بازدید 16760
مهدی دواتگری در گفت‌وگو با «تابناک»؛

کمیسیون‌ درباره‌ قرائت‌ گزارش‌ حادثه قم‌ تصمیم‌ می‌گیرد

جمع‌بندی نهایی توسط اعضای «کمیته پیگیری حوادث قم» در اختیار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار خواهد گرفت تا درباره قرائت و یا عدم قرائت گزارش در صحن علنی مجلس تصمیم‌گیری شود.
کد خبر: ۳۱۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴ 03 April 2013
چندی پیش و بلافاصله پس از استیضاح جنجالی وزیر کار در مجلس شورای اسلامی، حادثه‌ای عجیب در قم به وقوع پیوست که باعث برهم خوردن و اختلال در سخرانی رئیس مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش «تابناک»، وقوع چنین حادثه‌ای در حالی رخ داد که شماری از رسانه‌ها، اخلالگران را مرتبط با طرفداران دولت و حتی برخی از نمایندگان مجلس نسبت دادند و حتی پس از یک ماه فیلمی نیز در یکی از سایت‌های خبری منتشر شد که به بررسی و معرفی عاملان آن می‌پرداخت.

به همین منظور کمیته‌ای در مجلس تشکیل شد که به ابعاد این ماجرا می‌پرداخت؛ این کمیته متشکل از چهار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بود‌ و به نظر می‌رسد ‌بررسی این پرونده به مراحل پایانی خود رسیده ‌و هفته آینده آماده ارائه باشد.

مهدی دواتگری، نماینده مردم مراغه و عضو کمیسیون امنیت در این باره ‌‌گفت: پرونده بررسی حوادث ۲۲ بهمن قم، هفته آینده جمع‌بندی خواهد شد.

این نماینده ادامه داد: این پرونده که از مدتی پیش توسط برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی می‌شد، به پایان رسیده و در مرحله جمع‌بندی نهایی است‌.

این نماینده تصریح کرد: کمیته چهار نفره به سرپرستی منصور حقیقت‌پور در کمیسیون امنیت تشکیل شد و دیگر اعضای آن عبارتند از: جواد جهانگیر‌زاده، نقوی حسینی و مهدی دواتگری.

این عضو کمیته بررسی تصریح کرد: این پرونده پس از جمع‌بندی نهایی توسط اعضای «کمیته پیگیری حوادث قم» در اختیار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار خواهد گرفت تا درباره خواندن یا نخواندن گزارش در صحن علنی مجلس تصمیم‌گیری شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی