بازدید 2788

درخواست منصوریان از ایرانیان مقیم قطر

کد خبر: ۳۰۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱ 21 March 2013
سرمربی تیم زیر ۲۲ سال ایران از از ایرانیان مقیم قطر خواست برای تشویق تیم ملی به استادیوم بیایند.
به گزارش افکارنیوز، تیم ملی زیر ۲۲ سال که برای شرکت در تورنمنت ۴ جانبه به قطر آمده است، دیروز وارد دوحه شد. علیرضا منصوریان در گفت و گو با سایت فدراسیون در این باره اظهار کرد: تیم ملی زیر ۲۲ سال ۲۹ اسفند و ساعت ۱۴ وارد دوحه شد و در هتل ویندهام گراند ریجنسی مستقر شد و پس از صرف ناهار و استراحتی کوتاه، اولین تمرین خود را در راس ساعت ۱۹ در محل کمپ تیمهای ملی قطر برگزار کرد. البته تیم های ایران، ترکیه و مراکش در همین هتل مستقر هستند.

سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: جلسه هماهنگی دیدارها دیروز صبح و ساعت ۱۰:۳۰ صبح برگزار شد که نمایندگان تیم های ایران، قطر، مراکش و ترکیه در آن حضور داشتند و کنفرانس مطبوعاتی تیم ها هم ساعت ۱۳ برگزار شد که از ایران من و محسن مسلمان به عنوان کاپیتان تیم ملی در آن حضور داشتیم.

منصوریان در خصوص بازی امروزشان مقابل مراکش گفت: بازی سختی مقابل نماینده آفریقا داریم، اما برای این دیدار آماده شده ایم و از مردم عزیزی که در قطر حضور دارند درخواست می کنم که برای دیدن بازی ملی پوشان به استادیوم بیایند و آن ها را تشویق کنند.

منصوریان در پایان در خصوص مراسم تحویل سال در قطر گفت: این مراسم برای ما و بازیکنان حال و هوای خاصی داشت و برای این بازیکنان جوان و به رسم همه مردم عزیزمان در ایران، سفره هفت سین گذاشتیم و همه با هم دعای تحویل سال را قرائت کردیم و پس از برگزاری مراسم و صرف چای و شیرینی در داخل هتل، ملی پوشان به اتاقهای خود رفتند. البته جا دارد حلول سال نو را به همه مردم عزیزم تبریک بگویم و از خداوند بزرگ برای همه آنها آرزوی سالی خوش و همراه با سلامتی و موفقیت را مسئلت دارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست