بازدید 3854

تشدید کنترل اراذل و اوباش در نوروز 92

کد خبر: ۳۰۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷ 11 March 2013
رییس پلیس پیشگیری ناجا از تشدید کنترل اراذل و اوباش در نوروز و نصب دوربین‌های مانیتورینگ مناطق کور وآلوده در سال 92 خبرداد.

به گزارش ایسنا،‌ سردار تقی‌مهری صبح دوشنبه در حاشیه نهمین همایش روسای پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در مورد اقدامات این پلیس برای چهارشنبه آخرسال به ایسنا گفت: چهارشنبه آخرسال که همان سه‌شنبه 29 اسفندماه است، پلیس برنامه ویژه‌ای برای برقرار کردن نظم و امنیت دارد.

وی با بیان اینکه این پلیس، برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی با تمام توان برای ایجاد آرامش و برقراری نظم و امنیت در معابر و میادین در صحنه حضور دارد، گفت: سازماندهی و تشدید حضور فیزیکی پلیس در این ایام برای جلوگیری از برهم زدن نظم و امنیت و آسیب‌رساندن به رهگذران و شهروندان در دستور کار قرار دارد.

رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه پلیس برنامه‌های پیشگیرانه‌ای را برای عدم مزاحمت برای شهروندان در دستور کار دارد، گفت: خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته شاهد اقدامات کمتری بوده‌ایم و به نظر می‌رسد با مشارکت مردم شاهد کاهش آسیب‌ها در این شب باشیم.

وی با بیان اینکه برخی افراد سودجو برای کسب مال اقد ام به احتکار و ساخت موادمحترقه غیراستاندارد می‌کنند گفت: پلیس، پیشگیری از وقوع حوادث را در دستور کار قرار دارد و با ایجاد راه‌بندان در این مراسم برخورد می‌کند.

رییس پلیس پیشگیری ناجا درباره کنترل اراذل و اوباش در ایام نوروز به ایسنا گفت: هماهنگی‌ درباره کنترل اراذل و اوباش فی‌مابین تمامی پلیس‌ها انجام شده و همان‌گونه که در ماه‌های اخیر شاهد بودیم،‌ پلیس با شدت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی با اشاره به حضور فیزیکی و همچنین استقرار گشت‌ها برای کنترل نظم و امنیت و برخورد با مزاحمان گفت: هماهنگی 100درصدی بین همه پلیس‌ها برای کنترل اراذل و اوباش صورت گرفته است.

وی در مورد اولویت‌های سال 92 این پلیس گفت:‌ تقویت پلیس افتخاری، تقویت نگهبان محله و تقویت گشتی‌ها، یگان امداد، کلانتری، ارتقاء سطح استانداردسازی رفتار پلیس در دستور کار قرار دارد.

رییس پلیس پیشگیری ناجا همچنین استفاده از تجهیزات فنی همچون GIS‌ را یکی دیگر از اولویت‌های این پلیس در سال 92 عنوان کرد و گفت: استفاده از دوربین‌های کنترل معابر نیز یکی دیگر از اولویت‌ها است.

مهری درباره تفاوت این دوربین‌ها با دوربین‌های راهور به ایسنا گفت: بهره‌گیری مشترک از دوربین‌های راهور و پلیس پیشگیری صورت می‌گیرد اما در برخی نقاط کور که جرایم بیشتری در آن رخ می‌دهد و همچنین کنترل محدوده‌های آلوده توسط دوربین مانیتورینگ می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی