بازدید 77467
از داوری ضعیف مظفری‌زاده تا جنجال بر سر زمان بازی‌های لیگ و حذفی

هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

محور اصلی برنامه دیشب ۹۰، پیرامون بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، هفته سی‌و‌ دوم لیگ بر‌تر و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و بحث بازی همزمان هفته ۳۳ و فینال جام حذفی بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که در دو دهه اخیر، کدام بازیکن بر‌ترین بودند: ۱ـ باقری، ۲ ـ عابدزاده، ۳‌ـ مهدوی کیا، ۴ ـ دایی، ۵ ـ عزیزی، که ‌نزدیک ۴۳ درصد به دایی، نزدیک ۲۰ درصد به عابدزاده، ۱۵ درصد مهدوی کیا، ۱۴ درصد به باقری ‌و ‌باقی به عزیزی رأی دادند.
کد خبر: ۳۱۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۶ 16 April 2013
دومین برنامه ۹۰ در سال ۹۲ از ساعت ده و چهل دقیقه آغاز شد؛ این برنامه‌ به مانند همیشه، دوشنبه شب‌ از شبکه سه پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته سی‌و دوم لیگ بر‌تر و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و حاشیه آن پرداخت.

به گزارش «تابناک»، در آغاز برنامه، سه بازی از نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد. 

در این باره باید گفت که محمد فنایی، کار‌شناس داوری و ‌مصطفی شجاعی، بازیکن سپاهان نوین، مهمانان این هفته برنامه نود بودند.

کارت‌های نابجا

محمد فنایی کار‌شناس داوری بر این باور بود که در بازی استقلال و سپاهان فرشید طالبی بی‌جهت بیرون شد و هر دو کارت زرد به وی اشتباه بود؛ افزون بر این که کارت زرد دوم به موسوی کار درستی نبود.

شجاعی در سخنان خود گفت: فوتبال خود را از تیم سپاهان نوین و زیر نظر ابراهیم چرخابی آغاز کردم. تیم سپاهان نوین بازیکنان بسیار خوبی داشت، ولی با فروختن امتیاز این تیم که به لیگ بر‌تر راه یافته ‌بود، بسیاری از بازیکنان این تیم فوتبال را‌‌ رها کردند.

شجاعی در ادامه ‌گفت: با آمدن لوکا بوناچیچ به تیم مس کرمان، اعتماد به من بیشتر شد و خوشبختانه توانستم جواب اعتماد مربیان را بدهم.

کنفرانس تلفنی!

در ادامه مهدی تاج، سرپرست سازمان لیگ، مدیران سرخابی‌ها و رحیمی مدیر عامل سپاهان مهمانان تلفنی برنامه ۹۰ بودند که درباره همزمانی بازی‌های دو هفته پایانی لیگ بر‌تر و نیز فینال جام حذفی به بحث پرداختند، قرار شد امروز سه شنبه در نشست هیأت رئیسه به این امر رسیدگی کنند.

تاج: امروز تکلیف مشخص خواهد شد

مهدی تاج در ادامه گفت: امروز تکلیف نهایی، مکان و زمان برگزاری فینال حذفی و برنامه دو هفته پایانی لیگ مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان: بازی هفته ۳۳ همزمان باشد

علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان در ارتباطی تلفنی با برنامه گفت: ما با فتح‌الله‌زاده و هواداران و ورزشکاران استقلال و پرسپولیس رفیق هستیم اما در بیست سال اخیر، همیشه این گونه بوده که دو هفته پایانی بازی‌های لیگ باید همزمان برگزار شود. اگر تقویم منظم باشد، دوستی‌ها حفظ می‌شود و این حق طبیعی ماست که دو هفته پایانی بازی‌های لیگ همزمان باشد.

وی در ادامه گفت: من به استقلال کاری ندارم و ضمن اعتراض پیشنهاد خود را ارائه دادم که سی‌ام فروردین بازی‌های هفته سی و سوم برگزار شود. پانزدهم اردیبهشت می‌شود بازی‌های هفته پایانی را ‌برگزار کرد.

مدیرعامل سپاهان در ادامه گفت: تیم ما باید پیش از ‌بازی که در جام باشگاه‌های آسیا دارد تمرین کند یا نه؟ این برنامه‌ای که من دادم. اشکالش چیست؟ ما می‌گوییم که بازی‌ها همزمان برگزار شود و به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گویم که ما پیش از بازی استقلال و فولاد خوزستان، فینال جام حذفی را با پرسپولیس، برگزار نمی‌کنیم.

رحیمی در پایان گفت: چرا نباید دو هفته پایانی لیگ بر‌تر همزمان برگزار شود؟ همیشه این گونه بوده و قرار است روز چهارشنبه در نشست هیأت مدیره باشگاه سپاهان در خصوص بسیاری از مسائل تصمیم‌گیری کنیم.

فتح الله زاده : برنامه ریزی مناسب است

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: همزمانی بازی‌ها در هفته‌های پایانی که قانون نیست؛ اما چرا آن زمان که بازیکنان ما در تیم ملی بودند و قرار بود دو روز پس از آن بازی کنیم، در این باره صحبتی نکردند؟ چرا وقتی که به سودشان است، درخواست انجام بازی‌های همزمان نمی‌کنند؟ اگر بازیکنان ما آماده بودند که در تهران به الهلال نمی‌باختیم!

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: کجای قانون آمده ‌که بازی‌های هفته‌های پایانی همزمان باشد؟ در بازی‌های آسیایی که مهم‌تر از بازی‌های داخلی ماست، بازی‌ها همزمان برگزار نمی‌شود.

سرپرست سازمان لیگ بر‌تر، میهمان تلفنی بعدی برنامه نود بود. وی در سخنان خود گفت: باشگاه سپاهان از ما خواسته ‌که هفته سی و سوم را سی فروردین، هفته پایانی پانزده اردیبهشت و فینال جام حذفی را در بیستم اردیبهشت برگزار کنیم. ما به دلیل اهمیت بازی‌های تیم ملی و اردوهایی که قرار است تیم ملی داشته باشد، برنامه ریزی کردیم که لیگ بر‌تر در تاریخ بیستم اردیبهشت تمام شود.

تاج در ادامه گفت: بنا بر آیین نامه، باید جام حذفی پیش از لیگ به پایان برسد و با توجه به اینکه احتمال صعود استقلال به مرحله بعد زیاد است، این تیم باید در تاریخ ۲۳ اردیبهشت نیز بازی کند.

وی خاطرنشان کرد: با جلسه‌ای که در سازمان لیگ با حضور نبی بهروان عزیزمحمدی و کاظمی داشتیم، بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که این برنامه‌ای که ارائه شده، کمترین آفت را دارد؛ افزون بر اینکه می‌توانیم بازی فینال جام حذفی را روز پانزدهم اردیبهشت و همزمان با بازی‌های لیگ بر‌تر برگزار کنیم.

سرپرست سازمان لیگ عنوان کرد: روز پنجشنبه جلسه‌ای با کی روش گذاشته‌ایم که قرار است، در آن نشست، به طور کلی برنامه‌ریزی لیگ آینده را ارائه دهیم و حتی می‌خواهیم مکان برگزاری فینال جام حذفی سال آینده را از اکنون اعلام کنیم.

تاج در پایان سخنانش گفت: مصوبه سازمان لیگ این است که دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ بر‌تر ‌‌همزمان برگزار شود. ما بدون ایراد نیستیم و درخواست سپاهان را بررسی می‌کنیم و در جلسه هیأت مدیره در این زمینه تصمیم ‌خواهیم گرفت.
 
مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس: بازی با ملوان زود‌تر برگزار شود

محمد رویانیان، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز در ارتباط تلفنی با برنامه نود گفت: سازمان لیگ در فشار است و سپاهان و استقلال نیز به دلیل حضور در جام‌های گوناگون، با فاصله کم بازی می‌کنند اما تیم ما در هجده روز آینده هیچ بازی نداریم. پیشنهاد ما این است که بازی‌های دو هفته پایانی همزمان برگزار شود و ما نیز با سخنان رحیمی موافق هستیم و درخواست دوم ما این است که بازی ما با ملوان در تاریخ هفتم یا هشتم اردیبهشت برگزار شود تا ما هجده روز بدون بازی نمانیم.

علی پروین در برنامه ۹۰!

علی پروین در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنامه ۹۰ گفت: «من به عادل خان فردوسی‌پور هم گفتم باید سه ساعت ‌در ‌برنامه بنشینم تا بتوانم قشنگ توضیح بدم و به مردم بفهمانم که فوتبال یعنی چی. اگر کمتر از این ‌وقت داده شود، اصلا نمی‌توان حرف زد. باید این قدری وقت باشد تا همه سخنانم را بگویم. نمی‌شود که بیایم و پس از ده دقیقه، عادل ‌بگوید، وقت تمام شد، بروید. سپس با اشاره به خبرنگار گفت که حرف تو دهنم نذار!

مرگ غم انگیز یک خردسال در مدرسه فوتبال

در بخشی از برنامه این هفته ۹۰ گزارشی از تخلف یک مدرسه فوتبال پخش شد که متأثرکننده بود.

بارها بحث نبود ‌نظارت کامل بر کارکرد مدارس فوتبال، ‌مطرح شده اما رخداهای تلخ نشان می‌دهد همچنان این معضل ادامه دارد.

در پی بوجود آمدن مشکل جدی برای یکی از کودکان عضو این مدرسه، مسئولان به جای انتقال سریع به بیمارستان، وی را با پراید به منزل بردند و با گذشت زمانی زیاد به همراه خانواده وی، راهی بیمارستان شدند اما به خاطر انتقال دیرهنگام به بیمارستان، این کودک جان باخت.
مسئولان متخلف برای فرار از پاسخگویی، مدرسه فوتبال را ‌تعطیل کردند.

خلاصه آن که پخش گزارشی از مناطق زلزله زده شهرستان دشتی بوشهر، دقایقی از برنامه نود را از آن خود کرد. حسین ماهینی، بازیکن بوشهری تیم پرسپولیس در ارتباطی تلفنی با برنامه نود درباره وضعیت مناطق زلزله زده استان بوشهر گفت: پس از بازی با ذوب آهن به بوشهر رفتم و از مناطق زلزله زده شهرستان دشتی بازدید کردم؛ اوضاع واقعا تأسف‌بار بود و امیدوارم، بتوانم با کمک باشگاه و سایر بازیکنان به مردم مناطق زلزله زده کمک کنیم.

گزارشی از وداع تلخ نفت آبادان

در ادامه برنامه نود، جمعی از هواداران نفت آبادان که تیمشان به دسته نخست سقوط کرده، گفتند، دیگر دوست ندارند در تیمشان بازیکنان خارجی بازی کنند. آن‌ها بر این باورند که نه مربی خارجی و نه بازیکن غیر بومی، نمی‌تواند هیچ کمکی به نفت آبادان بکند. آن‌ها از مدیر عامل باشگاه خواستند تا برای حضور در لیگ دسته اول و راهیابی دوباره این تیم به لیگ بر‌تر، بازیکنان بومی را در اختیار بگیرد.

پرسش و پاسخ نظرسنجی ۹۰

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که در دو دهه اخیر، کدام بازیکن بر‌ترین بودند:
۱ـ باقری
۲ ـ عابدزاده‌
۳‌ـ مهدوی کیا
۴- دایی
۵ ـ عزیزی

که در پایان نزدیک ۴۳ درصد به دایی، نزدیک ۲۰ درصد به عابدزاده، ۱۵ درصد به مهدوی کیا، ۱۴ درصد به باقری ‌و ‌باقی به عزیزی رأی دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۴۷
انتشار یافته: ۹۰
فوتبالی که جز بدهکاری و پولشویی چیز دیگری نداره، فایده نداره. همه توو این فوتبال یا بدهکار هستند یا طلبکار
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
مظفری کاری نکن که آه مردم دامنتو بگیره. آه مردم خیلی خطرناکه.
خدا حق ما سپاهانی هارو از شما استقلالیا می گیره انشاالله...
خسته شدم از این فوتبال کثیف که توش حق شهرستانی ها خورده می شه ...
همه داوری این بازی رو دیدن ...
اگه شما تهرانی ها ( استقلال و پرسپولیس ـ منظورم تیم های مظلوم دیگه تهرانی نیست ) هم پول .. خرج می کنین و فدراسیون و کمیته داوران و رسانه ها هم پشتتونه ما شهرستانی ها ( سپاهان و تراکتور و فولاد خوزستان و تمام تیم های مظلوم شهرستانی ) خدارو داریم که جای حق نشسته ...
انشاالله به کوری چشم دشمنای تیم های شهرستانی ، امسال هم سپاهان آبروی تیم های شرستانی رو نگه می داره ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
قهرمانی به چه قیمتی ؟ درسته که خیلی خرح کردید و باید جواب بدهید ولی ارزش کسب قهرمانی با بازی جوانمردانه خیلی بیشتره . باور کنید همین کارها باعث ضعیف شدن تیم ملی گردیده .
مممم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
شیر جوش بچه نده خوبیت نداره جایی که همه مسئولان ارشد فدراسیون اصفهانی هستن حداقل حقی از سپاهان ضایع نمیشه .........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
اگر استقلال هر سه روز یک بار بازی کنه فدارسیون خوبه اما واسه سپاهان اگه هر 4 روز یک بار بازی بذاره بده
خدایش برنامه ی که فدارسیون واسه بازی استقلال گذاشته رو ببین توی این تاریخ ها 20 الهال 23 گهر درود 26 سپاهان

فدارسیون یک تیم بی رمق جلو سپاهان گذاشت حالا نتونسید ببرید دیگه حرف بی خود نزنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
عادللللللللللللللللللللللللللللللل
فری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
تیمتون اگه تیم بود که تو آسیا 4 تا 4 تا نمیخورد آبروی ایرانو ببره . تو لیگم به لطف داور و فدراسیون بالایید سپاهانی خوش شانس دیشب شانس آوردین مگه نه باید 4 تا میخوردین
استقلال قهرمانه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
کل بازی تو قوطی بودین
داوری به نفع سپاهان بود نه استقلال
شانس باهاتون همراه بود وگرنه 6تا خورده بودین
محمدرضا خلعتبری هم باید اخراج میشد چون زیادی تو حاشیه میره
فاضل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
تورو خدا؟چطور تو جام حذفی داور اشتباه کرد خسرو حیدری رو اخراج کرد حق نبود این شد حق؟تو بازی دیروز سپاهان حرفی واسه گفتن نداشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
راست میگه این دوستمون حق سپاهان با وجود آقای تاج و آقای نبی که اصفهانی هستن بد جوری پایمال میشه نمونش هم همین بازی جام حذفی واقعا دل آدم برای این سپاهان مظلوم کباب میخواد!!!
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
خواهشا شما سپاهانی ها داداز ول خرجی نزنید که حالمون بهم می خوره.بروازمدیرعمل سابق بپرس ببین سالهای قبل پول ازکجامی اورده یا از مدیرعامل ذوب اهن بعد بیا نظر بده. عشق است پرسپولیس.
میترا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
فاضل یعنی نهایت سپاهان دیشب بود همین ؟؟؟عالی بودین واقعا !!!!!!!!!اصلا حرف نداشن واسه گفتن
قهرماني استقلال با اين داوري ها بي ارزش و توهين به هواداران ساير تيم هاست.قابل توجه پروفسور شواليه دكتر حاجي فتح اله زاده و قلعه نويي
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
ناشناس جان قرمزها هم كه همه اينكار هارو بعلاوه تغيير قوانين و مقررات به نفع خودشون انجام ميدن تازه توي پايين جدول دستو پا ميزنن. اگه لطف داورها نباشه مطمئن باش خيلي پايين تر هم خواهند رفت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
ممد جون دسته 3 دوست داری؟
برنامه خیلی بیشتر از اینا بوداااا... قضیه ی عابدینی رو هم نگفتید... فکر کنم شما هم خوابتون گرفته
عادل رئیس جمهوری شرکت کنه من بهش رای میدم.
همه شرکت کردند بیا شما هم شرکت کن.
پاسخ ها
shm سپاهانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
:D
کردستان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
راستی آقای فردوسی شورای شهر باید شرکت کنند یا نماینده تهران خدا وکیلی از رای اولیها خواهند بود با صراحت لهجه و قدرت انتقادی ایشان
داور بد بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددمثل همیشه بسود استقلال
پاسخ ها
ستاره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
دروغ میگییییییی؟؟؟/واقعا ؟؟؟؟؟چقد سپاهان بدشانسه !!!!!هیچکیم پشتش نیست همیشه با ستارهاش میاد بالا خوشبحالتون چه تیمی دازین :
داور برو .........با اين داوري غير ..اني و بي ...مت
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
شما داوری های دیگه این آقا رو در مقابل سپاهان ببینید. هرکاری میکنه تا سپاهان را ببازونه. چرا این فرد معلوم الحال را داور بازی سپاهان انتخاب می کنند؟
اس دق لال با قلعه نوعی فوتبال را خراب کرده
پاسخ ها
عطیه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
قلعه نوعی به تنهایی فوتبال رو داغون کرده وای به حال اینکه باشگاه استقلالم پشتشه.
استقلال قهرمان
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
این قهرمانی هیچ ارزشی نداره. چون با تلاش بدست نیومده.استقلال اگه داوری را نداشت هیچی نبود.ببین سپاهان چند فصل با چه شرایطی قهرمان شده. تمام بازیکناشا گرفتن، داوریها به ضررش ، فدراسیون بر ضدش و آخر هم قهرمان می شد. این قهرمانی دلچسبه
112
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
. قهرمانی با طعنه و کنایه مسلما برای استقلالی ها خوشایند نیست.
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
آخه اگه یه بار بود میگفتیم شاید اشتباه داوریه ولی آخه چرا همیشه اشتباه داوری به نفع استقلاله؟؟؟؟
واقعا با دیدن گریه های مظلومانه طالبی حالم گرفته شد
تلسكوپ چيست؟
وسيله ايست كه پرسپوليسي ها با آن صدر جدول را نگاه ميكنند.
پاسخ ها
arian
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
آدم ششم باشه سرش بالا باشه بهتره تا با داور اینجا باشه ! از تیم 10 نفره به زور مساوی بگیره !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
نا داوري چيست؟
وسيله ايست كه اس ... لا ليا با آن صدر جدول را چسبيده اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
وا ؟ چه عقده ای !!!
واقعا با دیدن گریه های مظلومانه طالبی حالم گرفته شد یعنی چقدر یه داور میتونه ظالم باشه
...ر اس تق لال و سپاهان فقط پرسپوليس قهرمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
تو اين وسط چي ميگي؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
پرس پول لیس قهرمان
البته قهرمان جام ولایت
عشق است پرسپولیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
بشين بينيم با
بعنوان يك استقلالي از داور تشكر فراوان دارم. بدون الطاف داوران قهرماني ممكن نيست
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
کدوم لطف؟شما خودتو استقلالی جا نزن
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
بعنوان یک پرسپولیسی از وزارت ورزش، کمیته داوران و کمیته انضباطی!!! تشکر فراوان دارم. بدون الطاف آنها ما مقام ششمی را هم نداشتیم.
تموم تیم های ایرانی سروته یه کرباسند فاتحه همو رو باید خوند.
داور .............
عشق است تیم های شهرستانی....

ملوان ..تراکتور .. فولاد .. سپاهان ...و ...
سلام ، فقط دوشنبه ، فقط نود ، فقط عادل ، فقط قرمز .
به اميد خدا استقلال قهرماني در ليگ برتر و ليگ آسيايي را جشن مي گيره.
استقلال هورا استقلال هورا
قهرمانی قلعه نوعی همیشه همین جور بوده باکمک داور....اگر داوری ها درست بود قلعه نوعی هیچ وقت وبا هیچ تیمی سوم هم نمی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
بهت حق می دم! همیشه زیر سایه استقلال و قلعه نویی بودن و موندن واسه شما خیلی درد داره.
عادت کردیم اگه تیمی خوب بازی میکنه بگیم داور و لابی.اسقتلال هم زیبا بازی کرد و هم حتی حقش برد بوده.از امیر قلعه نوعی که یک مربی خوب داخلی است حمایت کنیم . فرهنگ تماشگر و هواداری داشته باشیم.
به هر حال داور انقدر در حق استقلال لطف کرد تا بتونه نتیجه را مساوی کنه . هفت دقیقه وقت اضافه . اخراج طالبی و..........
یاشاسین سپاهان
یاشاسین تراکتور
سلام
من موندم چرا اسم علی کریمی نبود تو لیست

اگر بود صد در صد اون بیشترین رای رو داشت
توی ایران چنین بازیکنی نبوده و نخواهد بود
تو فدراسيون استقلالي بايد هم استقلال قهرمان بشه . واقعا داوري هميشه يار دوازدهم استقلال بوده.
من ديشب نود رو نديدم و نتونستم به دايي راي بدم . عشق است شهريار اسطوره
خدایی ای پرسپولیسیا چه رویی دارن اینجا میان حرف می زنن :))))
بابا ما که حرفی نزدیم بهتون خودتون تنتون میخاره هاااااااا
همان اول لیگ استقلال را قهرمان اعلام می کردند نیازی به این همه هزینه نداشت بخدا سر سپاهان را بریدند
آقای مظفری زاده کاش بیشتر دقت میکردی.آیا وجدان درد نگرفتی؟داور فوتبال قاضی است و قاضی باید عادل باشد.امیدوارم شبها راحت بخوابی.
شایدبراشون زشت که برای چهارمن بار یه تیم اصفهانی قهرمان شد
اگر حق شهرستانی ها خوردنی بود سپاهان 3 با رقهرمان نمی شد
درود بر علی دایی champion
خب اگه ريگي به كفش اقايون نيست چرا با همزماني بازي ها مخالفت ميكنيد؟ مگه براي باشگاها فرقي هم ميكنه كه در زمان ابزي با تيم مقابل، دو تا تيم ديگه هم با هم بازي بكنن؟ پس معلومه احتكال گاوبندي و تباني هست كه دوست ندارن اين موضوع حل بشه. در ضمن اين تصميم را بايد فدراسيون و سازمان ليگ بگيره و باشگاه ها نبايد به جون هم بيافتند.
از اول فصل داوری ها همین طوره کجا به ضرر استقلال بوده بگین ما هم بفهمیم. کدوم داور به نفع استقلال نگرفته ؟ پنالتی های آخر بازی رو همیشه به نفع کی گرفتن؟ فردا اگه خدای نکرده قهرمان هم بشه که انشاالله نمیشه نمیگن که با داوری در همه بازی ها قهرمان شد میگن بازیکن های با غیرت قهرمان شدند. نمیدونم به خدا چطور روشون میشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
ماشاأالله به این رو!!!!!!!!
استقلال قهرمان لیگ پرسپولیس قهرمان جام حذفی
مسولان لطف كنند اين قاتلان مدرسه فوتبال را به سزاي عملشون برسونند.

بعد من موندم اين صندوق مهر امام رضا(ع)
چه ربطي به نود و فوتبال داره كه پول ملت رو بذل و بخشش ميكنه و جايزه مسايقه پيامكي رو به عهده ميگره.
پاسخ ها
عطیه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
یکی جواب بده.راست میگه چرااین کارومیکنن؟
واقعا" چرا ما ورزش را در فوتبال و فقط در دو تیم استقلال و پرسپولیس خلاصه کرده ایم اگر این پولهای که در سالهای اخیر خرج این تو تیمها شده بود خرج تیمهای دسته دومی شهرستانها میشد الان این تیمها
در حد لیگهای برتر اروپا بازی میکردند بیائید فکر تمام ورزش باشیم
مسولان لطف كنند اين قاتلان مدرسه فوتبال را به سزاي عملشون برسونند.

بعد من موندم اين صندوق مهر امام رضا(ع)
چه ربطي به نود و فوتبال داره كه پول ملت رو بذل و بخشش ميكنه و جايزه مسايقه پيامكي رو به عهده ميگره.
عشق است استقلال
سازمان محترم لیگ در صدد قهرمان کردن تیم سپاهانه.قابل توجه زردهای عزیز
روزی بود روزگاری بود یک تیم .....بود.
رفت پیش خسروانی برای قهرمانی
آخه این چه فوتبالیه که سپاهان ارائه میده نود دقیقه مانند بحرین زیر توپ زدند ووقت کشی کردند البته وقتی هم یازده نفره بودند کارخاصی انجام ندادند بخدا اگه طالبی اخراج نمیشد استقلال راحت تر بازی میکرد . یه بار دیگه بازی رو نگاه کنید وبدونه احساسات قضاوت کنید .
ابن همون برنامه نیست که برای زلزله آذربایجان گفت پیامک بدید تا پولش برای کمک جمع شه؟ انتظار بود در حق مردم بوشهر هم این کار رو می کردن
استقلالیها مواظب صدر جدولشون باشند که با کمک داور قهرمان بشند وگرنه که پرسپولیس کاری بهتون نداره
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
آخرین باری که پرسپولیس اومد صدر جدول کی بود؟شما حواست به رتبه شش باشه
اسمان همیشه ابی است
اگر داورا نبودن تا حالا تلسکوپ نمی ذاشت استقلال صدر جدول را ببینه دوباره میرفتین دسته سه
تمام گزینه های نظرسنجی پرسپولیسین!!!
ایول!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
اونایی که منفی دادن فوتبالیست از قلم افتاده ای مد نظرشون بوده !!؟؟ لابد منصوریان و مجیدی !
زره بين چيست؟
وسيله اي كه استقلالي ها با اون پايين جدول را نگاه ميكنند.
توی این فوتبال نه صعود به جام جهانی است ونه بالارفتن در رنکینگ جهانی و نه آینده محوری - فقط جیب یکسری آقایان ....
توی این فوتبال نه صعود به جام جهانی است ونه بالارفتن در رنکینگ جهانی و نه آینده محوری - فقط جیب یکسری آقایان ....
فوتبالی که با سیاست همراه باشه .فوتبال کثیف ودولتی است.
ان شاالله استقلال قهرمان لیگ سپاهان حذفی پرسپولیس سوراخ
من نميدونم هوادار تيمي كه زوري تو رده ششم وايستاده چه جوري روش ميشه نظر بده و سپاهانيا اينو بدونند جام مال ماست الكي داور ... بهانه نكنيد دنيا استقلال
بهترین بازیکنان لیست برنامه نود پرسپولیسی هستند . اس اس یا رو.....تون ......
اه اه اه اسم فوتبال که بیاد بالا میارم
فوتبال پاک ها ها ها ! یادش بخیر بستنی پاک!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی