بازدید 4488

اگه سیگار نداری پس پولاتو رد كن بیاد!

کد خبر: ۳۱۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹ 13 April 2013
با تلاش ماموران كلانتری 151 یافت آباد دو جوان شرور كه در بوستان های خلوت محدوده شادآباد اقدام به زورگیری از شهروندان می كردند، شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرگرد عطاءالله سینكایی امروز در گفتگو با خبرنگار ما به دستگیری دو جوان زورگیر اشاره كرد و در تشریح جزییات این پرونده اظهار داشت:ساعت 17روز 20 فروردین ماه  حسب اعلام مركز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ وقوع یك فقره سرقت به عنف در خیابان وثوقی داخل بوستان لادن به كلانتری 151 یافت آباد اعلام و با توجه به حساسیت موضوع به سرعت در دستور كار قرار گرفت.

با اعلام این خبر ماموران گشت 110 این یگان بلافاصله به محل اعزام شده و به بررسی موضوع پرداختند.در همین حین مرد جوانی هراسان و نگران خود را به واحد گشت رساند و ضمن معرفی خود به نام 'مرتضی' به ماموران اظهار داشت:دقایقی پیش در حالیكه بر روی نیمكت نشسته و سرگرم خواندن روزنامه بودم ناگهان دو جوان در سمت چپ و راست من نشستند و از بنده درخواست سیگار نمودند به آنها گفتم من سیگاری نیستم و سیگار هم ندارم آنها گفتند پس به ما پول بده كه با مشاهده چنین وضعیتی از آنها جدا شده و محل را ترك كردم.

شاكی ادامه داد:'هنوز چند دقیقه ای از آنان فاصله نگرفته بودم كه ناگهان آن دو جوان از پشت سر به من حمله كرده و یكی از آنها دستهای من را گرفت و دیگری با تهدید چاقو ضمن ضرب و شتم بنده گوشی موبایل مرا به زور به سرقت بردند كه از طریق مسولین بوستان با پلیس 110 تماس گرفته و موضوع را اطلاع دادم.

به دنبال اظهارات مالباخته ماموران پس از اینكه از صحت گفته های وی مطمئن شدند ضمن گرفتن مشخصات ظاهری سارقان بلافاصله موضوع را از طریق مركز پیام كلانتری به تمامی واحد های گشتی مسقر در سطح محدوده اطلاع داده و عملیات طرح مهار را به اجرا گذاشتند.

هنوز چند دقیقه ای از اجرای طرح مهار نگذشته بود كه یكی از واحد های گشتی با توجه به مشخصاتی از متهمان در اختیار داشت آنان را در یكی از خیابان های منطقه رویت كرده و در صدد دستگیری آنان بر می آید.

سرگرد سینكایی ادامه داد متهمان كه از حضور پلیس آگاه شده بودند پا به فرار گذاشته و به سرعت متواری شدند كه در نهایت طی یك تعقیب و گریز كوتاه پلیسی هر دو متهم دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به كلانتری منتقل شدند.

با انتقال متهمان به كلانتری آنان در یك مواجهه حضوری از سوی شاكی مورد شناسایی قرار گرفته و در نهایت علی رغم انكار هرگونه اعمال مجرمانه در بازجویی های پلیسی لب به سخن گشوده و به جرم خود مبنیب بر سرقت به عنف معترف شدند.

كلانتر 151 یافت آباد در پایان خاطرنشان كرد:با اعترافات صریح متهمان كه دو جوان 19 و 21 ساله به نام های 'محمدرضا' و 'علیرضا' هستند پرونده این دو جوان شرور برای تحقیقات بیشتر و كشف سایر جرایمشان در اختیار كارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی