بازدید 14237
نبرد تاریخی نیویورک

پیروزی تیم ملی کشتی ایران مقابل آمریکا

در مسابقاتی که برای حفظ کشتی در المپیک از روز چهارشنبه در نیویورک برگزار شده است، تیم ملی کشتی آزاد ایران، موفق شد بر تیم آمریکا غلبه کند. تیم ملی کشتی برای حفظ کشتی در المپیک، شکست سنگینی را به آمریکا تحمیل کرد. در این دیدار، تیم ملی كشتی‌ ایران با نتیجه شش بر یك، بار دیگر آمریكا را شكست داد تا نتیجه مسابقات كشتی تهران در نیویورك تكرار شود‌.
کد خبر: ۳۱۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۸ 16 May 2013
پیروزی تیم ملی کشتی ایران مقابل آمریکادر این رقابت دیدنی، تیم ملی كشتی ایران با شش پیروزی حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور، مهدی تقوی، احسان لشكری، حامد تاتاری و كمیل قاسمی و تنها شكست حسن طهماسبی در این مسابقات دوستانه آمریكا در خانه خود با شكست بدرقه كرد. 

به گزارش «تابناک»، دیدار نمادین برای مصاف تاریخی سه‌جانبه تیم‌های ملی کشتی ایران، آمریکا و روسیه در نیویورک است که در نخستین مسابقه نمادین برای حفظ کشتی در المپیک، تیم ملی ایران موفق شد آمریکا را در خانه مقتدرانه با نتیجه شش بر یک شکست دهد.

پیروزی تیم ملی کشتی ایران مقابل آمریکا

در این رقابت که در ایستگاه قطار تاریخی گرند سنترال نیویورک برگزار شد، در وزن 55 کیلوگرم، حسن رحیمی در سه تایم (صفر ـ یک، یک ـ صفر و پنج ـ یک) مقابل اوبه بلانک به پیروزی رسید.

در وزن 60 کیلوگرم هم مسعود اسماعیل پور مقابل ریس هامفری به آسانی به برتری هفت بر صفر (یک ـ صفر و شش ـ صفر) رسید. اسماعیل پور در حالی این برد را رقم زد که فدراسیون کشتی اعلام کرده بود، وی به دلیل بیماری این دیدار را از دست می‌دهد.

در وزن 66 کیلوگرم نیز مهدی تقوی سومین شکست را در نیویورک به آمریکایی ها تحمیل کرد‌ و موفق شد، کلن راسل را پنج بر یک (سه ـ یک و دو ـ صفر) مغلوب سازد.

در وزن 74 کیلوگرم میزبان صاحب نخستین برد خود شد و حسن طهماسبی برابر کایل دیک تن به شکست سه بر صفر (دو ـ صفر کلینچ و یک ـ صفر کلینچ) داد.

در وزن 84 کیلوگرم احسان لشکری، پیروزی تیم ملی ایران مقابل آمریکا را قطعی کرد. لشکری دو بر صفر کیت گیوین را برد تا ایران در خاک آمریکا این تیم را شکست دهد.

در وزن 96 کیلوگرم حامد تاتاری موفق شد چهار بر یک (سه ـ یک و یک ـ صفر) دی جی برگمن را مغلوب سازد و در وزن 120 کیلوگرم کمیل قاسمی ششمین برد ایران را مقابل آمریکا به دست آورد. قاسمی موفق شد ترول دلاگنف را در دو تایم (یک ـ یک و یک ـ صفر) مغلوب کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۷
درود برقهرمانان نام آور ایران اسلامی
ایول
من هم تبریک میگم ... اما میخواستم بدونم وقتی ایران قهرمان بلامنازع جهانه ، آیا کشورهای قدرتمند کشتی ... واقعاً به دنبال حذف نشدن کشتی از المپیک هستند ؟ .... فکر نمیکنم آمریکا زیاد دلش به حال کشتی بسوزه . چون بیشتر مدالها رو کشورهای دیگه میبرن و بردن! ... تنها کشوری که نون خوبی از مدالهای المپیک میبره ... ایرانه ... البته شاید اطلاعات من ناقص باشه ... ولی از این قهرمانیهای پیاپی ایران هم باید ترسید ... چون احتمال پشیمون شدن آمریکا و روسیه و چند کشور دیگه کشتی رو زیاد میکنه ... بازم تبریک میگم ولی یکم سیاست رو در این مورد قوی تر کنید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
بدبین نباش دوست من
محمد مقدم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
آمریکا و انگلیس و استرالیا و کانادا هم در بیسبال و سافت بال قهرمان جهان هستند ولی چند سال پیش این ورزشها از المپیک حذف شد و اونها با توهم توطئه برخورد نکردند.
ایمان سیفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
اتفاقا کشتی برای آمریکا خیلی حیاتی هست چون اونها به دنبال رقابت شونه به شونه در مدال شماری با چینی ها هستند و مطمئنا که چینی ها به دلیل فیزیک بدناشون هیچگاه روی کشتی نمی تونند سرمایه گذاری مفیدی داشته باشند....در رتبه های بالای جدول مدال ها یک طلا هم یک طلاست!
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
بابا حالا ما یه بار تو المپیک از کشتی خوب مدال گرفتیم ها !!!!!!!!!!!!!!!
خیلی شلوغ نکنین این خبر ها هم نیست
ماشاءالله به شیر مردان ایران . جای رضا یزدانی خالی
دمتون گرم
دمتان گرم ؛خسته نباشید ؛ انشاء ا... بتانید هدیه هم از مسئولین بگیرید
ببرهای مازندران ...همیشه اند قهرمان
سول اساسی اینه که چرا تلویزیون این مسابقات را پخش نکرد. مسابقات فوتبال کوره دهات رو پخش می کنه ولی اینو؟؟؟
در حالی که ما جلسات مهمه فیلا را از دست میدیم تیم کشتی و کوله بار همراهان به نیو یورک رفتند واسه حفظ کشتی؟جراغیه که به خونه رواست!بهتر بود اقایون به جایه سفر به امریکا واسه شو و نمایش بازی هاا به هندو روسیه میرفتند واسه حفظ جایگاه ایران در فیلا.
درود براحسان لشگری شیرمرد قزوینی ودرود برخانواده ایشان وعموی بزرگوارش حاج عباس آقا لشگری
برد تیم ایران را تبریک میگویم اما لطفا این برد را آنچنان بزرگ نکنید زیرا این کشتی های نمایشی برای نشان دادن به کمیته المپیک و تلاش در بقا آن در بازیهای المپیک بوده است . هدف قهرمانی یا به رخ کشاندن برتری یکی به دیگری نبوده است .بنابر این توهم کاذب القا نکنید.
پیروزی خوب و ارزشمندی بود
به تمامی کشتی دوستان ایران زمین این برد شیرین را تبریک میگویم
ولی حیف که جای صادق گودرزی و رضا یزدانی خالی بود
البته در رشته زنان ايران جايگاهي ندارد به نفع روسيه وامريكاست چون 14 مدال طلا هم سهم زنان است از اين تعدادبه امريكا وروسيه هم ميرسد پس موافق اصلي اينها مي باشنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم