بازدید 4895
۲

دستگيري مرتضي شرور و نوچه‌هايش

کد خبر: ۳۱۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸ 13 April 2013
فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران از دستگيري سه نفر از اراذل و اوباش اين منطقه در طرح ضربتي برخورد با اراذل و اوباش خبر داد.

به گزارش ایسنا، ناصر اصلاني با بيان اينکه ماموران پليس اطلاعات و امنيت اين فرماندهي چندي پيش اطلاعاتي از فعاليت يک باند در زمينه‌هاي تهيه و توزيع مشروبات الکلي،‌توزيع مواد مخدر، سرقت و شرارت به دست آوردند گفت: بر اساس اطلاعات دريافتي اعضاي اين باند در فاز يک شهرک انديشه اقدام به فعاليت‌هاي مجرمانه خود مي‌کردند.

وي با بيان اينکه با به دست آمدن اطلاعات فوق و شناسايي محل فعاليت اين باند ، مراقبت‌هاي شبانه روزي و نامحسوس پليس آغاز شد گفت: با اقدامات صورت گرفته از سوي پليس، سرانجام يکي از اراذل و اوباش سابقه دار به نام «مرتضي» به همراه دو نوچه خود به نام هاي «سعيد» و «پيمان» را در داخل يک دستگاه خودروي سواري پرايد مشکي رنگ دستگير کردند.

وي با بيان اينکه با هماهنگي مقام قضايي مخفيگاه متهم رديف اول مورد بازرسي قرار گرفت، گفت: در اين محل 646 گرم حشيش، پنج قبضه قمه و يک دستگاه ترازوي توزين مواد مخدر کشف و ضبط شد. اصلاني با تاکيد بر برخورد پليس با مخلان نظم و امنيت گفت: طرح برخورد با اراذل و اوباش به منظور در هم شکستن ابهت پوشالي معترضان به نظم و امنيت جامعه و کنترل اراذل و اوباش شناسنامه دار به مرحله اجرا درمي‌آيد.

وي خطاب به اراذل و اوباش عنوان کرد که پليس با جديت تمام مانع هر گونه عرض اندام و قدرت نمايي پوشالي آنان خواهد بود چرا که غرب استان تهران به هيچ وجه جاي امني براي جولان دادن آنان نخواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
توبه گرگ مرگه اعدام دوبار هم موافقم
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی