بازدید 7863

رئال مادرید جام حذفی را هم از دست داد

کد خبر: ۳۲۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶ 18 May 2013
تیم اتلتیکو مادرید موفق شد پس از ۱۴ سال رئال مادرید را شکست دهد تا قهرمان جام حذفی اسپانیا شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فینال جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری بامداد امروز (شنبه) بین تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید برگزار شد. اتلتیکو موفق شد این بازی نفسگیر و پر حاشیه را در وقت‌های اضافه با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان ببرد تا پس از 14 سال رقیب همشهری‌اش را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

گل اول این بازی در  دقیقه 14 روی ضربه کرنری که مسعوت اوزیل به سمت دروازه اتلتیکو ارسال کرد با ضربه سر کریستیانو رونالدو به ثمر رسید. اتلتیکو که تیم دست و پا بسته‌ای نبود در ادامه در دقیقه 35 توسط دیه‌گو کوستا و روی پاس زیبایی که رادامل فالکائو برای او ارسال کرد دروازه رئال را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.  در دقیقه 75 بازی ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید به دلیل اعتراض به داوری از زمین اخراج شد. بازی هم در طول 90 دقیقه با همین نتیجه به اتمام رسید تا وقت‌های اضافه بازی تکلیف تیم قهرمان را مشخص کند.

شاگردان دیه‌گو سیمئونه در وقت‌های اضافه بازی بهتر عمل کردند و موفق شدند در دقیقه 98 با ضربه سری که میراندا به توپ زد به گل برتری برسند. در ادامه این بازی حاشیه‌های خاص خود را داشت و کریستیانو رونالدو در دقیقه 114 از رئال و گابی در دقیقه 5+120 از اتلتیکو اخراج شدند.

به این ترتیب رئال مادرید و آقای خاص فصل را بدون جام به پایان بردند تا شایعات رفتن ژوزه مورینیو از مادرید قوت بگیرد. گفته می‌شود این مربی پرتغالی به چلسی بازمی‌گردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست