بازدید 6240
۳
هفته بیست‌و‌ششم سری «آ» ایتالیا

بازی بزرگ شهر میلان برنده نداشت

دربی شهر میلان ایتالیا که به دربی دلامدونینا مشهور است، سرانجام با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. در دقیقه ۲۱ بازی استفان الشراوی با یک ضربه بیرون پای زیبا، دروازه اینتر را باز کرد. در نیمه دوم و در دقیقه هفتاد، اسکلوتو بازیکن تازه به میدان آمده اینترمیلان با ضربه سر زیبا روی سانتر ناگاتومو، بازی را به تساوی کشاند.
کد خبر: ۳۰۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۵ 25 February 2013
در آخرین بازی شب گذشته از هفته بیست‌و‌ششم سری «آ» ایتالیا در دیداری حساس تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا میزبان همشهری‌اش آث‌میلان بود که این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت.

به گزارش «تابناک»، ماریو بالوتلی در این بازی چندین موقعیت برای گلزنی داشت که برخی از آن‌ها با بی‌دقتی او از دست رفت و تعدادی دیگر را مانژوکیچ دروازه‌بان اینتر مهار کرد.


بنا بر این گزارش، سرانجام در دقیقه ۲۱ بازی استفان الشراوی با یک ضربه بیرون پای زیبا، دروازه اینتر را باز کرد تا روسونری با یک گل از نراتزوری پیش بیفتد.

«ماریو بالوتلی»، مهاجم تازه‌وارد روسونری که برای نخستین بار مقابل تیم سابقش اینتر به میدان می‌رفت، نمایش فوق‌العاده‌ای در نیمه نخست داشت؛ اما واکنش‌های زیبای «سمیر هاندانوویچ»، سنگربان اینتر، مانع از گلزنی این مهاجم آماده شد.

در دقیقه ۲۷ بر روی کرنر ارسالی ماریو بالوتلی با یک ضربه سر چکشی چیزی نمانده بود که دروازه اینتر را باز کند، ولی سمیر هاندانوویچ سنگربان اینتر با یک واکنش عالی در چند ضرب از روی خط دروازه توپ وی را گرفت و مانع گلزنی‌اش شد.

دقایقی بعد ضربه کاشته و فنی بالوتلی را دروازه‌بان اینتر از کنج دروازه به کرنر فرستاد.

در آغاز نیمه دوم با ورود دود نارنجک‌های دودزای هواداران به زمین فضای ورزشگاه مه آلود شده بود.

در نیمه دوم و در دقیقه هفتاد اسکلوتو بازیکن تازه به میدان آمده اینترمیلان به ضربه سر زیبا روی سانتر ناگاتومو بازی را به تساوی کشاند. تا در ‌‌نهایت جدال ماکسیمیلیانو آلگری و آندره آ استراماچونی برنده‌ای نداشته باشد.

میلان با این تساوی ۴۵ امتیازی شد و در رتبه سوم جدول باقی ماند و اینتر نیز با یک امتیاز این بازی و کسب ۴۴ امتیاز یک رتبه در جدول صعود کرد و یک پله پایین‌تر از میلان ایستاد.

نتایج کامل هفته بیست‌و‌ششم سری «آ»:

شنبه

پالرمو صفر ـ جنوا صفر

یکشنبه

سامپدوریا دو ـ کیه‌وو صفر

آتالانتا دو ـ رم سه

یوونتوس سه ـ سیه‌نا صفر

پارما یک ـ کاتانیا دو

کالیاری چهار ـ تورینو سه

اینتر یک ـ میلان یک

دوشنبه

اودینزه ـ ناپولی

لاتزیو ـ پسکارا

سه شنبه

بولونیا ـ فیورنتینا

جدول رده‌بندی

۱ ـ یوونتوس ۵۸ امتیاز

۲ ـ ناپولی ۵۱ امتیاز (یک بازی کمتر)

۳ ـ میلان ۴۵ امتیاز
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
حیف شد میلان بهتر بازی کرد
اینتر نیمه دوم بیدار شد
میلان باید بازی را میبرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست