بازدید 14742
۹

نگاه شما: روی دیگر جزیره آشوراده

تنها جزیره شمال کشور که قابلیت های فراوانی برای توسعه گردشگری دارد به حال خود رها شده است
کد خبر: ۳۱۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰ 21 April 2013
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۹
واقعاً همینطوره
من عید آنجا رفتم و واقعا افسوس خوردم. اگر این جزیره هر جای دنیا دیگه بود الان میلیونها دلار ازش پول در آورده بودند. بازم بگید ما چرا اینقدر بیکار داریم !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
عزیزان
همانطور که در عکسها مشاهده می شود این منطقه حفاظت شده و پناهگاه حیات وحش است. راضی نشویم به خاطر درآمدزایی این ذخیره طبیعی فرزندانمان از بین برود.
این همه منطقه دیگر برای کسب درآمد هست، چه ضرورتی به استفاده تجاری از این منطقه است؟
خبرها حاکی از این است که کشور ترکمنستان قصد دارد در دریای خزر جزیره مصنوعی برای گردشگری ایجاد کند < و ما این جزیره طبیعی را داریم و از آن بهره ای نمیبریم
حوصله ام نیس چیزی بنویسم .. تابناک یه جوریش کن فقط لایک کنیم
نزدیکی به خشکی، وسعت زیاد، آب و هوای خوب، وجود جنگل و ... مزیتهایی هستند که این جزیره متروکه دارد.
كفر نعمت از كفت بيون كند...!
شرق مازندران کلی قابلیت گردشگری داره ولی بدبختانه هر دفعه یه چیزی مانع توسعه گردشگری شرق استان خصوصا بهشهر میشه.
شبه جزیره میانکاله چند برابر وسعت جزیره کوچک آشوراده هست و تالاب بین المللی میانکاله در کنار شبه جزیره میانکاله وجود داره.
در کنار میانکاله مکانهای تاریخی و مکانهای طبیعی زببای شرق استان خصوصا عباس آباد بهشهر فرصت بزرگی برای جذب گردشگره ولی با کمال تاسف گام های موثری در توسعه گردشگری این شهرستان برداشته نمیشه و طبق معمول وعده های بزرگ اما توخالی به مردم داده میشه.
بنده ساکن حوالی این جزیره اررزشمند در شمال کشورمان هستم . می خواستم بگم که این جزیره چه دلیلی داره که نمیتونه مثل جزیره های جنوب کشور شکوفا بشه و مورد استقبال میلونها ایرانی قرار بگیره از هر جهت نگاه کنیم پتانسیل لازم برای ایجاد مکانهای تفریحی ، تجاری ، و حتی صنعتی رو داره و میتونه باعث رونق و اشتغال زایی هزاران جوان بومی و غیر بومی این استان بشه ... چرا به این مکانهای ارزشمند رسیدگی نمیکنند و مورد حمایت قرار نمیدهند . قرار بود در این مکان تله کابینی بزنند و جنگلهای شهرستان کردکوی را به این جزیره مثلا وصل کنند یا محل عبور مرور ترانزیتی کشتی های باربری می خواست بشود یا پل توریستی از اسکله بندرترکمن به جزیره می خواستند بزنند .......
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی