بازدید 3151

مايلي‌کهن: از پروين انتقاد نکردم

کد خبر: ۳۱۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶ 03 May 2013
سرمربي تيم فوتبال گهر دورود گفت: من از پروين انتقاد نکردم و فقط گفتم بايد 500نفر را براي او بپا مي‌گذاشتيم.

محمد مايلي‌کهن در گفت‌وگوي تلفني با برنامه ورزش و مردم، اظهار داشت: ‌ابتدا اين روزهاي گرامي را تبريک مي‌گويم، روز مادر، روز کارگر و روز معلم را تبريک مي‌گويم و دست همه آنها را مي‌بوسم.

به گزارش فارس،وي در پاسخ به اين سؤال که 2 روز ديگر فينال جام حذفي برگزار مي‌شود و مهدي مهدوي‌کيا قرار است براي هميشه از فوتبال خداحافظي کند. برخي‌ها مي‌گويد اين خداحافظي در شخصيت او نيست آيا شما با اين موضوع موافقيد يا خير، گفت: به هرحال حرکت مناسبي است طبيعتا اين حرکت به دنبال يک مسابقه بزرگ هم خواهد داشت. اميدوارم عوايد آن مسابقه به امور خيريه‌ برسد. فوتبال به ما خيلي کمک کرده اگر وسيع‌تر فکر کنيم ما اگر مربي و بازيکن نمي‌شديم با مشکلات مالي روبرو مي‌شديم و در حال حاضر با وضعيتي که داريم بايد بيشتر از اين به اين موضوع‌ها توجه کنيم. ما مي‌توانيم به همنوعان خودمان کمک کنيم.

مايلي‌کهن در ادامه افزود: مهدوي‌کيا را از روزي که وارد تيم ملي کردم از نظر شخصيتي به شهرت رسيد. مثل يک درخت که هرچه بار آن بيشتر مي‌شود، تواضع آن بيشتر مي‌شود. مهدي هم به اين شکل شد. به روح مادر او درود مي‌فرستم و از همين جا به پدر مهدي سلام عرض مي‌کنم که چنين فرزندي را تربيت و به جامعه تحويل داده است.

سرمربي تيم فوتبال گهر دورود گفت: مهدوي‌کيا هدف بزرگي براي خود داشت و تنها لژيونري بود که بيش از 12 سال در يک کشور بزرگ فوتبال بازي کرد و از او به عنوان يک بازيکن بزرگ در يک کشور فوتبالي احترام گذاشتند فکر مي‌کنم مهدي به همه اهدافش در فوتبال رسيد.

وي در پاسخ به اين سؤال که اتوبان شما و رويانيان گويا دو طرفه شده است، گفت: آقاي شفيع در صحبت‌هاي خود اظهار کرد که مايلي‌کهن هميشه انتقاد مي‌کند. ساليان سال است که شما برنامه داريد و بنده فکر مي‌کنم ما نياز به انتقاد داريم متاسفانه هميشه هر جا که ما مي رويم براي ما بنر مي‌زنند و هميشه از ما خوب مي‌گويند و هيچوقت نقاط ضعف ديده نمي‌شود. اگر من انتقاد مي‌کنم در واقع حضوري نيز اين صحبت‌ها را مطرح کرده‌ام بنده چند بار خدمت رويانيان رسيده‌ام و در طول اين سال‌ها تجربياتم را که کسب کردم در خدمت ايشان گفتم. تيم پرسپوليس در يکي دو سال اخير نتوانسته نتيجه کسب کند و رويانيان نيز تلاش بسيار کرد و خيلي منابع مالي نيز به اين تيم آورده است. شفيع موفق است اما بايد اشکالات را نيز مطرح کند. در چند روز گذشته در يک جلسه‌اي در مورد يک خيريه‌اي که تاسيس شده بود حضور پيدا کردم و خوشبختانه در آن جلسه مسائل خوبي مطرح شد و اميدوارم در حد حرف باقي نماند.

وي در پاسخ سؤال مجري برنامه که از کار خير محمد مايلي‌کهن مبني بر بخشيدن قرارداد خود به ورزشگاه گهر دورود، گفت: از زماني که موضوع بخشيدن قرادادم را به گهر دورود اعلام کردم با مشکلات زيادي روبرو شدم. من در آن مقطع اعلام کردم که اين پولم مبلغ زيادي نيست و از مردم، وزير ورزش، مديرکل توسعه و تجهيز اماکن ورزشي تقاضا دارم که براي ساخت اين ورزشگاه کمک کنند. در چند روز گذشته در مورد همين موضوع يک فردي با من تماس گرفت و اعلام کرد که حاضر است 40 الي 50 ميليون به اين مجموعه کمک کند. روز مادر با او تماس گرفتم و او نيز اعلام کرد که بايد در دو بازي آخر از من در تيمت استفاده کني (با خنده).

سرمربي تيم گهر دورود در پاسخ به اين سؤال که گويا از علي پروين نيز انتقاد کرده‌ايد، گفت: کجا من از وي انتقاد کردم. من انتقادي از او نداشتم. پروين بزرگ ما است و وي را دوست داريم. ايشان گفتند که در آن مقطع بايد براي برخي از بازيکنان 4 يا 3 نفر بپا مي‌گذاشتيم و من هم مي‌گويم بايد 500 نفر را ما براي پروين بپا مي‌گذاشتيم. (با خنده)
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی