بازدید 2130

فولادگر:"عیدانه" باید تاکنون پرداخت می‌شد

کد خبر: ۳۰۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۲ 19 February 2013
رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت:قرار بود این مبلغ از صندوق توسعه ملی به صورت قرض برداشت شود و عیدانه به مردم پرداخت شود ، البته پیشنهادات زیاد اعم از نقدی،غیر نقدی،کالا و غیر کالا مطرح شد و شکل فعلی به تصویب رسید و پرداخت ها طبق صلاحدید دولت انجام خواهد شد.

حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی به پایگاه خبری تحلیلی اعتدال گفت:در خصوص پرداخت اخیر مصوب در جلسات دولت و مجلس ، قرار بود این مبلغ از صندوق توسعه ملی به صورت قرض برداشت شود و عیدانه  به مردم پرداخت شود ، البته پیشنهادات زیاد اعم از نقدی ، غیر نقدی ، کالا و غیر کالا مطرح شد و شکل فعلی به تصویب رسید و پرداخت ها طبق صلاحدید دولت انجام خواهد شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون لصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی ادامه داد:ما برای افزایش نیافتن بیشتر نقدینگی ، ترجیح به روش های غیر نقدی یا کارت هوشمند خرید داریم،از سویی دولت هم انگار واریز را عقب انداخته و با اینکه قرار بود این هفته انجام شود ، کاری انجام نشده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعلام پرداخت عیدانه به مردم نقشی در گرانی های اخیر ندارد و این گرانی ها به خاطر ادامه نوسانات ارزی ، مسائل ساختاری ، یک سری تصمیمات نادرست و درست نبودن نظارت است.

فولادگر تصریح کرد: دولت باید نظارت را بیشتر کند و تصمیمات کارشناسی اتخاذ کند ؛ در این شب عید تصمیماتی چون ممنوعیت صادرات پسته که تصمیمی شتاب زده و نادرست بود ، اتخاذ نشود ؛ آن هم برای محصولی که برند و نشان کشور است و اینگونه تصمیم ها خلاف برنامه پنجم توسعه است.
وی در خاتمه گفت:اگر دولت اوضاع را خوب نظارت و مدیریت کند ، می تواند این روزها بازار را کنترل کند، به شرطی که خود را از مسائل حاشیه ای دور کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی