بازدید 8776
دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ اروپا

پيروزي با ارزش چلسي و فنرباغچه مقابل حريفان

تیم‌های چلسی و فنرباغچه، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشتند. تیم چلسی با گل دقیقه پایانی لوییز، که با‌ یک ضربه آزاد، توپ را در گوشه دروازه بازل جای داد، به برتری با ارزش رسید. فنرباغچه موفق شد با یک گل، بنفیکا را شکست بدهد. «کورکماز» در دقیقه ۷۲ تک گل این دیدار را نیز درون دروازه تیم بنفیکا کرد.
کد خبر: ۳۱۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹ 26 April 2013
دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ اروپا با برتري تيم‌هاي چلسي و فنرباغچه برابر حريفانشان پیگیری شد.

به گزارش «تابناک»، در سوئيس تيم چلسي موفق شد با نتيجه دو بر يک، بازل را شکست دهد. در اين ديدار، نخست ويکتور موسي در دقيقه دوازدهم، چلسي را پيش انداخت تا نيمه نخست اين بازي با برتري مهمان به پايان برسد.

بنا بر این گزارش، در نیمه دوم مسابقه و در دقیقه ۸۷ فابین چار موفق شد از روی نقطه پنالتی گل تساوی بازی را به ثمر برساند، ولی در آخرین ثانیه‌های بازی، داوید لوئیز هافبک برزیلی چلسی موفق شد، گل دوم مهمان را به ثمر برساند تا چلسی دست پر از سوئیس برگردد.

اما تنها خبر ناگوار برای تیم میهمان این بود که اشلی کول، بازیکن کارکشته این تیم کارت زرد از داور ‌گرفت و نخواهد توانست در بازی برگشت به میدان برود. چلسی پس از سه هفته غیبت کول به دلیل مصدومیت تازه از وی استقبال کرد‌.

این گزارش در ادمه می‌افزاید، بازل در مرحله یک چهارم نهایی موفق شده بود، تاتنهام هاتسپر دیگر تیم انگلیسی را از گردونه مسابقات به در کند. فصل پیش نیز همین تیم سوییسی، باعث حذف منچستر یونایتد، قهرمان زودهنگام لیگ بر‌تر انگلیس در لیگ قهرمانان شده بود.

در دیگر دیدار این مرحله در ترکیه، فنرباغچه موفق شد با یک گل بنفیکا را شکست دهد. تک گل فنرباغچه را اگمان کورکماز (۷۲) به ثمر رساند. البته تیم ترکیه‌ای در دقیقه ۴۷ یک ضربه پنالتی را از دست داد.

در این دیدار که دقایقی پیش در ورزشگاه «شکرو ساراوغلو» شهر استانبول به پایان رسید، تیم فنرباغچه با یک گل حریف خود را شکست داد.

دیدار برگشت دو تیم فنرباغچه ترکیه و بنفیکا پرتغال هفته آینده در لیسبون برگزار خواهد شد.
بازی‌های برگشت این مرحله هفته آینده برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی