بازدید 3167

کرانچار: انگیزه زیادی داریم

کد خبر: ۳۱۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱ 01 April 2013
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیمی پیدا نمی‌شود که در برابر خط میانی ما دوام بیاورد و بتواند آن را متوقف کند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل الاهلی گفت: قبل از اینکه به سراغ صحبت کردن در خصوص این مسابقه بروم، آرزوی سلامت و موفقیت برای شما خبرنگاران و اهالی رسانه در سال جدید را دارم و همچنین برای خودمان نیز آرزوی سلامت دارم و امیدوارم در سال جدید به سمت موفقیت و بهتر شدن پیش برویم.

کرانچار در ادامه گفت: در زمان قرعه‌کشی این مسابقات من خوشحال نشدم از اینکه با تیمی مثل الاهلی هم‌گروه شدیم. چرا که این تیم، تیم بسیار خوبی است و نفرات خوبی را در اختیار دارد. اما با وجود کسب نتیجه مساوی در فصل گذشته مقابل این تیم، امیدوارم که بتوانیم فردا یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

همچنین در این کنفرانس راجع به اینکه کرانچار 9 بار است در اصفهان با تیم‌های عربی مسابقه داده و نباخته است و اینکه آیا این امر باعث روحیه دو چندان تیم سپاهان نخواهد شد،‌ سؤال شد که سرمربی سپاهان در پاسخ گفت: همینکه در این مسابقات حضور داریم، انگیزه زیادی به ما می‌دهد، اما با وجود زمان کوتاه برای ریکاوری تیم و 120 دقیقه مسابقه تمام عیار با تیم خوب استقلال از آمادگی خوبی برخورداریم و از بازیکنان‌مان انتظار می‌رود که با بازی خوب و سازنده خود نتیجه خوبی را در این بازی برایمان رقم بزند.

کرانچار همچنین در خصوص مصدومان و محرومان سپاهان در بازی فردا اظهار داشت: تاکنون مشکل خاصی نداشته‌ایم و امروز هم تمرین داریم ولی نمی‌دانم تا آخر تمرین اتفاقی خواهد افتاد یا نه،‌خلعتبری هم دیروز خوب تمرین کرد و مشکل و گلایه‌ای برای بازی کردن نداشت.

وی در پاسخ به این پرسش که هافبک‌های سپاهان قدرتمند هستند و تمام تیم‌ها برای مهار خط هافبک زهردار سپاهان به میدان می‌روند و نظر وی در این خصوص گفت: همه تیم‌ها می‌توانند بازی‌های ما را ببینند و مشاهده کنند که هر کدام از خط هافبک‌های ما با خلاقیت و با بازی‌سازی مناسب خود به گونه‌ای مهاجمان نوک ما را تغذیه می‌کنند و فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و آنها می‌توانند برای مهار ما دست به بازی تدافعی بزنند اما تیمی پیدا نمی‌شود که در برابر خط میانی ما دوام بیاورد و بتواند آن را متوقف کند.

کرانچار در پایان راجع به اینکه خط دفاعی الاهلی بهترین خط دفاعی عربستان است، اظهار داشت: این موضوع را قبول دارم ولی اگر شما بازی قبل ما را با این تیم دیده باشید دیدید که چقدر موقعیت روی دروازه این تیم خلق کرده‌ایم و با بدشانسی این بازی با تساوی به پایان رسید.

همچنین در این کنفرانس شهاب گردان، دروازه‌بان سپاهان نیز حضور داشت و گفت: تجربه 2 بازی در لیگ قهرمانان و حضور در فینال را دارم، تیم‌های خوبی در این لیگ حضور دارند ولی ما کاملا آماده بازی هستیم و مشکلی برای رویارویی با هیچ تیمی نداریم اما به خاطر از دست دادن امتیاز در بازی قبل نیاز کامل به 3 امتیاز این بازی داریم.

گردان در پایان در خصوص اینکه روند رو به رشد خود در سپاهان را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: من هنوز مدیون این تیم هستم و امیدوارم با قهرمانی سه‌گانه با این تیم بتوانم دینم را به سپاهان ادا کنم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و الاهلی امارات در دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت 20:30 به میزبانی سپاهان برگزار می‌شود.

سپاهان هم‌اکنون با 3 امتیاز از 2 بازی در رده دوم جدول رده‌بندی گروه سوم این رقابت‌ها جای دارد و الاهلی با 6 امتیاز از 2 بازی صدرنشین است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست