بازدید 18784
۴

برخی کاندیداهای ریاست جمهوری، رژیم اسرائیل را به هوس انداخته اند!

سیاست ایران در قبال رژیم اسرائیل تغییر خواهد کرد؟ این عنوان اخبار یا تحلیل هایی است که این روزها در رسانه های صهیونیستی و یا رسانه های نزدیک به صهیونیست ها به فور یافت می شود. نکته جالب اینکه ماده خام این گونه تحلیل ها اظهارات برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری است.
کد خبر: ۳۱۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۱ 02 May 2013
سیاست ایران در قبال رژیم اسرائیل تغییر خواهد کرد؟ این عنوان اخبار یا تحلیل هایی است که این روزها در رسانه های صهیونیستی و یا رسانه های نزدیک به صهیونیست ها به فور یافت می شود. نکته جالب اینکه ماده خام این گونه تحلیل ها اظهارات برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری است. 

به گزارش «تابناک»، هولوکاست، برای ایرانیان تا چند سال پیش واژه چندان آشنایی نبود، جسته گریخته این اصطلاح در برخی از مطبوعات، کتاب و یا فیلم ها مورد اشاره قرار می گرفت، اما پس از به قدرت رسیدن محمود احمدی نژاد در ایران و صحبت های وی علیه این واقعه، هولوکاست بیش از پیش برای ایرانیان نمود پیدا کرد. 

هولوکاست واقعه ای است که گفته می شود طی آن در جریان جنگ دوم جهانی، آلمان نازی، تعداد زیادی از مخالفان عقیدتی خود را در اتاق های گاز به قتل رسانده است. مخالفان که از ملیت های مختلف و با عقاید گوناگون بوده اند. اما سالهاست که مقامات رژیم صهیونیستی معتقدند که در کشتار هولوکاست، فقط یهودیان کشته شده اند و تعداد یهودیان کشته شده در این واقعه را نیز بسیار زیاد معرفی می کنند. اکنون سالهاست که به بهانه هولوکاست، سران صهیونیست، از کشورهای مختلف جهان سالانه  غرامت های میلیون و میلیارد دلاری دریافت می کنند و با همین بهانه هم سرزمین دیگران را با مظلوم نمایی اشغال کرده اند. 

از روزی که رئیس جمهور ایران، موضوع هولوکاست را به چالش کشاند و خواستار تحقیق درباره این واقعه تاریخی شد،تبلیغات رسانه ای فراوانی درباره این موضوع علیه ایران به وجود آمد. تبلیغاتی که اتفاقا رد آن به تبلیغات کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال جاری در ایران هم رسیده است و مواضع اتخاذ شده در این ارتباط توسط برخی از افراد، مقامات صهیونیست را برای تغییر سیاست ایران در قبال این رژیم به تکاپو انداخته است.

ماجرا از آنجا شروع شده است که برخی از رسانه ها و برخی از کاندیداها هنگامی که می خواهند درباره سیاست خارجی دولت احتمالی خود سخن بگویند، به جای ترسیم چشم انداز سیاست خارجی کشور در چهار سال آینده، موضع خود درباره هولوکاست را تشریح می کنند و از آنجا که عموم این کاندیداها مخالف دولت کنونی هستند، به جای اینکه منطقی درباره هولوکاست و محکومیت سوء استفاده از این واقعه از جانب صهیونیست ها سخن بگویند از این طرف بام می افتند و آنقدر نرم درباره این سوء استفاده تاریخی صهیونیست ها از هولوکاست موضع گیری می کنند که سران آنان را به این فکر واداشته است که گویی بنا است اتفاقات خارق العاده ای در رابطه ایران و رژیم صهیونیستی به فرض به قدرت رسیدن این افراد به وجود آید. 

این در حالی است که سیاست مشخصی در این باره وجود دارد. ایرانیان هولوکاست را به صورت کلی انکار نمی کنند. اما سوء استفاده از این واقعه و بهره برداری تبلیغاتی افراطی از این واقعه به نفع ایده صهیونیزم را محکوم می کند. ایرانیان پژوهش و بررسی تاریخی حادثه ای چون هولوکاست توسط افراد بی طرف را نیازی اساسی برای پی بردن به حقیقت می دانند که تا کنون اجازه ای برای بررسی این موضوع داده نشده است. ایرانیان محاکمه کسانی که در این باره تحقیق می کنند و احتمالا بر اساس یافته های خود درباره این واقعه دچار شک و تردید می شوند را محکوم می کنند. ایرانیان واقعه هولوکاست را مجوزی برای اشغال سرزمین دیگری و آواره کردن مردم این کشور نمی دانند. آیا گفتن این عبارت برای برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری هزینه دارد که نمی گویند؟
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۵
انتشار یافته: ۴
صهیونیست ها سلطان مظلوم نمایی هستند و ما نباید طوری رفتار کنیم که ان ها را وادار به مظلوم نمایی و سوء استفاده از فضای بین المللی کنیم.
متاسفانه در سال های اخیر برخی صحبت های تند و تیز علیه اسرائیل و هولوکاست نه تنها کمکی به حل مسئله ی فلسطین نکرده است بلکه باعث مظلوم نمایی بیشتر صهیونیست ها و در نتیجه امتیازگیری ان ها از جامعه ی بین المللی شده است.
بهترین روش برای مبارزه با اسرائیل این است که بهانه ای برای مظلوم نمایی به دستشان ندهیم.
مشکل ایران با صهیون وقتی حل میشه که مشکل قران با اینا حل بشه ! و چون مشکل قران با اینا حل نمیشه و قران اینها رو دشمنان آشکار برای ما می داند مشکل ما باهاشون حل نمیشه .
به امید نابودی اسرائیل (وعده خدا حق است و این نابودی دور نیست)
بسیار عالی و منطقی بود
از تذکر به جای تابناک به سهم خودم متشکرم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست