي امضا کنند و اين دو حاضر به امضاي آن نشدند به شرح زير است:

«اينجانب مهدي رحمتي به اين وسيله اعلام مي‌دارم که در تاريخ 1/11/1391 بدون هيچگونه دليلي که توجيه کننده تصميم من باشد بازنشستگي موقت خود را از تيم ملي اعلام کردم. پس از آن تصميم يک سري اظهارنظرهايي را مستقيم خطاب به سرمربي تيم ملي فوتبال جناب آقاي کي‌روش انجام دادم که شديدا راجع به اين مسئله متاسفم. من به خاطر اظهارنظرهايي که همگي بي‌پايه و اساس و به صورت احساسي مطرح شد، مستقيما از شخص ايشان عذرخواهي مي‌کنم.

من متوجه شده‌ام که اين تصميم نادرست و اعلام آن از شخص بنده باعث ناراحتي و دلزدگي هم‌تيمي‌هايم، کادر فني، فدراسيون و مخصوصا طرفداران فوتبال در اين زمان حساس که با صعود به جام جهاني و همينطور جام ملت‌هاي آسيا را پيش‌رو داريم.

براي فوتباليست‌هاي حرفه‌اي اينگونه رفتارهاي نامناسب به هيچ وجه قابل قبول نيست. با نشان دادن تعهد کامل و در اختيار بودن فوتبال ايران، خواسته من اين است که صدمه‌اي را که با اين اتفاق ناخوش‌آيند صورت گرفته بهبود ببخشم. مخصوصا تيم ملي کشورم که هميشه باعث افتخار و غرور من بوده است و از اين پس نيز اگر سرمربي تيم محترم ملي به بنده اعتماد و اطمينان داشته باشد، حاضر به خدمت هستم.

بنابر اين بيانيه رسمي آرزو دارم که اين موضوع يکبار براي هميشه به اتمام برسد. مخصوصا در اين زمان که ايمان داريم که مي‌بايست متعهد و همدل کنار هم باشيم تا به هدف مشترکمان که صعود به جام جهاني 2014 است،برسيم.»

در نامه عقيلي هم آمده است:

« اينجانب هادي عقيلي در اينجا اعلام مي‌دارم که ترک اردوي تيم ملي فوتبال قبل از بازي با تيم ملي لبنان در تاريخ 17/11/1391 در بازي‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا به حساب مي‌آمد، يک تصميم غير مسئولانه و اشتباه بود که باعث صدمه حرفه‌اي و اخلاقي به تيم ملي شد.

من متوجه شده‌ام که رفتار من باعث ناراحتي و دلزدگي‌ هم تيمي‌هايم، کادر فني، فدراسيون و مخصوصا طرفداران فوتبال ايران شده‌ام. در اينجا از صميم قلب اعلام مي‌دارم تصميمي که گرفتم باعث تاسف من است و خواستار آنم که با عذرخواهي دوباره خود در خصوص اين تصميم جاي هيچگونه شک و شبهه‌اي نگذارم.

براي فوتباليست‌هاي حرفه‌اي اينگونه رفتارهاي نامناسب به هيچ وجه قابل قبول نيست. با نشان دادن تعهد کامل و در اختيار بودن فوتبال ايران، خواسته من اين است که صدمه‌اي را که با اين اتفاق ناخوشآيند صورت گرفته بهبود ببخشم. مخصوصا تيم ملي کشورم که هميشه باعث افتخار و غرور من بوده است و از اين پس نيز اگر سرمربي تيم محترم ملي به بنده اعتماد و اطمينان داشته باشد، حاضر به خدمت هستم.

بنابر اين بيانيه رسمي آرزو دارم که اين موضوع يکبار براي هميشه به اتمام برسد. مخصوصا در اين زمان که ايمان داريم که مي‌بايست متعهد و همدل کنار هم باشيم تا به هدف مشترکمان که صعود به جام جهاني 2014 است،برسيم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست