بازدید 2478

قلب فوتبال در کوالالامپور مي‌تپد

روساي فدراسيون‌ کشورهاي مختلف با حضور در کوالالامپور مالزي براي شرکت در مهم‌ترين انتخابات ورزشي قاره کهن خود را آماده مي‌کنند.
کد خبر: ۳۱۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲ 30 April 2013
شايد اين روزها هتل مندرين اورينتال در شهر کوالالامپور مهمترين مکان ورزشي براي تمام فوتبال دوستان شده باشد و توجه همه افراد را به خود جلب کرده باشد. جايي که قرار است تا دو روز آينده رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا انتخاب شود. اين هتل يکي از بهترين هتل‌هاي کوالالامپور مالزي به حساب مي‌آيد و اهالي AFC آشنايي زيادي با اين مکان دارند. جايي که در سال‌هاي گذشته محل برگزاري انتخابات کنفدراسيون فوتبال آسيا بود.

به گزارش فارس، لابي اين هتل محلي براي تقابل و صحبت نامزدهاي مختلف با رؤساي فدراسيون است. رؤساي فدراسيون‌هاي کشورهاي مختلف وقتي وارد اين هتل مي‌شوند مورد استقبال نامزدهاي کنفدراسيون فوتبال آسيا قرار مي‌گيرند و با آنها خوش و بش مي‌کنند تا لابي اين هتل محلي باشد براي جمع کردن آراء انتخاباتي. علاوه بر اين در جاي جاي هتل نيز مکان‌هايي براي صحبت‌هاي نامزدهاي مختلف با افراد گوناگون تعبيه شده است. اتاق‌هايي که به سالن کنفرانس تشبيه شده و هر يک از نامزدها با رؤساي فدراسيون به گفت‌وگو مي‌پردازند.

در بين تمام نامزدهاي حاضر رقابت شيخ سلمان بن ابراهيم از بحرين و يوسف سرکال از امارات جدي‌تر است و تمام تلاش خود را اين دو رقيب انجام مي‌دهند تا به صندلي رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا تکيه بزنند، اما در اين بين تلاش قطري‌ها که نمي‌توانند به علت محروميت بن‌همام در پست رياست تلاش کنند قابل توجه است. قطري‌ها که اين پست را از دست رفته مي‌بينند تلاش مي‌کنند تا در هيئت اجرايي فيفا حضور يابند. هيئتي که تصميمات مهمي را از جمله ميزباني جام جهاني، داوران مسابقات و بسياري از موارد ديگر را بر عهده دارد. شيخ سلمان بن ابراهيم نيز در اين هيئت حضور دارد. او با نامزدي در اين هيئت قصد دارد علاوه بر گرفتن پست رياست عضو هيئت اجرايي فيفا هم شود.

هتل مندرين اورينتال علاوه بر ميزباني رؤساي فدراسيون‌هاي کشورهاي مختلف از نمايندگان شبکه‌هاي مختلف ورزشي نيز پذيرايي مي‌کند. جايي که شبکه‌هاي متعددي از کشورهاي مختلف و خبرگزاري‌هاي مهم به صورت کاملا فعال به پوشش خبري لحظه به لحظه اتفاقات در مالزي مي‌پردازند.

حضور شيخ احمد بن فهد رئيس شوراي المپيک آسيا نيز اعتبار اين انتخابات را بالا مي‌برد چرا که او به عنوان بالاترين مقام قاره کهن خود را به اين هتل رسانده تا نظارت کاملي بر اتفاقات اين انتخابات داشته باشد.

علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال به تنهايي وارد کوالالامپور شده و مورد استقبال شيخ طلال رئيس فدراسيون فوتبال قرار گرفت و لحظاتي با او صحبت کرد. همچنين قرار است فردا نبي، تاج، پروين و جمالي وارد هتل مندرين اورينتال شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم