بازدید 16364
۱

برادر «دالتون» در دام پلیس

کد خبر: ۳۰۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۶ 19 March 2013
شرور سابقه‌دار در حالی كه با قرار وثیقه آزاد و سرقت‌ها و شرارت‌های خود را آغاز كرده بود، دستگیر شد.

به گزارش جام‌ جم، سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان كرج گفت: بیست و دوم اسفند ماموران كلانتری 26 ماهدشت هنگام گشتزنی در بلوار اصلی شهر به سرنشین خودروی زانتیای بژ رنگ مشكوك شدند و با استعلام شماره پلاك آن متوجه شدند خودرو سه روز پیش در شهریار سرقت شده است.

وی افزود: ماموران برای بررسی بیشتر به خودرو دستور ایست دادند ولی سرنشین آن به سمت كوهپایه‌های ماهدشت متواری شد.

سرهنگ خیرخواهان خاطرنشان كرد: با تعقیب و گریز و اعزام نیروهای كمكی، راننده ناچار خودرو را متوقف كرد و پیاده به سمت تپه‌های ماهدشت متواری شد.

وی افزود: با ادامه تعقیب و گریز، متهم برای فرار با استفاده از یك قبضه سلاح به ماموران نیروی انتظامی تیراندازی كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان كرج اضافه كرد: در ادامه تیراندازی‌ها، ماموران با شلیك گلوله‌ای به پای متهم، وی را متوقف و دستگیر كردند.

وی ادامه داد: با انتقال خودروی سرقتی به كلانتری، ماموران موفق به كشف تعدادی قیچی قفل‌بری، چاقوی آغشته به خون و یك عدد دوربین نقشه‌برداری شدند.

سرهنگ خیرخواهان تصریح كرد: پس از انتقال متهم به بیمارستان و بازجویی مشخص شد این فرد به نام مجتبی یكی از اراذل و اوباش سابقه‌دار كرج و برادر دوقلوی متهم دیگری معروف به دالتون است كه چندی پیش از سوی ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد. وی اضافه كرد: این دو برادر از اراذل و اوباش شاخص و شناسنامه‌دار هستند كه به علت پرونده‌های متعدد كیفری مدت‌ها در زندان به سر می‌بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان كرج تاكید كرد: این فرد كه بتازگی و با قید وثیقه از زندان آزاد شده بود، سه روز قبل از دستگیری اقدام به سرقت خودروی زانتیای یكی از كارخانه‌داران صفادشت و همین‌طور سرقت به عنف دو مغازه در محدوده محمدشهر به ارزش 32 میلیون تومان كرده بود. خیرخواهان ادامه داد: این متهم دارای سه فقره سابقه كیفری است و در بازجویی به چند فقره زورگیری، سرقت از منازل و برخی سرقت‌های دیگر نیز اعتراف كرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
در خبر اظهار شد متهم با استفاده یک قبضه سلاح به سوی ماموران تیراندازی کرد ۰ اما در کشفیات چاقو و دوربین نقشه برداری و قیچی قفل بری قید شد پس سلاح چی شد ؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی