بازدید 5151
حاشیه‌ دیدار تراکتورسازی و الجزیره

تعجب اماراتی‌ها از جو ورزشگاه

کد خبر: ۳۰۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸ 26 February 2013
 بازیکنان تیم فوتبال الجزیره امارات از جو ورزشگاه بسیار متعجب شده بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تراکتورسازی در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16:30 امروز به مصاف الجزیره امارات می رود.

*بازیکنان الجزیره ساعت 14:50 وارد ورزشگاه شدند. آن ها قبل از رفتن به رختکن درون زمین رفتند تا با جو ورزشگاه آشنا شوند. به محض ورود الجزیره ای ها به زمین هواداران تیم تراکتورسازی را به شدت تشویق کردند. کاملا معلوم بود که بازیکنان الجزیره تحت تأثیر جو ورزشگاه قرار گرفتند، آن ها که از شور هواداران به شدت تعجب کرده بودند با تلفن های همراه خود از هواداران فیلم برداری کردند.

*یک خبرنگار آلمانی جهت تهیه گزارش برای یک مجله آلمانی از فوتبال ایران به ایران آمده است. او امروز در این راستا در ورزشگاه یادگار امام حضور یافته بود. نکته جالب حضور این خبرنگار این بود که او بدون  ID کارت در ورزشگاه حاضر شده بود و اعلام می کرد دیروز به باشگاه تراکتورسازی رفته اما برای او نتوانستند ID کارت صادر کنند و امروز مسؤلان نیروی انتظامی شرایط حضورش در جایگاه را فراهم کردند!

*اینترنت واقعا کند است و شرایط خوبی ندارد.

*قبل از گرم کردن بازیکنان تونی اولیویرا درون زمین آمد که از سوی هواداران به شدت و به صورت بسیار پر شور مورد تشویق قرار گرفت. اولیویرا به تمام نقاط زمین رفت و برای هواداران دست تکان داد.

*هواداران تراکتورسازی هنگام گرم کردن تمامی بازیکنان را به شدت مورد تشویق قرار دادند. که هر بازیکن بعد از تشویق به سمت هواداران می رفت و با انجام کارهای خاصی آن ها را به تشویق های متفاوت و پرشور تر دعوت می کرد.

*مهدی کیانی و محمد ابراهیمی بیش از دیگران مورد تشویق قرار گرفتند. کیانی با لقب کیانی با تعصب و ابراهیمی با شعار محمد F14 مورد تشویق قرار گرفت.

*هنگام تشویق محمد ابراهیمی او به سمت هواداران رفت برای آن ها رقص لزگی انجام می داد که این مسئله باعث شد هواداران او را بیشتر تشویق کنند.

*داورها هم در کنار بازیکنان مشغول گرم کردن بدن های خود هستند.

 

* لیستی که  AFC در اختیار خبرنگاران گذاشته نام سرمربی الجزیره پائولو آلفونسوی برزیلی درج شده است که هفته گذشته وی از سمت خود در الجزیره اخراج شده است. سرمربی فعلی این تیم میلا نام دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار